Ik ben helemaal niet begaan met dat kleine ettertje. Wat me stoort is dat grof geweld opeens zo enorm verheerlijkt wordt als het gaat om terugslaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:16 schreef Ciske- het volgende:
Balisto, dan snap ik eerlijk gezegd helemaal niet waarom je zo begaan bent met dat joch.
Hier ook ervaring met gepest worden en bepaald niet te zuinig. Dus ja, ik herken de woede die zich dan in zo'n jongen kan ophopen juist wel.
Sterk argument man.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hulde, je hebt geen idee waar je over praat als je het hebt over pesten. Zo zie je maar weer; de grens tussen iets pretenderen te weten en totale bullshit uit je toetsenbord rammen is flinterdun.
De term 'grof geweld' is natuurlijk in the eye of the beholder.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:19 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet begaan met dat kleine ettertje. Wat me stoort is dat grof geweld opeens zo enorm verheerlijkt wordt als het gaat om terugslaan.
Nee hoor. Ik ben van jongs af aan gepest geweest en dat ging door tot aan de universiteit en nu ook op werkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:20 schreef Hukkie het volgende:
Nu komen de verhalen van fokkers die zelf ook gepest zijn en vervolgens keihard hebben terug geslagen om daar een eind aan te maken. Hulde aan Casey dus, hij maakt een hoop emoties los.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes by...
wowquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
Mijn jongste is ook een jaar lang gepest op school (brugklas). Aan het einde van het jaar, heb ik haar geadviseerd om maar eens flink terug te slaan/schoppen. En ik heb school ingelicht over mijn gegeven advies. Ik verwachtte, dat ze het daarmee beslist niet eens zouden zijn (want zo hebben we het allemaal geleerd: slaan is altijd verkeerd). Ik was stomverbaasd, dat de school volledig achter mijn advies stond.
Het is er overigens nooit van gekomen, want vlak daarna zijn alle ouders van de betrokken leerlingen op het matje geroepen. Ook daar stond ik van te kijken. In het volgende jaar, hebben ze alle klassen omgegooid, en daarmee was het probleem voor eens en altijd verholpen.
We kennen idd de hele geschiedenis niet van de jongens in dit filmpje, maar één ding is zeker: een volgende pestkop zal zich wel 10 keer bedenken voor hij juist deze jongen tot het uiterste dwingt.
Sindsdien ook, krijgen alle leerlingen daar een verplichte cursus zelfverdediging!quote:
Grof geweld? Hij bijt gooit alleen een keer van zich af. Vind ik niet in verhouding staan tot de fysieke en mentale klappen die hij heeft moeten doorstaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:19 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet begaan met dat kleine ettertje. Wat me stoort is dat grof geweld opeens zo enorm verheerlijkt wordt als het gaat om terugslaan.
Even kijken. Die kleine pakt 'm bij z'n keel en slaat 'm voor z'n kanus - dikke doet niets. Kleine slaat nog een keer - dikke doet weer niets. Kleine begint te dansen en wil worstelen - dikzak reageert eindelijk, pakt 'm op, en flikkert 'm 1 keertje snoeihard op de grond. Bolle neemt daarna gelijk weer afstand, trapt niet na, pakt 'm niet in een wurggreep, maar gaat gewoon een meter of wat achteruit in afwachting van wat er nog meer komt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:55 schreef Balisto het volgende:
Hij had z'n nek wel kunnen breken. Ben benieuwd of men die dikke dan nog steeds zo'n held zou vinden.
Jij kunt je nog wel kapot schamen over wat je als volwassene hebt gesjouwd. Heb je dat nu eigenlijk nog wel rechtgezet? Of ook al niet?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:23 schreef zoalshetis het volgende:
ik was de pester. denk wel dat ik me a. de ogen uit de kop zou hebben geschaamd als ik zo zou zijn aangepakt, me nauwelijks meer in de openbaarheid had laten zien. b. ik degene die me dit had aangedaan voortaan wel uit de weg zou gaan.
goede actie dus.
Het was inderdaad het eerste waar ik aan dacht!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:36 schreef Disorder het volgende:
Is vast al gezegd inmiddels, maar doet me denken aan de slam van Quinton Jackson in z'n gevecht tegen Ricardo Arona.
is dit belgisch?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:23 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij kunt je nog wel kapot schamen over wat je als volwassene hebt gesjouwd. Heb je dat nu eigenlijk nog wel rechtgezet? Of ook al niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |