Snuffa G, altijd snel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat denk jij ik heb maar 15 seconden nodig hoor voor een nieuw topic
Ik was best sarcastisch.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat denk jij ik heb maar 15 seconden nodig hoor voor een nieuw topic
Ditquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
De site van Draakje is een beetje traag
niet zo moeilijk voor radiomensenquote:
Dit ook jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:06 schreef Stokstaart het volgende:
Nog steeds roepen ze dat IE een OS is
Kan nog niet toch.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
Denk dat ik IE9 nog wel ga downloaden zo, gewoon om te proberen, wil ze nog wel één kans geven
Koop Apple.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
Denk dat ik IE9 nog wel ga downloaden zo, gewoon om te proberen, wil ze nog wel één kans geven
Altijd positief die Koelkastquote:
Niks traags aan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
De site van Draakje is een beetje traag
Applequote:
Dit is toch ook geen top-40?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is gewoon walgelijk, dit soort herrie hoort er niet in.
Serieus ga niet haten op Lucky Fonz IIIquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is gewoon walgelijk, dit soort herrie hoort er niet in.
You've got the powerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toch ergens meegekomen. Weg met die bagger.
WTF DIT STOND IN DE TOP40 DUS NIET DOENquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ga in je bed liggen, zieke.quote:
Dat was gewoon een foutje, die had er nooit in gemoeten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
Als je Lucky Fonz III er uit gooit, moet je deze ook eruit gooien
Waarom niet het heeft in de Top40 gestaan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat was gewoon een foutje, die had er nooit in gemoeten.
Zou je gewoon met reden willen aanvragen, anders ga ik ze skippenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:11 schreef Stokstaart het volgende:
Maar Koelkast zou je willen kijken of je Boudewijn de Groot - Verdronken vlinder er stiekem ook in kan zetten
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat was gewoon een foutje, die had er nooit in gemoeten.
quote:
Ik heb de eindredactie, heeft niets met dictatorschap te maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
Weet je nog dat we het gisteren over dictatoriaal hadden...
Sorry, Draakje stond nog op requests disabled en ineens stond ie aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zou je gewoon met reden willen aanvragen, anders ga ik ze skippenDank u.
En er is ook geen redactie die ervoor zit, kortom dictatoriaalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb de eindredactie, heeft niets met dictatorschap te maken.
Je hebt er om gevraagd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En er is ook geen redactie die ervoor zit, kortom dictatoriaal
Doe nou maar beter nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En er is ook geen redactie die ervoor zit, kortom dictatoriaal
Hij zegt het letterlijk man.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik wist toch niet dat hij dat had gezegd
Nee, ik laat zien wat dictatoriaal is, eigenlijk had ik nu alle nummers uit de queue moeten flikkeren en alles moeten volgooien met bitpop tot 20u, want dat is dictatoriaal.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:16 schreef Stokstaart het volgende:
Mja die KutKoelkast mag ook wel eens opgroeien. Beetje overdreven dit om iedereen te straffen.
Nu ben ik te laat zeker ?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HUPPELDE MUTS IN DA HOUSE ZET ONZIN RADIONS AAN IK HEB GOEDE RIEKWEST GEDAAN
Denk dat mensen het niet gemeen bedoelen enzoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, ik laat zien wat dictatoriaal is, eigenlijk had ik nu alle nummers uit de queue moeten flikkeren en alles moeten volgooien met bitpop tot 20u, want dat is dictatoriaal.
Als het goed is, nu wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:18 schreef Patje1987 het volgende:
Is dit gejank nu nog steeds niet voorbij?, ik ga even eigen muziek luisteren
Ben je nou nog niet uitgeschroefdquote:
Geef maar een gil als dat kinderachtige gezeik voorbij is. Kom ik dan wel weer terugquote:
Voor jouw riekwest is er ook een plekje in onze hartenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:20 schreef dockx het volgende:
[..]
Ik altijd,
Leuken liedjess, maar mijn riekwest past hier niet echt bij..
Als we Birgitte Kaandorp kunnen verdragen kan het nooit zo erg zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:20 schreef dockx het volgende:
[..]
Ik altijd,
Leuken liedjess, maar mijn riekwest past hier niet echt bij..
srsly?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
LET IT REST EVERYBODY!
Ik heb nieuws! Op een school van vriend van me was vandaag wat gaande; Meisje had een camfoto van haar blote tetten gemaakt. Gevolg; heel de school door. Arnie heeft de scoop!
[ afbeelding ]
zie ik het goed, puffy nipples?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
LET IT REST EVERYBODY!
Ik heb nieuws! Op een school van vriend van me was vandaag wat gaande; Meisje had een camfoto van haar blote tetten gemaakt. Gevolg; heel de school door. Arnie heeft de scoop!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
LET IT REST EVERYBODY!
[ afbeelding ]
Beter doe je die scoop verwijderen of anders in een spoiler..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
LET IT REST EVERYBODY!
[ afbeelding ]
Lekkere tettenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
LET IT REST EVERYBODY!
[ afbeelding ]
Chanteer haar met deze foto.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
LET IT REST EVERYBODY!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:21 schreef n8n het volgende:
[..]
Voor jouw riekwest is er ook een plekje in onze harten
Hoezo, kan je niet tegen tieten?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:22 schreef dockx het volgende:
[..]
Beter doe je die scoop verwijderen of anders in een spoiler..
Hoe heet ze?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hoezo, kan je niet tegen tieten?
Nee,quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hoezo, kan je niet tegen tieten?
Alsof dat relevant isquote:
Hoe moet ik anders aan haar msn, 06 of heifs komen.quote:
Dit heeft niets met kritiek te maken, kaklul.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:22 schreef Ragboer het volgende:
Nou, ik ga weg. Begint wel erg kut te worden zeg. Ik wil gewoon luisteren. Kan een of andere zieke klapjosti niet met kritiek omgaan en gooit gelijk de boel op slot. Het begint trouwens wel erg kliekjesvorming te worden. Ik ben voorlopig ff weg.
Alsof de zoon van God zich met zulke aardse duivelse zaken mag bezighouden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef Jezus_Christus. het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders aan haar msn, 06 of heifs komen.
Ben op kruistocht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof de zoon van God zich met zulke aardse duivelse zaken mag bezighouden.
Dat is pech, neukkans wegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef Jezus_Christus. het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders aan haar msn, 06 of heifs komen.
Wat je doet is verschillende criteria hanteren aangaande muziek die in Draakje mag staan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit heeft niets met kritiek te maken, kaklul.
Dat zeg ik:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat je doet is verschillende criteria hanteren aangaande muziek die in Draakje mag staan.
Bijvoorbeeld: Dit is geen Top-40, zou eigenlijk niet in Draakje moeten staan!![]()
En daarna komt er dan bitpop (dat ZEKER nooit in de top-40 gestaan heeft) en daar zeg je niets van....
Dat zien sommigen als dictatoriaal (denk ik) Zo van IK ben de baas van Draakje en fuck jullie.
Ik heb liever, bitpop erin, alle gitaarmuziek erinquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat zeg ik:
bitpop er uit
alle gitaarmuziek er uit
dan is het eerlijk.
Of het allebei laten staan en niet steeds zeuren dat "Het er eigenlijk niet in thuishoort" . Dat je het niks vind kun je toch gewoon zeggen zonder je macht te laten gelden?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat zeg ik:
bitpop er uit
alle gitaarmuziek er uit
dan is het eerlijk.
Heb je waarschijnlijk wel een date met Knetterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
En als men blijft zeiken over wat waar niet thuishoort ga ik ook eens draaien en draai ik een uur lang alleen maar Paul de Leeuw. Seriously.
...Oeh.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je waarschijnlijk wel een date met Knetter
Draakje is toch van iedereen? Of is Koelkast de eigenaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:33 schreef naatje_1 het volgende:
Wat ik dan wel weer goed vind, is dat je zegt, bep muziek niet tussen 00-12. Maar dan kan je die muziek er toch wel in laten staan? Liever dat een nummer gekicked wordt en dat we dan weten, oh, die kan niet tussen 00-12, dan dat ie er helemaal uitgaat... Zeg nou zelf, hardcore is toch veel minder oorlievend dan bijvoorbeeld zo'n lucky fonz III
Ik heb de hardware betaaldquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Draakje is toch van iedereen? Of is Koelkast de eigenaar.
7,50 euro..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb de hardware betaald
Pizzalucht heeft de harddisk betaald
Ik betaal de stroom
Een aantal users heeft gedoneerd voor software
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:35 schreef djkoelkast het volgende:
Weet je. Een paar punten:
1)
Eigenlijk zou alles er in moeten kunnen, maar er zijn mensen die die verantwoordelijkheid niet aankunnen en dus ongeschikte muziek overdag gaan aanvragen
2)
Draakje zou alleen 's nachts moeten draaien, van 01:00-07:00 en dan kun je aanvragen wat je wil en kan wat mij betreft alles er in zolang de kwaliteit maar goed is
3)
Overdag mainstream is helaas (nog?) niet te filteren, als ik al bitpop aanvraag (en dat doe ik zelf vrijwel nooit, het zijn vrijwel altijd anderen) zijn het de 2 nummers die hier algemeen gewaardeerd worden, er staat veel specifiekere muziek in. Dat doet men helaas niet met de hardrock/hardcore/piratenmuziek, die hoort niet overdag
4)
Waarom janken jullie om die Fonz? Want ik zeg "die hoort er niet tussen" maar ik heb hem gewoon laten staan, dus wat is daar het probleem?
klinkt heel andersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet ook weg die bagger, maar daarom doe ik het nog niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
klinkt heel anders
Dus dat had je dan gewoon even moeten zeggen, dan was die ophef er waarschijnlijk helemaal niet geweest
zeg dat danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet ook weg die bagger, maar daarom doe ik het nog niet.
Als dit waar is zou ik gewoon op mijn strepen gaan staan en anders bekijken ze het lekker met hun gezeik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb de hardware betaald
Pizzalucht heeft de harddisk betaald
Ik betaal de stroom
Een aantal users heeft gedoneerd voor software
Haaiquote:
Er moeten gewoon meer dj's komen, dat Draakje nu draait is zoals gezegd pure noodzaak. Omdat het anders stil zou zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als dit waar is zou ik gewoon op mijn strepen gaan staan en anders bekijken ze het lekker met hun gezeik.
Geef je die HD terug en mag iemand anders lekker de hardware regelen toch?
Dacht dat Draakje gewoon een algemeen iets was van een site of zo dat voor iedereen toegankelijk is.Dit is iets heel anders....
15quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hoe oud is de jongste DJ hier eigenlijk?
16 als ik me niet vergis, onze altonaatjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
...En hoe oud de oudste?
Sabine? Die is 15quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik hoop dat je er niet van moet janken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum gaat naar haar ui staren
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum gaat naar haar ui staren
heu.. wil jij ffies nie iedereen over 1 kam scheren knorrepotjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:43 schreef djkoelkast het volgende:
Ik was eigenlijk al klaar maar nog iets:
Iedereen doet zo ongelooflijk egoïstisch met aanvragen. "Dit vraag ik aan want ik vind dit leuk en wat een ander er van vindt heb ik schijt aan".
Vraag dan iets aan waarvan je zo goed als zeker weet dat iedereen het waardeert.
dat doe ik vrijwel altijdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:43 schreef djkoelkast het volgende:
Ik was eigenlijk al klaar maar nog iets:
Iedereen doet zo ongelooflijk egoïstisch met aanvragen. "Dit vraag ik aan want ik vind dit leuk en wat een ander er van vindt heb ik schijt aan".
Vraag dan iets aan waarvan je zo goed als zeker weet dat iedereen het waardeert.
zo is het wel hoor, en jij mag niet jokken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heu.. wil jij ffies nie iedereen over 1 kam scheren knorrepotje
aanvragen is niet hetzelfde als muziek aanleveren hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat doe ik vrijwel altijdMaar ik vraag tegenwoordig vrij weinig aan, omdat ik te lui ben muziek voor draakje te leveren
ik jok nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zo is het wel hoor, en jij mag niet jokken.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:45 schreef djkoelkast het volgende:
1 ding: we hebben wel ragboer weggejaagd
Verkeard verbondeah, dat hoort toch iedereenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik jok niet![]()
en dat is niet zo.. ik geef je de meerderheid.. maar niet iedereen doet het altijd
Die komt vanavond wel weer terug met zijn hardcorequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:45 schreef djkoelkast het volgende:
1 ding: we hebben wel ragboer weggejaagd
's nachts is dat toch ook prima.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die komt vanavond wel weer terug met zijn hardcore
echt! ik niet!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verkeard verbondeah, dat hoort toch iedereen
muziek die ik wil aanvragen staat er niet in ---> kan ik niet aanvragen --> weet wel dat meer mensen dat leuk vinden ---> te lui om een bestand te leveren met 320kbps bestanden met wel die muziek voor draakje --> vraag niet zo gek veel meer aan bij draakjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
aanvragen is niet hetzelfde als muziek aanleveren hoor
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb nu wel je nummerNu ga ik je stalken.
NBTD staat er gewoon in + remixes.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
muziek die ik wil aanvragen staat er niet in ---> kan ik niet aanvragen --> weet wel dat meer mensen dat leuk vinden ---> te lui om een bestand te leveren met 320kbps bestanden met wel die muziek voor draakje --> vraag niet zo gek veel meer aan bij draakje
die wel ja, maar interpol, editors, sufjan stevens, sigur ros, jonsi, franz ferdinand, triggerfinger, de staat, c-mon & kypski, etc.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
NBTD staat er gewoon in + remixes.
Editorsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die wel ja, maar interpol, editors, sufjan stevens, sigur ros, jonsi, franz ferdinand, triggerfinger, de staat, c-mon & kypski, etc.
What is this I don't evenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die wel ja, maar interpol, editors, sufjan stevens, sigur ros, jonsi, franz ferdinand, triggerfinger, de staat, c-mon & kypski, etc.
Aan mijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:49 schreef MYV het volgende:
Ik heb mijn jingle klaaraan wie moet ik 'm geven?
Gewoon zippyshare of whatever en dan de link naar mij.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:47 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe kun je muziek uploaden dan? Ik heb best wat mooie muziek liggen in goede kwaliteit.
MYVquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:49 schreef MYV het volgende:
aan mijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:49 schreef MYV het volgende:
Dat is allemaal alternatief, ik wil het er best in zetten, maar dan is het wel voor 's nachts.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tja dat is als je het sowieso mainstream wilt houden wel voldoende inderdaad.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon zippyshare of whatever en dan de link naar mij.
Ik zoek uit samen met de muziekredacteur of het geschikt is.
Indien niet geschikt kan het wel geschikt zijn voor 's nachts natuurlijk, dan komt het op stapel voor als dat systeem er is.
Maar aan de andere kant: er staan meer dan 25.000 nummers in waaronder de complete top 40 van 1965-2010 + arrow 500 + id&t 500 + hitzone + dance smash + hollands + aanvullingen
Overdag welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tja dat is als je het sowieso mainstream wilt houden wel voldoende inderdaad.
Gewoon een beetje nadenken bij je aanvraag. Zou de meerderheid dit waarderen? Indien het antwoord zeker nee is: niet aanvragen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
als je de regels dus navolgt, dan mag dit dus absoluut niet gedraaid worden overdag. Want 1.) mainstreammainstream 2.) meerderheid vind dit een kutnummer
Maar, ik zal me er bij neerleggen.
Staat hoog in de top40, dus ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
of zijn er mensen, buiten koelkast, sharr en goudvis, die dit wel een goed nummer vinden?
Ik heb hem aangevraagdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
of zijn er mensen, buiten koelkast, sharr en goudvis, die dit wel een goed nummer vinden?
mailen? zippyshare?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:53 schreef MYV het volgende:
Ja eh hoe![]()
Oh en djkoelkast ik heb jou naam erin vernoemd
Dwaze baas Quaasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:53 schreef quaas het volgende:
En ahh.. HIERRRR IS DE WAN EN OONLIE
QUAAAASSSS!
![]()
![]()
WAT?! JIJ OVERLOPER, ALLEEN OMDAT GOUDVIS HET GOED VIND HEH... HOE KAN IK JOU NU NOG VERTROUWEN ALS HET OM MUZIEK GAATquote:
't zou zo simpel kunnen zijn: indien overdag: vraag normale muziek aanquote:
IK HEB HEM AANGEVRAAGD MET ALS MEDEDELING: SPECIAAL VOOR KOELKAST OM TOT RUST TE KOMENquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
WAT?! JIJ OVERLOPER, ALLEEN OMDAT GOUDVIS HET GOED VIND HEH... HOE KAN IK JOU NU NOG VERTROUWEN ALS HET OM MUZIEK GAAT![]()
![]()
Als pro-dj heb je toch zeker wel mensen in dienst.quote:
Al die kutautisten hierzoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
't zou zo simpel kunnen zijn: indien overdag: vraag normale muziek aan
indien 's nachts maakt het niet uit, doe waar je zin in hebt
maar dat kan men dus niet aan.
Snuf kappen met je gezemmelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
IK HEB HEM AANGEVRAAGD MET ALS MEDEDELING: SPECIAAL VOOR KOELKAST OM TOT RUST TE KOMEN
Dus niet haten. A zemmel
Dat hebben we gedaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:54 schreef Stokstaart het volgende:
Laat iedereen lekker aanvragen wat hij/zij wil. Sommige onbekende nummers worden hier juist weer wel gewaardeerd en nummers die 10 weken op 1 hebben gestaan (denk aan Guus) weer niet of nauwelijks.
vraag dan bitpop aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
IK HEB HEM AANGEVRAAGD MET ALS MEDEDELING: SPECIAAL VOOR KOELKAST OM TOT RUST TE KOMEN
Dus niet haten. A zemmel
Waar ligt de grens..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
't zou zo simpel kunnen zijn: indien overdag: vraag normale muziek aan
indien 's nachts maakt het niet uit, doe waar je zin in hebt
maar dat kan men dus niet aan.
Naat soms werk ik 13 uur achter elkaar en hoor ik 13 uur lang 538quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vraag dan bitpop aanalles beter dan die mainstream 538 shit
ok, ik vergeef het jequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Naat soms werk ik 13 uur achter elkaar en hoor ik 13 uur lang 538het maakt je hersendood.
Top 40-ish is goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:56 schreef dockx het volgende:
[..]
Waar ligt de grens..![]()
Ik vraag naar mijn idee vrij redelijke muziek aan
1000 keer hetzelfde nummer sowiesoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Naat soms werk ik 13 uur achter elkaar en hoor ik 13 uur lang 538het maakt je hersendood.
O echt lekker triest danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat hebben we gedaan.
Toen kregen we dus hakkuh vs gitaar oorlogjes. Was echt leuk als luisteraar,
steeds hardere platen in beide genres, leuk joh!
Infected mushroom en Deadmau5 zitten heir zeker niet bij heh?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Top 40-ish is goed.
Hou dat maar als leidraad.
Gewoon geen extremen aan alle kanten.
Meh, dat is ook wel overdreven. Maar 469 keer per dag.quote:
Deadmau5 kun je gewoon aanvragen hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:58 schreef quaas het volgende:
[..]
Infected mushroom en Deadmau5 zitten heir zeker niet bij heh?
Dit is random, omdat niemand heeft aangevraagd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:01 schreef Stokstaart het volgende:
Wat ik nu hoor is anders ook niet bepaald mainstream
Dan moet je niet iedereen de link gevenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:00 schreef MYV het volgende:
Mijn jingle voor Onzin RadioHoop dat ie leuk is!
Hij is wel speciaal voor djkoelkast.
wel op onzin radio. Je moet niet de top 40 als keurmerk nemen van het format van jouw radiostation, je moet kijken naar wat de users tof vinden binnen onzin radio (dat is je doelgroep immers) en dan kom je op andere muziek die tof is en dus als het ware mainstream.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:01 schreef Stokstaart het volgende:
Wat ik nu hoor is anders ook niet bepaald mainstream
Huppel ragboer en ik houden wel van hardcore. Dus dan zou je overdag best Neophyte kunnen aanvragen toch? (Mits die users er zijn)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wel op onzin radio. Je moet niet de top 40 als keurmerk nemen van het format van jouw radiostation, je moet kijken naar wat de users tof vinden binnen onzin radio (dat is je doelgroep immers) en dan kom je op andere muziek die tof is en dus als het ware mainstream.
Ik vind het ook allemaal prima, maar er zijn te veel users die die verantwoordelijkheid niet aankunnen en oorlogje gaan spelen met Draakje en daar pas ik voor. Daarom die belachelijke kutregeltjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wel op onzin radio. Je moet niet de top 40 als keurmerk nemen van het format van jouw radiostation, je moet kijken naar wat de users tof vinden binnen onzin radio (dat is je doelgroep immers) en dan kom je op andere muziek die tof is en dus als het ware mainstream.
Nah, je kunt overdag gewoon Paul Elstak, Charly Lownoise etc. aanvragen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Huppel ragboer en ik houden wel van hardcore. Dus dan zou je overdag best Neophyte kunnen aanvragen toch? (Mits die users er zijn)
Ik noem 3 users niet een meerderheid.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Huppel ragboer en ik houden wel van hardcore. Dus dan zou je overdag best Neophyte kunnen aanvragen toch? (Mits die users er zijn)
Dezen heb ik ook gelezenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:05 schreef naatje_1 het volgende:
over formats gesproken, ik zie koelkast toch een beetje als de zendercoördinator van onzin radio (ook al wil hij dat misschien niet), maar misschien is het handig (en leuk) voor hem dit even te lezen (ja, ik weet, 3fm):
http://www.wernerbros.biz/nieuws/Interview-met-Wilbert-Mutsaers-(1)---Het-muziekbeleid-van-3FM/1165/default.aspx
Wereld? Wat is dat?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:05 schreef Snuf. het volgende:
Ik hou niet van nieuws dan kom ik in contact met de wereld
Dat zijn er 3 van de 19, dat is te weinigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zijn er 3 van de 19, dat is te weinig
Wat naatje1 zegt is iets anders dan wat Koelkast zegt. Ik begrijp wat mainstream is en vraag (behalve aan het begin) nooit hardcore aan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:04 schreef quaas het volgende:
Stokstaart ga er gewoon mee akkoord dat je niet de hele dag Hardcore/style op onzradio kunt luisteren, wat is het probleem?
19 mensen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kan hardcore ook wel hebben hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat naatje1 zegt is iets anders dan wat Koelkast zegt. Ik begrijp wat mainstream is en vraag (behalve aan het begin) nooit hardcore aan.
Voor de kneuzen die daar kennelijk niet mee om kunnen gaan is duidelijkheid scheppen wel belangrijk. Anders heb je elke week dit gezeik.
Gisteren om deze tijd waren er 7 luisteraars hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik noem 3 users niet een meerderheid.
Tijdje terug was er zoiets alsdit gaande in het GTST-topic.Welgeteld 3 leden vonden dat we het niet meer over oudere seizoenen mochten hebben en eisten vanalles. 3 leden, van de vele leden die het topic volgden.
Niet moeilijk doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gisteren om deze tijd waren er 7 luisteraars hoor.
Dit dus, OF mainstream/pop/house/rock. OF gewoon doen waar je zin in hebt.quote:
PiRANiA ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:06 schreef Snuf. het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die in de jingle: SCHUINE STREEP zegt
Dat begrijp ik ik vind het echt niet kunnen dat je zomaar met dit soort woorden gaat strooien...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in de amerikaanse versie is het 'funk' that
Wel meerderequote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:06 schreef Snuf. het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die in de jingle: SCHUINE STREEP zegt
Ik ben dus bezig met een systeem dat gewoon alles in Draakje kan, maar overdag alleen mainstream + wat hier populair is (zoals wat je nu hoort) aangevraagd kan worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat naatje1 zegt is iets anders dan wat Koelkast zegt. Ik begrijp wat mainstream is en vraag (behalve aan het begin) nooit hardcore aan.
Voor de kneuzen die daar kennelijk niet mee om kunnen gaan is duidelijkheid scheppen wel belangrijk. Anders heb je elke week dit gezeik.
Yes, dat klopt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
Dit is onz gangbare hardstyle/core![]()
![]()
(volgens mij)
Eigenlijk zou dat niet nodig moeten zijn..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben dus bezig met een systeem dat gewoon alles in Draakje kan, maar overdag alleen mainstream + wat hier populair is (zoals wat je nu hoort) aangevraagd kan worden.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:11 schreef Melting het volgende:
Headhunterz is niet bepaald mainstream hè?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
Dit is onz gangbare hardstyle/core![]()
![]()
(volgens mij)
Ik snap je wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben dus bezig met een systeem dat gewoon alles in Draakje kan, maar overdag alleen mainstream + wat hier populair is (zoals wat je nu hoort) aangevraagd kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |