Warme puskutjesquote:
Dit dusquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:32 schreef n8n het volgende:
Wel makkelijk hoef niet nat te maken en zulks meteen slingeren
Ik ook niet dus maakt niet uitquote:
Dit nummerquote:
oh ik dacht dat je het over mij hadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit nummer
Klinkt als Oh Oh Tirol
jij bent een nummertje?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:39 schreef sharr het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je het over mij hadschrok al
Neej meisie jy hep echt n beijerlands accentje hor . FF deurtie openmaken hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:39 schreef sharr het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je het over mij hadschrok al
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Neej meisie jy hep echt n beijerlands accentje hor . FF deurtie openmaken hoor.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:41 schreef sharr het volgende:
Ik draai eerst even wat 90's dance en dan verzoekjens, okeh?
Charlee Sheenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:43 schreef djkoelkast het volgende:
Even wat triviale weetjes.
Opzoeken mag niet.
Van wie is de stem die "James Brown is dead" roept?
Noem de bekendste band die deze man heeft geproduceerd.
Wessel van Diepenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:43 schreef djkoelkast het volgende:
Opzoeken mag niet.
James Brown zal het niet zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:43 schreef djkoelkast het volgende:
Opzoeken mag niet.
Zal wel 2 unlimited zijn of zo?quote:
james brown is still alive weet ik welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:43 schreef djkoelkast het volgende:
Opzoeken mag niet.
Wederom goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:46 schreef Stokstaart het volgende:
Of was hij dat niet? Anders Vengaboys
Dat nummer was van Paul Elstakquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
james brown is still alive weet ik wel
fout, holy noisequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wederom goed
[..]
Dat nummer was van Paul Elstak
"Holy Noise (letterlijk vertaald: Heilige Herrie) bestond uit de producers Rob Fabrie, Richard van Naamen en Paul Elstak, in samenwerking met Peter Slaghuis." wikiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En Holy Noise is wie?
Juist. Paul Elstak.
Dat had je van de week nog verteldquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:43 schreef djkoelkast het volgende:
Opzoeken mag niet.
Dus Paul Elstakquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
"Holy Noise (letterlijk vertaald: Heilige Herrie) bestond uit de producers Rob Fabrie, Richard van Naamen en Paul Elstak, in samenwerking met Peter Slaghuis." wiki
Even checken of mensen wel opletten hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat had je van de week nog verteld
goeden instellingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:48 schreef mc-Piel het volgende:
Ik las puskutjes, dus ik kom even hoi zeggen!
Quatsch. Ik noem de grootste naam.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dus 1/4e deel van het antwoord goed = fout
[..]
verzendt hij ook via de post of niet?quote:
In een luchtdichte envelop mag ik hopenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
verzendt hij ook via de post of niet?
Wat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:57 schreef Stokstaart het volgende:
Dit nummerKomen uit Vlaardingen, meisje heeft bij mij op school gezeten
Bassie komt ook uit Vlaardingenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:57 schreef Stokstaart het volgende:
Dit nummerKomen uit Vlaardingen, meisje heeft bij mij op school gezeten
Klopt die zie ik regelmatig lopen met zn sjagerijnige kutkopquote:
Een lul is het. En ik kan het weten, want ik heb heel veel met hem te maken gehad.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt die zie ik regelmatig lopen met zn sjagerijnige kutkopBas v Toor
Ja hij schijnt echt een rotzak te zijn. Als je hem ziet lopen straalt hij dat wel uit ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een lul is het. En ik kan het weten, want ik heb heel veel met hem te maken gehad.
Ik heb alles van B&A, maar Bas van Toor is een geldwwolf en een zakkenwasser.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:00 schreef Stokstaart het volgende:
Bassie en Adriaan is natuurlijk wel baastegenwoordig maken ze niet meer zulke educatieve shit en blijven alle kinderen kankerdom best wel dom
Nobody beats the drumquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:01 schreef naatje_1 het volgende:
volgens mij heb ik weer een nieuwe hitband veroorzaakt op onzin radio
Heb zijn huis (een van de) aan de Dahlialaan nog gewit en zijn tuin gedaan. Betalen is ook niet zijn sterkste punt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb alles van B&A, maar Bas van Toor is een geldwwolf en een zakkenwasser.
We hebben eens zijn KvK opgevraagd. De man heeft een paar ton schuld nog steedsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb zijn huis (een van de) aan de Dahlialaan nog gewit en zijn tuin gedaan. Betalen is ook niet zijn sterkste punt.
Wel snel zijn met mooier weer hebben ze het drukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:02 schreef naatje_1 het volgende:
Koelkast, kan jij niet een interview regelen met nobody beats the drum, want ze zijn nog niet echt heel bekend in Nederland...
Ik heb niet eens virtual dj of iets in die trant.quote:
Heb jij contactgegevens?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:04 schreef n8n het volgende:
[..]
Wel snel zijn met mooier weer hebben ze het druk
Die ga jij nu downloadenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb niet eens virtual dj of iets in die trant.
Verbaast me niksquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We hebben eens zijn KvK opgevraagd. De man heeft een paar ton schuld nog steeds
Niet direct, zijn al een tijdje bekend op kleine festivals e.d.quote:
Nu niet, ik wil heus ooit wel eens draaien. Maar niet nu.quote:
management bellen. Als Gouwestad nog steeds de Handsome Poets aan de lijn kunnen krijgen, kan onzin radio ook gewoon nbtd aan de lijn krijgen. (denk ik)quote:
Lijkt me tofquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
management bellen. Als Gouwestad nog steeds de Handsome Poets aan de lijn kunnen krijgen, kan onzin radio ook gewoon nbtd aan de lijn krijgen. (denk ik)
Origineel want 90'squote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:09 schreef Stokstaart het volgende:
Is dit nou het origineel of de 2009 remix?
Lekker hoorquote:
'Draakje' heeft 'm ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Er staat hier 10 minutenNouja, ik kijk wel even.
De verzoekjesmachine heet Draakje.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:13 schreef n8n het volgende:
Wie is draakje eigk? Hoor dat steeds langs komen
Tot straks.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
de techniek faalt hier dus ik ga ervan tussen.. tot later lieve piepels
stokstaart
ciaoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
de techniek faalt hier dus ik ga ervan tussen.. tot later lieve piepels
stokstaart
Naatje likes niggerbitchesquote:
Luv you morequote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:19 schreef sharr het volgende:
Oke welke wordt het? Promised land of luv you more?
Luv you more!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:19 schreef sharr het volgende:
Omdat we van je houden Luv you morequote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:19 schreef sharr het volgende:
goeie tieten wel, denk niet dat het indruk maakt op onze planeetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:20 schreef naatje_1 het volgende:
Vrouwen steunen Japan (NSFW!!!) http://bit.ly/g6omxs
Sommigen zien er wel een beetje uit als mannenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:21 schreef sharr het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)che-op-pestkop.dhtml
Filmpje hebben jullie vast al gezien, maar wat een baas is die gepeste jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |