Het is ook zo'n mager kutmannetje. Als die ouders hem wat meer eten hadden gegeven had hij niet zomaar opgetild kunnen wordenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:16 schreef Ra-z het volgende:
Kin, neus en oogkas gebroken... dat jochie moet echt meer melk drinken met die broze botten van hem
Dan was hij waarschijnlijk gepest.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is ook zo'n mager kutmannetje. Als die ouders hem wat meer eten hadden gegeven had hij niet zomaar opgetild kunnen worden
En wat voor bewijs neem je mee voor deze conclusie?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
Heel goede actie van die jongen dit. Die zal niet snel meer gepest worden.
De ouders van die pester zijn waarschijnlijk niet veel anders geweest dan hun eigen kind.
Die gast die dat jochie op de grond gooit is alles behalve volwassen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:26 schreef Muridae het volgende:
Pesten is erg, maar ik zie nu dat ook de kleine pester hard aangepakt wordt door volwassenen. Dat is gewoon erg sneu. Het blijft een kind, ook al is het een kleine rat.
Voor de rest thumbs up voor de kleine Zangief met z'n piledrive.
Er is een middenweg tussen mager en dik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan was hij waarschijnlijk gepest.
Daar heb ik het ook niet over.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:27 schreef Codiac het volgende:
[..]
Die gast die dat jochie op de grond gooit is alles behalve volwassen.
Ah oke, dan begreep ik je verkeerd. Dat is misschien zelfs nog zieliger iddquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:29 schreef Muridae het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook niet over.
De pester wordt nu bedreigd door volwassenen, zaken zoals ik kom je botten breken...en dat tegen een kind. (via facebook etc)
Mijn pro-anna dagboek zegt anders.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er is een middenweg tussen mager en dik.
Voor dagboeken mag je naar KLBquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn pro-anna dagboek zegt anders.
Dagboeken zijn voor anorexiameisjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn pro-anna dagboek zegt anders.
Als je dat maf vindt komt je niet heel veel buiten gok ik?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:03 schreef Codiac het volgende:
Ik vind het wel maf dat de vrienden van het opdondertje boos reageren als hij ze terug pakt. Dat is wel lekker hypocriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |