abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94158307
Ik ben ook 2 keer gepest doordat ik de eerste was met een bril. De eerste keer huilde ik, de 2e keer mepte ik terug en was ik ervanaf.
pi_94158373
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:16 schreef Ciske- het volgende:
Balisto, dan snap ik eerlijk gezegd helemaal niet waarom je zo begaan bent met dat joch.

Hier ook ervaring met gepest worden en bepaald niet te zuinig. Dus ja, ik herken de woede die zich dan in zo'n jongen kan ophopen juist wel.
Ik ben helemaal niet begaan met dat kleine ettertje. Wat me stoort is dat grof geweld opeens zo enorm verheerlijkt wordt als het gaat om terugslaan.
pi_94158404
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 20:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hulde, je hebt geen idee waar je over praat als je het hebt over pesten. Zo zie je maar weer; de grens tussen iets pretenderen te weten en totale bullshit uit je toetsenbord rammen is flinterdun.
Sterk argument man.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:20:09 #229
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_94158432
:) Nu komen de verhalen van fokkers die zelf ook gepest zijn en vervolgens keihard hebben terug geslagen om daar een eind aan te maken. Hulde aan Casey dus, hij maakt een hoop emoties los.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:22:05 #230
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_94158570
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:19 schreef Balisto het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet begaan met dat kleine ettertje. Wat me stoort is dat grof geweld opeens zo enorm verheerlijkt wordt als het gaat om terugslaan.
De term 'grof geweld' is natuurlijk in the eye of the beholder.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:23:09 #231
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_94158660
ik was de pester. denk wel dat ik me a. de ogen uit de kop zou hebben geschaamd als ik zo zou zijn aangepakt, me nauwelijks meer in de openbaarheid had laten zien. b. ik degene die me dit had aangedaan voortaan wel uit de weg zou gaan.

goede actie dus.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_94158661
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:20 schreef Hukkie het volgende:
:) Nu komen de verhalen van fokkers die zelf ook gepest zijn en vervolgens keihard hebben terug geslagen om daar een eind aan te maken. Hulde aan Casey dus, hij maakt een hoop emoties los.
Nee hoor. Ik ben van jongs af aan gepest geweest en dat ging door tot aan de universiteit en nu ook op werk :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
life goes by...
pi_94158851
Mijn jongste is ook een jaar lang gepest op school (brugklas). Aan het einde van het jaar, heb ik haar geadviseerd om maar eens flink terug te slaan/schoppen. En ik heb school ingelicht over mijn gegeven advies. Ik verwachtte, dat ze het daarmee beslist niet eens zouden zijn (want zo hebben we het allemaal geleerd: slaan is altijd verkeerd). Ik was stomverbaasd, dat de school volledig achter mijn advies stond.

Het is er overigens nooit van gekomen, want vlak daarna zijn alle ouders van de betrokken leerlingen op het matje geroepen. Ook daar stond ik van te kijken. In het volgende jaar, hebben ze alle klassen omgegooid, en daarmee was het probleem voor eens en altijd verholpen.

We kennen idd de hele geschiedenis niet van de jongens in dit filmpje, maar één ding is zeker: een volgende pestkop zal zich wel 10 keer bedenken voor hij juist deze jongen tot het uiterste dwingt.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:25:34 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94158863
Jezus! :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_94158906
ik heb het ook altijd gepikt dat de grootste pestkop uit de klas altijd MIJ moest hebben. Uitschelden, slaan, schoppen, kleineren, ze deed het allemaal. Op een dag was ik het zat en heb ik teruggevochten. Ik was zo uitgeflipt dat ik haar zelfs met een scherp voorwerp aangevlogen ben en in dr gezicht gekrast heb, gewoon uit blinde woede en omdat ik het niet meer pikte. Sindsdien heeft ze me nooit meer met een vinger aangeraakt of me lastiggevallen. Het litteken in dr gezicht zal haar eraan herinneren dat mensen niet zomaar met zich laten sollen en dat je ook een keer te ver kan gaan ^O^
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_94158961
Lol wtf.
pi_94158992
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
Mijn jongste is ook een jaar lang gepest op school (brugklas). Aan het einde van het jaar, heb ik haar geadviseerd om maar eens flink terug te slaan/schoppen. En ik heb school ingelicht over mijn gegeven advies. Ik verwachtte, dat ze het daarmee beslist niet eens zouden zijn (want zo hebben we het allemaal geleerd: slaan is altijd verkeerd). Ik was stomverbaasd, dat de school volledig achter mijn advies stond.

Het is er overigens nooit van gekomen, want vlak daarna zijn alle ouders van de betrokken leerlingen op het matje geroepen. Ook daar stond ik van te kijken. In het volgende jaar, hebben ze alle klassen omgegooid, en daarmee was het probleem voor eens en altijd verholpen.

We kennen idd de hele geschiedenis niet van de jongens in dit filmpje, maar één ding is zeker: een volgende pestkop zal zich wel 10 keer bedenken voor hij juist deze jongen tot het uiterste dwingt.
wow ^O^
just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:27:50 #238
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_94159043
Het is wel belangrijk dat de pestkoppen redelijke fysieke schade oplopen. Denk daarbij aan breuken of hoofdwonden. Anders leren ze het nooit af.
pi_94159367
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:27 schreef Apotheose het volgende:

[..]

wow ^O^
Sindsdien ook, krijgen alle leerlingen daar een verplichte cursus zelfverdediging!

Ik lees heel vaak over scholen die heel laks zijn en dit probleem niet serieus aanpakken. Ik lees zelfs vaak over scholen, die de verantwoordelijkheid daarvan bij de slachtoffers leggen (die doen blijkbaar iets verkeerd, waardoor ze gepest worden: eigen schuld, dikke bult).

Maar gelukkig, kan het ook anders.
pi_94159717
Is vast al gezegd inmiddels, maar doet me denken aan de slam van Quinton Jackson in z'n gevecht tegen Ricardo Arona.
pi_94160492
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Sterk argument man.
Met selectief reageren maak je ook niet veel indruk.
pi_94161114
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:19 schreef Balisto het volgende:

[..]

Grof geweld? Hij bijt gooit alleen een keer van zich af. Vind ik niet in verhouding staan tot de fysieke en mentale klappen die hij heeft moeten doorstaan.

De ouders van het ettertje zullen dit wel zien als "poging tot moord", zelf zie ik het meer als zelfverdediging
Let's pretend we scored a goal YEAH
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:57:01 #243
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_94161450
De enige manier voor een gepestte om er vanaf te komen is één keer de grootste pestkop keihard aan te pakken.
Praten heeft geen zin, dat is tonen van zwakte.
De leraar erbij halen heeft geen zin, dat is tonen van zwakte.
Keihard terugslaan, dan krijg je respect en wordt je voortaan met rust gelaten.

Zo werkt het nu eenmaal. Precies hetzelfde geldt voor de overheid. Die laat zich ook terroriseren omdat ze te soft is geworden om nog eens keer hard terug te slaan.
The End Times are wild
pi_94162870
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:55 schreef Balisto het volgende:
Hij had z'n nek wel kunnen breken. Ben benieuwd of men die dikke dan nog steeds zo'n held zou vinden.
Even kijken. Die kleine pakt 'm bij z'n keel en slaat 'm voor z'n kanus - dikke doet niets. Kleine slaat nog een keer - dikke doet weer niets. Kleine begint te dansen en wil worstelen - dikzak reageert eindelijk, pakt 'm op, en flikkert 'm 1 keertje snoeihard op de grond. Bolle neemt daarna gelijk weer afstand, trapt niet na, pakt 'm niet in een wurggreep, maar gaat gewoon een meter of wat achteruit in afwachting van wat er nog meer komt.
Kortom, pure zelfverdediging, die kleine heeft tijd genoeg om afstand te nemen, kiest er zelf voor om door te gaan en dat 'ie daarbij wat schade oploopt is z'n eigen stomme schuld.
Zo zouden er meer moeten zijn, als pesters vaker hun verdiende loon in natura zouden krijgen hield dat getreiter misschien eens een keertje op.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:21:42 #245
334993 AMAR420
waar is amar?
pi_94163442
"I kicked your ass!"
zzzzz
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:23:00 #246
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_94163552
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:23 schreef zoalshetis het volgende:
ik was de pester. denk wel dat ik me a. de ogen uit de kop zou hebben geschaamd als ik zo zou zijn aangepakt, me nauwelijks meer in de openbaarheid had laten zien. b. ik degene die me dit had aangedaan voortaan wel uit de weg zou gaan.

goede actie dus.
Jij kunt je nog wel kapot schamen over wat je als volwassene hebt gesjouwd. Heb je dat nu eigenlijk nog wel rechtgezet? Of ook al niet?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_94163803
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:36 schreef Disorder het volgende:
Is vast al gezegd inmiddels, maar doet me denken aan de slam van Quinton Jackson in z'n gevecht tegen Ricardo Arona.
Het was inderdaad het eerste waar ik aan dacht! :D

Wat een held _O_ Dat zal die magere blaag leren! ^O^
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:23:09 #248
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_94168546
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:23 schreef Staal het volgende:

[..]

Jij kunt je nog wel kapot schamen over wat je als volwassene hebt gesjouwd. Heb je dat nu eigenlijk nog wel rechtgezet? Of ook al niet?
is dit belgisch?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_94168949
Hahaha
http://www.itsanhonour.go(...)_nomination_form.pdf

Op caseyheynes.com wordt opgeroepen om hem voor een Cross of Valour te nomineren :')
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_94170126
Veel mensen hier noemen Casey wel respectvol zeg... :{

Dikke, Bolle etc.. :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')