ja, de uitslag vanaaf in uitzendingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:29 schreef Reksie1981 het volgende:
Hebben de vrouwen nou eigenlijk al genomineerd?
Er zijn er genoeg de revu gepasseerd waardoor verschillende bewoners in het huis al denken dat iemand van hun een natuurramp heeft overleeft.quote:
Tijdens BB3 hebben ze de kranten naarbinnen gebracht toen de vliegtuigen in het WTC waren gevlogen. De bewoners gingen toen volledig over de rooien.quote:
K, niet meer meegekregen dat ze omstebeurd naar de kvdw moesten ;0quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja, de uitslag vanaaf in uitzending
Een kruisboogje waar hij de potloden mee afschietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:29 schreef bollokus het volgende:
lol, karim: wt ik wel kan maken is iets om geer zijn boot lek te schiete
Zwembad dat overliep...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bij een quiz de vraag in welk jaar de tsunami was.
lquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja psies, en daar komt nog bij dat het tov Sharon een naaistreek zou zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:30 schreef marky het volgende:
[..]
Tijdens BB3 hebben ze de kranten naarbinnen gebracht toen de vliegtuigen in het WTC waren gevlogen. De bewoners gingen toen volledig over de rooien.
here afterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Met een film over een tsunami....
offie goed is bepaal ik liever zelf........quote:
jij let goed op!quote:
TSUNAMIquote:
En bij The Bunker het Koninginnedagincident. Ze waren compleet in shock.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:30 schreef marky het volgende:
Tijdens BB3 hebben ze de kranten naarbinnen gebracht toen de vliegtuigen in het WTC waren gevlogen. De bewoners gingen toen volledig over de rooien.
Bij de volgende quiz de vraag welke overlevende van een tsunami was er afgelopen week niet bij ?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, en aafke natuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:34 schreef chufi het volgende:
Gerard is trouwens toch de enoge die weet dat die latex handschoenen bij Aafke horen?
Die dacht waarschijnlijk "wat een gekke wijnflessen"quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze ze herkend met die ogen van dr
Wat hebben latex handschoenen te maken met piercer? [/dom?]quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:34 schreef chufi het volgende:
Gerard is trouwens toch de enoge die weet dat die latex handschoenen bij Aafke horen?
de rest heeft in ieder geval niet haar blik van herkenning gezien met die zonnebril opquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze ze herkend met die ogen van dr
hygiene? jaja beetje raar om Aafke daaraan te linken hehehequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
[..]
Wat hebben latex handschoenen te maken met piercer? [/dom?]
Tips voor de regie en de productie. IIquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zeg doorsturen naar de redactie
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:37 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
hygiene? jaja beetje raar om Aafke daaraan te linken hehehe
En nog snapte hij de hint niet en vind dat hij zich normaal gedraagt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:38 schreef beequeen het volgende:
Oh, Servio is ondervraagd in de KvdW. Of hij het spel nog wel leuk vond omdat hij alleen maar leest.
Opzouten met die pisnicht.
Huh? Dat wijf spoort niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:38 schreef MargrietV het volgende:
Niemand naar de feestjes anders stompt Joanna je in je snufferd als je haar Dennis bekijkt.
dat ze geen goede heeftquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:39 schreef Vultarian het volgende:
ik heb ff gemist, wat vind joanna haar slechtste eigenschap?
Je UIquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:40 schreef Reksie1981 het volgende:
Bewoners, opstaan en dansen! 3 uur lang..
[ afbeelding ]
De Valeta?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:40 schreef Reksie1981 het volgende:
Bewoners, opstaan en dansen! 3 uur lang..
[ afbeelding ]
Ik denk dat alle mannen naar de KvdW moeten ivm de nominaties.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:39 schreef MargrietV het volgende:
oh... Servio en nu Guido.... dat lijken mij de genomineerden.
Servio weet ik zeker.... ff opletten nu...
Weet niet, als ze maar actief iets moeten doen wat ze niet willenquote:
rechtop zitten misschien?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:41 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Weet niet, als ze maar actief iets moeten doen wat ze niet willen
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb liever Spermavio buiten beeld, dan hem onsmakelijk een wortel in beeld te zien eten.
Vooral als ie 'm zo voor z'n lipjes houdt...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb liever Spermavio buiten beeld, dan hem onsmakelijk een wortel in beeld te zien eten.
En horen..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
bahquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Whehehequote:
wel het beestje bij de juiste naam blijven noemen hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:43 schreef MargrietV het volgende:
Was Guido barman in het Hollandhuis tijdens de Olympische Spelen en heeft toen Femke ontmoet?
Die golf van Monique kwalificeerde net niet voor een tsunami?quote:
GUIDO?????quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
wel het beestje bij de juiste naam blijven noemen he
Guido was in die tijd 17 dus wat denk je zelf.
Bedoel Philip, mijn excuses.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Serv ook weer oral bevredigd...
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:47 schreef DownToEarth het volgende:
hap hap hap hap, dat dom geknaag op die wortels moeten ze eens verbieden. is net alsof je naar een varkensstal zit te luisteren en te kijken.
serieus, varkens eten nog beschaafder, hoe kan dit bestaan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:47 schreef MargrietV het volgende:
Mijn hond eet haar hondenbrokken smakelijker op dan die Lullo van een Servio een wortel.
op stream 1 is nu SLquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:47 schreef DownToEarth het volgende:
hap hap hap hap, dat dom geknaag op die wortels moeten ze eens verbieden. is net alsof je naar een varkensstal zit te luisteren en te kijken.
Misschien een spelletje PimPamPet erin gooien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:48 schreef Urb het volgende:
Haha de stem vroeg Servio in de KvdW : " Word het spel te ingewikkeld voor je?"
Natuurlijk reageerde hij erg beledigd.![]()
vor servio zal het dan wel "ik pak je pik"worden....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Misschien een spelletje PimPamPet erin gooien.
Waar kun je dat zien?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:48 schreef Urb het volgende:
Haha de stem vroeg Servio in de KvdW : " Word het spel te ingewikkeld voor je?"
Natuurlijk reageerde hij erg beledigd.![]()
flippjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ze hebben naar je geluisterd!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:48 schreef sjampoeh het volgende:
nou idd, pleassssssssssse andere stream ?? snapt hij ook niet dat ze even samen willen zijn ?
Op de streams.quote:
hahaha, hoezo?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:51 schreef 2live het volgende:
Kan niet wachten tot Gerard een wortel gaat eten.
Wat is nu de reden van haar boosheid?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:49 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Jo heeft der armband getrokken uit boosheid...
Yep. Die gast is zo kinderachtig bezig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:50 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Phillip...had er 2 over de schutting willen gooien( ik vermoed Gerard en Karim? )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |