Dat is het enige wat ik er een beetje wreed aan vond aan het filmpje.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:54 schreef Dinaridar het volgende:
Ik bewonder de grote tolerantie van het slachtoffer en het proportioneel geweld dat hij gebruikt. Na het insect op de grond te hebben gesmakt, trekt hij zich terug.
Ik denk werkelijk dat jullie de gevolgen van stelselmatig pesten ernstig onderschatten. Die zijn heel wat erger dan een gebroken lichaamsdeel.quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, denk het niet, gezien de beelden. Waarom gaan ze het anders lopen filmen terwijl die dikke zich halfzacht probeert te verdedigen!?
Nope, dit is waarschijnlijk al langere tijd aan de gang en die etters dachten er hoogstwaarschijnlijk WEER mee weg te komen.
Fout gedacht.
Een leraar erbij roepen werkt ook erg goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:21 schreef Balisto het volgende:
Even een leraar erbij roepen lijkt me verstandiger dan iemand op zijn oogkas te laten stuiteren.
Had ook gekund. Ik bedoel wie is er zo stom om een grotere en dikkere gast te pesten? Andersom is eerder het geval...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:13 schreef DrDentz het volgende:
Maarja we weten het achterliggende verhaal ook niet, misschien is die dikkerd wel de 'bully' (hij heeft de bouw van een bully) en pestte hij al jarenlang het kleine jochie. Die raapte al zijn moed bij een en deelde voorzichtig een paar tikjes uit. Maar toen kreeg hij nog harder de deksel op z'n gebroken neus.
Ja want dat werkt ook echtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:21 schreef Balisto het volgende:
Even een leraar erbij roepen lijkt me verstandiger dan iemand op zijn oogkas te laten stuiteren.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:13 schreef DrDentz het volgende:
Maarja we weten het achterliggende verhaal ook niet, misschien is die dikkerd wel de 'bully' (hij heeft de bouw van een bully) en pestte hij al jarenlang het kleine jochie. Die raapte al zijn moed bij een en deelde voorzichtig een paar tikjes uit. Maar toen kreeg hij nog harder de deksel op z'n gebroken neus.
Bij mij in de klas zat wel zo'n dikke irritante eikel die iedereen pestte. Iemand ramde hem eens met een honkbalknuppel bij het softbal spelen, helaas waren er toen nog geen telefoontjes met camera's.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Had ook gekund. Ik bedoel wie is er zo stom om een grotere en dikkere gast te pesten? Andersom is eerder het geval...
Eens, maar je vergeet dat de grens tussen gepest worden en pesten nogal fragiel is. Dat blijkt ook in dit topic en uit de amusements-programma's die op dit soort formats zijn gebaseerd. Slechts omdat we sympathie voelen voor het slachtoffer zijn we in staat om de rollen om te draaien en dat nog rechtvaardig vinden ook. Chapeau!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nope. Doodserieus. Dit soort etters kun je maar op 1 manier dit soort zaken duidelijk maken, en dat is door het ze eens te laten voelen.
Als je een leraar erbij roept dan krijg je het eeuwenoude 'Nee, ik heb niks gedaan hoor', waarmee de pester kan ook weg komt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:21 schreef Balisto het volgende:
Jij weet duidelijk niet waar pesters op kicken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:21 schreef Balisto het volgende:
Ja hoor, en daarna zullen ze vast wel stoppen denk je?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:21 schreef Balisto het volgende:
Pesten is totaal iets anders dan iemand een pak slaag geven omdat ie zelf pest.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Eens, maar je vergeet dat de grens tussen gepest worden en pesten nogal fragiel is. Dat blijkt ook in dit topic en uit de amusements-programma's die op dit soort formats zijn gebaseerd. Slechts omdat we sympathie voelen voor het slachtoffer zijn we in staat om de rollen om te draaien en dat nog rechtvaardig vinden ook. Chapeau!
Ja dat is de simpelste oplossing. Wordt ie in elkaar geslagen omdat het een verrader is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:21 schreef Balisto het volgende:
Iemand een pak slaag geven is dan weer iets heel anders dan iemand ondersteboven met het hoofd op het beton gooien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:28 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Pesten is totaal iets anders dan iemand een pak slaag geven omdat ie zelf pest.
Als je alles in je gezicht breekt is niet het eerste waar je aan denkt 'Zo nu een Bavaria.'quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:29 schreef Kutjelik het volgende:
Op het eind lijkt het of dat kut ventje flauw valt
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je alles in je gezicht breekt is niet het eerste waar je aan denkt 'Zo nu een Bavaria.'
Ik vind dat ze net als in de Nederlandse traditie maar even een kopje thee met de pestkop moeten gaan drinken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Eens, maar je vergeet dat de grens tussen gepest worden en pesten nogal fragiel is. Dat blijkt ook in dit topic en uit de amusements-programma's die op dit soort formats zijn gebaseerd. Slechts omdat we sympathie voelen voor het slachtoffer zijn we in staat om de rollen om te draaien en dat nog rechtvaardig vinden ook. Chapeau!
Agree + wanneer je een beetje lichaamshouding kunt lezen zie je dat dat scharminkel daar staat met een houding van "Zo ik ga die bolle weer even lekker treiteren en een paar tikkies geven".quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, denk het niet, gezien de beelden. Waarom gaan ze het anders lopen filmen terwijl die dikke zich halfzacht probeert te verdedigen!?
Nope, dit is waarschijnlijk al langere tijd aan de gang en die etters dachten er hoogstwaarschijnlijk WEER mee weg te komen.
Fout gedacht.
Het is al eerder gezegd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:30 schreef Balisto het volgende:
[..]
Iemand een pak slaag geven is dan weer iets heel anders dan iemand ondersteboven met het hoofd op het beton gooien.
Zeg dat maar tegen de mensen die zelf in de schoenen van een bully willen stappen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:28 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Pesten is totaal iets anders dan iemand een pak slaag geven omdat ie zelf pest.
Hij leeft ook niet meer?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bij mij in de klas zat wel zo'n dikke irritante eikel die iedereen pestte. Iemand ramde hem eens met een honkbalknuppel bij het softbal spelen, helaas waren er toen nog geen telefoontjes met camera's.
Jij wilt op een zachtzinnige, goed doordachte manier zonder enig risico tot lichamelijk letsel zorgen dat pestkopje ophoudt met pesten en een eerlijke, fidele gozer wordt. Want stel dat ie lichamelijk wat oploopt, dat zou toch een ramp zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:30 schreef Balisto het volgende:
[..]
Iemand een pak slaag geven is dan weer iets heel anders dan iemand ondersteboven met het hoofd op het beton gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |