abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94154421
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:54 schreef Dinaridar het volgende:
Ik bewonder de grote tolerantie van het slachtoffer en het proportioneel geweld dat hij gebruikt. Na het insect op de grond te hebben gesmakt, trekt hij zich terug.
Dat is het enige wat ik er een beetje wreed aan vond aan het filmpje.
Als ik een strontvlieg uit de lucht mep en het beweegt nog dan zet ik even mijn voet er op tot ik krak hoor om het af te maken.
pi_94154546
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:12 schreef Balisto het volgende:

[..]

Dat.
Ik denk werkelijk dat jullie de gevolgen van stelselmatig pesten ernstig onderschatten. Die zijn heel wat erger dan een gebroken lichaamsdeel.

Wat moet hij dan doen, lief vragen of hij misschien zou willen stoppen? De maat is gewoon vol en wat hij nu deed was het beste wat hij voor zijn eigen (mentale) gezondheid kon doen. Niet op je kop laten zitten door zo'n kutgastje.
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 maart 2011 @ 19:21:30 #153
7889 tong80
Spleenheup
pi_94154673
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:15 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mjah, denk het niet, gezien de beelden. Waarom gaan ze het anders lopen filmen terwijl die dikke zich halfzacht probeert te verdedigen!?

Nope, dit is waarschijnlijk al langere tijd aan de gang en die etters dachten er hoogstwaarschijnlijk WEER mee weg te komen.

Fout gedacht.
Dit dus.

Je hoort hem denken. 'Ga nou niet door, ga nou niet door.'

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_94154676
Even een leraar erbij roepen lijkt me verstandiger dan iemand op zijn oogkas te laten stuiteren.
pi_94154710
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:21 schreef Balisto het volgende:
Even een leraar erbij roepen lijkt me verstandiger dan iemand op zijn oogkas te laten stuiteren.
Een leraar erbij roepen werkt ook erg goed.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_94154734
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:13 schreef DrDentz het volgende:
Maarja we weten het achterliggende verhaal ook niet, misschien is die dikkerd wel de 'bully' (hij heeft de bouw van een bully) en pestte hij al jarenlang het kleine jochie. Die raapte al zijn moed bij een en deelde voorzichtig een paar tikjes uit. Maar toen kreeg hij nog harder de deksel op z'n gebroken neus.
Had ook gekund. Ik bedoel wie is er zo stom om een grotere en dikkere gast te pesten? Andersom is eerder het geval...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_94154781
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 19:21 schreef Balisto het volgende:
Ja want dat werkt ook echt :') "ja skinny boy, stop even met slaan, ik ga er een leraar bijhalen die dit conflict vast vreedzaam kan oplossen." nee echt niet, diep respect voor Casey :)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 19:23:42 #158
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_94154789
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:13 schreef DrDentz het volgende:
Maarja we weten het achterliggende verhaal ook niet, misschien is die dikkerd wel de 'bully' (hij heeft de bouw van een bully) en pestte hij al jarenlang het kleine jochie. Die raapte al zijn moed bij een en deelde voorzichtig een paar tikjes uit. Maar toen kreeg hij nog harder de deksel op z'n gebroken neus.
Tuurlijk :') het filmpje op ad is langer
Kut het meest veelzijdige stukje vlees
pi_94154853
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

Had ook gekund. Ik bedoel wie is er zo stom om een grotere en dikkere gast te pesten? Andersom is eerder het geval...
Bij mij in de klas zat wel zo'n dikke irritante eikel die iedereen pestte. Iemand ramde hem eens met een honkbalknuppel bij het softbal spelen, helaas waren er toen nog geen telefoontjes met camera's. :P
pi_94154864
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 19:12 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Nope. Doodserieus. Dit soort etters kun je maar op 1 manier dit soort zaken duidelijk maken, en dat is door het ze eens te laten voelen.
Eens, maar je vergeet dat de grens tussen gepest worden en pesten nogal fragiel is. Dat blijkt ook in dit topic en uit de amusements-programma's die op dit soort formats zijn gebaseerd. Slechts omdat we sympathie voelen voor het slachtoffer zijn we in staat om de rollen om te draaien en dat nog rechtvaardig vinden ook. Chapeau!
pi_94154873
Die dikke rules en die ouders van dat kutkind die hem pest mogen dood.
pi_94154877
quote:
Als je een leraar erbij roept dan krijg je het eeuwenoude 'Nee, ik heb niks gedaan hoor', waarmee de pester kan ook weg komt.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 19:25:41 #163
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_94154893
Uiteraard kan je zo'n bully ook verbaal op zijn nummer zetten. Maar dat is mss iets voor gevorderden.

There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_94154913
quote:
Jij weet duidelijk niet waar pesters op kicken.

Een leraar erbij roepen geeft ze enkel meer 'status'.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 19:26:16 #165
117098 Hathor
Effe niet
pi_94154929
quote:
Ja hoor, en daarna zullen ze vast wel stoppen denk je? :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_94155006
Daarnaast zijn de mensen die het opnemen voor de bully in kwestie nogal sad. Zijn zeker nooit zelf gepest.
pi_94155056
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Eens, maar je vergeet dat de grens tussen gepest worden en pesten nogal fragiel is. Dat blijkt ook in dit topic en uit de amusements-programma's die op dit soort formats zijn gebaseerd. Slechts omdat we sympathie voelen voor het slachtoffer zijn we in staat om de rollen om te draaien en dat nog rechtvaardig vinden ook. Chapeau!
Pesten is totaal iets anders dan iemand een pak slaag geven omdat ie zelf pest.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 19:29:05 #168
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_94155084
Op het eind lijkt het of dat kut ventje flauw valt
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 maart 2011 @ 19:29:47 #169
7889 tong80
Spleenheup
pi_94155131
quote:
Ja dat is de simpelste oplossing. Wordt ie in elkaar geslagen omdat het een verrader is.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_94155143
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:28 schreef Ciske- het volgende:

[..]

Iemand een pak slaag geven is dan weer iets heel anders dan iemand ondersteboven met het hoofd op het beton gooien.
  Donald Duck held dinsdag 15 maart 2011 @ 19:30:30 #171
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_94155182
Prachtig hoe dat kleintje probeert weg te strompelen
Die is flink gewond, net goed. Je krijgt wat je verdient.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 maart 2011 @ 19:31:47 #172
7889 tong80
Spleenheup
pi_94155282
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:29 schreef Kutjelik het volgende:
Op het eind lijkt het of dat kut ventje flauw valt
Als je alles in je gezicht breekt is niet het eerste waar je aan denkt 'Zo nu een Bavaria.'

dinsdag 15 maart 2011 @ 19:33:12 #173
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_94155375
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:31 schreef tong80 het volgende:

[..]

Als je alles in je gezicht breekt is niet het eerste waar je aan denkt 'Zo nu een Bavaria.'

_O-
pi_94155379
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik vind dat ze net als in de Nederlandse traditie maar even een kopje thee met de pestkop moeten gaan drinken.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_94155395
kung-fu gnoom vs Sumo panda; 0-1
pi_94155606
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:15 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mjah, denk het niet, gezien de beelden. Waarom gaan ze het anders lopen filmen terwijl die dikke zich halfzacht probeert te verdedigen!?

Nope, dit is waarschijnlijk al langere tijd aan de gang en die etters dachten er hoogstwaarschijnlijk WEER mee weg te komen.

Fout gedacht.
Agree + wanneer je een beetje lichaamshouding kunt lezen zie je dat dat scharminkel daar staat met een houding van "Zo ik ga die bolle weer even lekker treiteren en een paar tikkies geven".
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_94155614
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:30 schreef Balisto het volgende:

[..]

Iemand een pak slaag geven is dan weer iets heel anders dan iemand ondersteboven met het hoofd op het beton gooien.
Het is al eerder gezegd.
Het is inderdaad extreem maar iemand die zich structureel in heeft gehouden omdat het niet in de aard ligt zich met agressie te uiten kan plotseling heel explosief reageren doordat alles opgekropt is.
Zo'n pester maakt misbruik van de te zachtaardige terughoudende aard van een persoon door die persoon zonder eigen consequenties te gebruiken als emotionele boksbal.
Vergelijk het met een hele zachtaardige hond stelselmatig nietjes in de oren drukken en porren.
Als die hond op een dag eindelijk de dader aanvliegt is niemand verbaasd als ze de nietjes ontdekken.

Dat joch mag blij wezen dat hij het er nog relatief goed vanaf bracht.
Wat er bijvoorbeeld met je gebeurt als je onder een cementwagen komt is een veel hardere en definitieve les voor een gebrek aan respect voor het verkeer.
pi_94155699
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 19:28 schreef Ciske- het volgende:

[..]

Zeg dat maar tegen de mensen die zelf in de schoenen van een bully willen stappen. :)
pi_94155738
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:24 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Bij mij in de klas zat wel zo'n dikke irritante eikel die iedereen pestte. Iemand ramde hem eens met een honkbalknuppel bij het softbal spelen, helaas waren er toen nog geen telefoontjes met camera's. :P
Hij leeft ook niet meer?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_94155794
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:30 schreef Balisto het volgende:

[..]

Jij wilt op een zachtzinnige, goed doordachte manier zonder enig risico tot lichamelijk letsel zorgen dat pestkopje ophoudt met pesten en een eerlijke, fidele gozer wordt. Want stel dat ie lichamelijk wat oploopt, dat zou toch een ramp zijn.

Dat het slachtoffer al die tijd al mentaal door een mangel gehaald wordt en daar wellicht in zijn verdere leven last van zal blijven houden is blijkbaar totaal niet relevant?

Heel sympathiek van je dat je het liefste zag dat dit op een prettige manier zou worden opgelost, maar het is gewoonweg niet de manier waarop het werkt. Soms moeten mensen op een harde manier leren dat hun gedrag niet getolereerd kan en mag worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')