quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die krijgt ze ook net niet dicht denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Tofquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
De witte staat in de kast klaar om getest te worden
mooi mooi!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk dat ik nog wel iemand weet voor de bloesjes, dus dat is ook tof
thanks, babe
neuh!quote:
Ik vond ze in de fles wel lekker ruiken, maar ik geef wel een gil als ik ze in de was geteste heb.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
TofBen benieuwd wat je er van vind.. Als jij het niks vind hoef ik het ook niet zo snel te proberen
alleen als jij dan iets rustiger praatquote:
Ik weet alleen wat hoer in het Russisch isquote:
groetjkes uit Rotterdam aan Wijk bij Duurstede en tot zaterdagquote:
Ben ik zo erg?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
alleen als jij dan iets rustiger praat
quote:
Ik zal het doorgevenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
groetjkes uit Rotterdam aan Wijk bij Duurstede en tot zaterdag
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:20 schreef Barreltje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
oh die vond ik toch niet zo lekker dus zo erg is dat nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vond ze in de fles wel lekker ruiken, maar ik geef wel een gil als ik ze in de was geteste heb.
Volgens mij hebben ze trouwens de gele vervangen
hehehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Groetjes aan PaMuck, MaMuck en BroerMuck.quote:
Primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |