Jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die was toch ook heel goed getest?
Gezelligquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik hetBakkie doen op het station?
staat in mijn rooster ziek dus ik ga gewoon van 8 tot 16:30quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu ben ik heel benieuwd
(Hoe laat) moet je morgen werken?
Ja, heel leuk, maar ik moet me er nog even in gaan proppenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
leuke jurkjes??
ik pas ze niet meer aan de bovenkantmaar ze zijn wijd aan de onderkant dus dacht dat dat evt wel zoukunnen passen
De kruidvat heeft die altijd zo fijn geprijstquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
En ik hamster altijdSilan crystals
uit de aanbiedingen
hihih dat was ook mijn probleemquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, heel leuk, maar ik moet me er nog even in gaan proppen![]()
En de meeste bloesjes ga ik ook aan de bovenkant niet dicht krijgen
Primaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
staat in mijn rooster ziek dus ik ga gewoon van 8 tot 16:30
kloptquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De kruidvat heeft die altijd zo fijn geprijst
ik denk dat ik nog wel iemand weet voor de bloesjes, dus dat is ook tofquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hihih dat was ook mijn probleem
nouja.. ben blij dat ie iig IETS bij zit
Die vind ik ook het lekkerstquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Prima
[..]
klopt
Vooral die blauwe vind ik fijn
wil KG die bloesjes niet?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk dat ik nog wel iemand weet voor de bloesjes, dus dat is ook tof
thanks, babe
Nou ja, als er zo onverwachts ineens iets je poepertje in gepropt wordt lijkt me dat wat pijnlijkquote:
als ik maar te eten heb als ik thuis komquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Toek, ik leen je meesteres even donderdag. Als dat een probleem is botst zij je wel in elkaar
www.justeat.nlquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ik maar te eten heb als ik thuis kom
Je haalt maar friet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ik maar te eten heb als ik thuis kom
De witte staat in de kast klaar om getest te wordenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die vind ik ook het lekkerstIk zag ook dat je een witte had (maar die heb ik toen niet getest bij de insiders
)
Dan moet je nog iets meer bukkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, als er zo onverwachts ineens iets je poepertje in gepropt wordt lijkt me dat wat pijnlijk
die krijgt ze ook net niet dicht denk ikquote:
die rok paste hij ook al nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die krijgt ze ook net niet dicht denk ik
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die krijgt ze ook net niet dicht denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Tofquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
De witte staat in de kast klaar om getest te worden
mooi mooi!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk dat ik nog wel iemand weet voor de bloesjes, dus dat is ook tof
thanks, babe
neuh!quote:
Ik vond ze in de fles wel lekker ruiken, maar ik geef wel een gil als ik ze in de was geteste heb.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
TofBen benieuwd wat je er van vind.. Als jij het niks vind hoef ik het ook niet zo snel te proberen
alleen als jij dan iets rustiger praatquote:
Ik weet alleen wat hoer in het Russisch isquote:
groetjkes uit Rotterdam aan Wijk bij Duurstede en tot zaterdagquote:
Ben ik zo erg?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
alleen als jij dan iets rustiger praat
quote:
Ik zal het doorgevenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
groetjkes uit Rotterdam aan Wijk bij Duurstede en tot zaterdag
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:20 schreef Barreltje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
oh die vond ik toch niet zo lekker dus zo erg is dat nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vond ze in de fles wel lekker ruiken, maar ik geef wel een gil als ik ze in de was geteste heb.
Volgens mij hebben ze trouwens de gele vervangen
hehehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Groetjes aan PaMuck, MaMuck en BroerMuck.quote:
Primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |