Hmmm, in afgezwakte vorm dan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hun manier van brengen kan wat krom zijn. Maar het nieuws klopt meestal wel.
datquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:34 schreef MadMaster het volgende:
Wat een TT...
Dat gaat ramptoeristen trekken...
Het is ook nooit goed bij jou....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:34 schreef MadMaster het volgende:
Wat een TT...
Dat gaat ramptoeristen trekken...
Het probleem is juist dat er regelmatig artikelen staan met halve waarheden, niet uitgezochte/gecheckte "feiten" en zelfs klinkklare onzin. En af en toe een leuke fotoshop.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hun manier van brengen kan wat krom zijn. Maar het nieuws klopt meestal wel.
Net als elk andere krant in NL dus....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het probleem is juist dat er regelmatig artikelen staan met halve waarheden, niet uitgezochte/gecheckte "feiten" en zelfs klinkklare onzin. En af en toe een leuke fotoshop.
Good luck!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:37 schreef Soempie het volgende:
Nietjes? Ik hoop naald en draad. Geen idee maar ik ga er nu heen en zie het dan wel, ben benieuwd.
De correspondent van de NOS brengt dat zelfde nieuws. Zichtbare paniek.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, in afgezwakte vorm dan.
Nu zou heel Tokyo in paniek zijn. Japanners en aantoonbare paniek...
Het aantal ligt hoger bij de telegraafquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net als elk andere krant in NL dus....
Dus?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het aantal ligt hoger bij de telegraaf
Ben je in dienst van De Telegraaf gekomen of zo?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De correspondent van de NOS brengt dat zelfde nieuws. Zichtbare paniek.
Dus? Dus is het minder betrouwbaar.quote:
He wat!?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je in dienst van De Telegraaf gekomen of zo?
Dat idee krijg ik ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je in dienst van De Telegraaf gekomen of zo?
Flikker een eind op joh.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook
Of werk je stiekem voor GeenStijl misschien?
Je verdedigt de Telegraaf wel heel erg...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Flikker een eind op joh.
Geen enkele krant brengt eerlijk nieuws. Maar als ik dat zeg werk ik voor de telegraaf of geenstijl!?
Alleen omdat ik zeg dat zij het nieuws sneller brengen dan de andere kranten?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je verdedigt de Telegraaf wel heel erg...
Waarop ik zei dat dat makkelijk was als je het nieuws zelf verzint...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen omdat ik zeg dat zij het nieuws sneller brengen dan de andere kranten?
Wij beweren toch niet dat er kranten zijn die alleen maar eerlijk nieuws brengen? We beweren wel dat de Telegraaf een uitgesproken onbetrouwbare krant is. Iets dat meerdere malen is gebleken. Een sensatiekrant.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Flikker een eind op joh.
Geen enkele krant brengt eerlijk nieuws. Maar als ik dat zeg werk ik voor de telegraaf of geenstijl!?
Jack Wouterse zeker?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:49 schreef MadMaster het volgende:
Maar ik noem je geen Gestapo of iets dergelijks.
Las gisteren in de Telegraaf daar iets over...
Dat is altijd nog 10x leesbaarder dan Babelfish vertalingenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:00 schreef Cobra4 het volgende:
Bericht uit Tokio op mijn vraag of de wolk een gevaar voor haar kan worden.
Let wel: zij is Japanse en autodidact mbt de Nederlandse taal;
je bedoelt die van kerncentlare? nee. ik denk dat ik niet zo uitziet. (maar nog nooit gezien dus ..)
voor mij +familie goed. Dank je wel!
Nu net een andere aardbeving van andere gebied (in het zuidwesten!!) maar geen gevar van de tsunami.
daar hebben we ook een kerncentrale! Maar volgens het nieuws het is oke.
Op het moment dat ik nu naar bed ga, plaatsvindt de nieuwe!!!
maar ik probeer naar bed. maar een helm naast mij.
oja is er tip voor survival?
Welterusten
Atsuko
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:00 schreef Cobra4 het volgende:
Bericht uit Tokio op mijn vraag of de wolk een gevaar voor haar kan worden.
Let wel: zij is Japanse en autodidact mbt de Nederlandse taal;
je bedoelt die van kerncentlare? nee. ik denk dat ik niet zo uitziet. (maar nog nooit gezien dus ..)
voor mij +familie goed. Dank je wel!
Nu net een andere aardbeving van andere gebied (in het zuidwesten!!) maar geen gevar van de tsunami.
daar hebben we ook een kerncentrale! Maar volgens het nieuws het is oke.
Op het moment dat ik nu naar bed ga, plaatsvindt de nieuwe!!!
maar ik probeer naar bed. maar een helm naast mij.
oja is er tip voor survival?
Welterusten
Atsuko
Dat is slechter taalgebruik dan dat van Atsuko...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, het is volledig aan mij voorbij gegaan, maar iemand zij een zondag dat er ook opeens 9/11 nieuws was van het weekend. Iemand?
Wut!?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, het is volledig aan mij voorbij gegaan, maar iemand zij een zondag dat er ook opeens 9/11 nieuws was van het weekend. Iemand?
Ja, dat "zij" is niet zo fijn he?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is slechter taalgebruik dan dat van Atsuko...
Wat bedoel je?
Ik weet dus niet waar ik op doel aangezien er mij verteld is dat het over 9/11 gingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wut!?
Ik denk dat je aast op het nieuws van een heli die in Amerika een gebouw op een vliegveld in is gevlogen. Ongelukje.
quote:
Dat heb ik haar al duidelijk gemaakt.quote:Ik vraag me alleen af of ze een idee heeft wat de impact van die wolk kan zijn, je ziet hem inderdaad niet natuurlijk...
Ze zitten er nog aan.quote:
Ze zitten er nog maar met 2 draadjes aan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze zitten er nog aan.
Stelde niks voor. Twee draadjes maar.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is altijd nog 10x leesbaarder dan Babelfish vertalingen
Ik dacht dat ik met m'n woordkeus alle flauwe grappen wel uitgesloten had.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze zitten er nog maar met 2 draadjes aan?
het is wachten op de wireless titquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze zitten er nog maar met 2 draadjes aan?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
het is wachten op de wireless tit
cupmaat 3G natuurlijk
Onmogelijk. Tietgrappen zijn altijd mogelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik met m'n woordkeus alle flauwe grappen wel uitgesloten had.
Zekerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Inderdaad.Knap dat ze het zichzelf eigen heeft gemaakt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeker
Vooral omdat het kranten zijn(geen uitspraak). Hoop alleen dat het geen Telegrafen waren.
Er moet toch iemand over zijn om alles te erven?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:34 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
LB, ik leef ook minder lang denk ik, ben vrolijk aangelegdMaar ik zie het nut niet echt in van langer leven als al je vrienden en familie al dood zijn
Maar als je dan daar geen gebruik van kunt maken omdat je de hele dag in je bed ligt te verrotten is ook dat niet de moeite waardquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er moet toch iemand over zijn om alles te erven?
Want iedereen die oud is ligt te verrotten?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar als je dan daar geen gebruik van kunt maken omdat je de hele dag in je bed ligt te verrotten is ook dat niet de moeite waard
en als het omgekeerde ook waar is zijn er dagen waarop ik zeker weet dat ik het einde van de dag wel haalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:37 schreef iamredleader het volgende:
Als vrolijkheid tot een korter leven leidt, dan sterf ik binnenkort
That man is a geniusquote:
Oh, ik kwam hem tegen en doe bij dit soort dingen idd geen uitgebreid onderzoekquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Die kende ik al, en is volgens mij zo'n hoax van de betere soort
Beetje kort maar wel lekker.quote:
Soms is korter ook fijner dan lang slapen vind ik.quote:
Weltrusten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Soms is korter ook fijner dan lang slapen vind ik.
Ondanks dat, ga ik zo wel naar bed. Morgen naar Utrecht voor vergadering. iPad gaat mee in de trein, hopelijk heeft de trein ook wifi.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
over slapen gesproken, uurtje terug lag ik op de bank tv te kijken en sinds dien mis ik wat tijd. Lekker geslapen al. Denk dat ik maar eens naar bed ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |