Volgens hen gaan wij branden in de hel als we ons niet bekeren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:53 schreef Seam het volgende:
Leven en laten leven. Het heeft geen zin dit soort mensen te haten.
Zal een reden gehad hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee want op slot. Doe eens niet autistische vragen stellen
Laat ze dan dat geloven. Wat is er mis mee zolang ze niemand kwaad doen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:54 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Volgens hen gaan wij branden in de hel als we ons niet bekeren.
Ga Runescape doen of zo man, idiootquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:54 schreef gamezz het volgende:
[..]
Zal een reden gehad hebben.
Als jij ophoud met autistische topics maken.
Bekijk het filmpje 's...? Ze heeft duizenden doden op haar geweten door haar gebeden aan godquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef Seam het volgende:
[..]
Laat ze dan dat geloven. Wat is er mis mee zolang ze niemand kwaad doen?
Dat mag hier nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef wise het volgende:
op 4chan een hele thread erover
adres,telefoon, foto van haar huis ect ect
weet ik, daarom zeg ik ook dat je daar heen moetquote:
Nee, jij gaat lekker bepalen wat ik ga doenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:57 schreef wise het volgende:
[..]
weet ik, daarom zeg ik ook dat je daar heen moet
Wat kan jou dat bommen, zij zitten met zijn allen in de hemel vroom te wezen, terwijl wij ongelovigen feest vieren in de hel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:54 schreef Gary_Oak het volgende:
Volgens hen gaan wij branden in de hel als we ons niet bekeren.
Het gaat erom waar dat tot kan leiden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef Seam het volgende:
[..]
Laat ze dan dat geloven. Wat is er mis mee zolang ze niemand kwaad doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |