Lol! Ik weet het. Ik word door iedereen die ik ken voor gek verklaard maar het heeft twee redenen: 1. Ik kan via mijn werk een smartphone krijgen met personeelskorting ( Ik werk bij een provider) en 2. Ik heb al een macbook pro, ipod touch die nog geen 8 maanden oud is en wil ik die nieuwe ipad aanschaffen. Als ik de iPhone houd vind ik het onzinnig om dan 3 iOs apparaten in mijn bezit te hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:54 schreef -tape- het volgende:
Je ruilt je Torch in voor een Iphone 4 en raakt zelfs dáár op uitgekeken? Wat wil je dan?
Ik bied ¤400.
Genoteerd. Eigenlijk niet maar mocht het wat worden dan kunnen we wel iets regelenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:22 schreef BigSmurf het volgende:
Wel aantrekkelijk om m'n iPhone 3G te vervangen, 450 geboden.
Oei, zie nu pas Almere afhalen staan, dat wordt wat lastig, aangezien ik daar weinig tijd voor heb de komende twee weken... Kom je weleens in de omgeving van het (trein)traject Rotterdam, Dordrecht, Breda, Tilburg?
Bedankt voor het aanbod maar de Bold 9700 heb ik ook al gehad en het is echt te klein voor mij.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:45 schreef Nevermind.. het volgende:
Geïnteresseerd in een [TK] BB Bold 9700 + Garantie&bon, krasloos, geen gebruikersporen. met bijbetaling van mijn kant?
Okee, dan blijf ik dit topic gewoon volgen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:37 schreef Phoenix_Wright het volgende:
[..]
Genoteerd. Eigenlijk niet maar mocht het wat worden dan kunnen we wel iets regelen
Wat schattig dat je absoluut niks beters te doen hebt dan een beetje trollenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:06 schreef virus.exe. het volgende:
wil je hem ruilen voor siemens a65??
met bijbetaling van joun kant uiteraard![]()
hier een foto
http://0.tqn.com/d/cellphones/1/0/h/R/siemens-a65-g.jpg
Je biedt lager dan het hoogste bod.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:06 schreef virus.exe. het volgende:
wil je hem ruilen voor siemens a65??
met bijbetaling van joun kant uiteraard![]()
hier een foto
http://0.tqn.com/d/cellphones/1/0/h/R/siemens-a65-g.jpg
Wat een smoesje. Die bold is groter dan de iPhonequote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:39 schreef Phoenix_Wright het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod maar de Bold 9700 heb ik ook al gehad en het is echt te klein voor mij.
Qua knoppen vind ik de bold 9700 ontzettend onhandig en kut.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:32 schreef Chinless het volgende:
[..]
Wat een smoesje. Die bold is groter dan de iPhone
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |