Dom gelul, wat je ziet is een ongecontroleerde uitbarsting als gevolg van jarenlang gepest.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:24 schreef Balisto het volgende:
Ik heb voor beide geen respect. Die kleine had natuurlijk niet moeten pesten, maar die dikke vecht wel zwaar onevenredig hard terug.
Precies. Ik gun het pestkopje echt geen gebroken botten, maar wat hier gebeurt is goed te verklaren. Het is een resultaat van jarenlang gepest waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:34 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dom gelul, wat je ziet is een ongecontroleerde uitbarsting als gevolg van jarenlang gepest.
Bron? Dat kun je uit dit filmpje niet afleiden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:34 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dom gelul, wat je ziet is een ongecontroleerde uitbarsting als gevolg van jarenlang gepest.
Dat ze het expres gaan lopen filmen is natuurlijk al een indicatie dat dit vaker voorkomt...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:46 schreef Balisto het volgende:
[..]
Bron? Dat kun je uit dit filmpje niet afleiden.
Dan nog is het niet goed te praten. De jongen die gepest wordt had zich niet op die manier moeten uiten. De jongen die pest is simpelweg kansloos.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:34 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Het gaat niet om goedpraten. Het is gewoon een logisch gevolg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:57 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dan nog is het niet goed te praten. De jongen die gepest wordt had zich niet op die manier moeten uiten. De jongen die pest is simpelweg kansloos.
Ik kan het uit 1 foto al afleiden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:46 schreef Balisto het volgende:
[..]
Bron? Dat kun je uit dit filmpje niet afleiden.
We hebben een nieuwe Derek Ogilvie in tha house!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan het uit 1 foto al afleiden.
Ach, het is de enige manier om het te stoppen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:57 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dan nog is het niet goed te praten. De jongen die gepest wordt had zich niet op die manier moeten uiten. De jongen die pest is simpelweg kansloos.
Eens. Net als met tuig werkt praten gewoonweg nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ach, het is de enige manier om het te stoppen.
Juist! Draai de rollen gewoon om en stap zelf in de schoenen van een bully. Alleen is het in jouw geval gelegitimeerd, right?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:11 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Ik ga nu serieus een vriend van mij dit filmpje laten zien.
Hij wordt gepest, ik hoop dat hij die klootzak dood gooit!
Dat wel, die gezette jongen moet bij de eerste klap die andere jongen de huid al vol schelden in plaats van vollopen met woede en vervolgens uitbarsten. Maar verder geen medelijden met het dwergje uiteraard, die heeft ook weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:14 schreef deedeetee het volgende:
Nou dat zijn geen halve maatregelen.
Ik heb helemaal geen medelijden met de pestkop maar die andere jongen moet ff nadenken want zo'n actie kan ook erg fout aflopen. Volgende keer voorzichtiger zijn maar wel net zo hard van zich afbijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |