Als iemand doordenkt weet die dat die clue voor aafke isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:49 schreef muzas het volgende:
mooie is, alleen gerard weet op wie die clue slaat
Daarom kan ie em ook delen.....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:49 schreef muzas het volgende:
Hij weet als enige dat het bij Aafke hoort, want hij heeft de handschoentjes laten zien, maar niet gezegd dat die bij Aafke horen.quote:
Idd. , als ze een beetje slim zijn weten ze datquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Als iemand doordenkt weet die dat die clue voor aafke is
Als ze een beetje opgelet hebben weten ze dat de clue voor Aafke is. Die naam noemde hij aan de telefoon. Maar die hersencellen van de rest staan op nul.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:49 schreef muzas het volgende:
klopt maar ik zou persoonlijk dittochniet snel koppelen aanpiuercer(es)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij weet als enige dat het bij Aafke hoort, want hij heeft de handschoentjes laten zien, maar niet gezegd dat die bij Aafke horen.
de rest kan denken dat het bij iemand past maar gerard is de enige die weet op wie het slaatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Als iemand doordenkt weet die dat die clue voor aafke is
Toen er zwaarden door het huis vlogen, IVANHOEEEEE! werd gezongen etc etc duurde het ook 2 weken voor iemand het een beetje door hadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ze een beetje opgelet hebben weten ze dat de clue voor Aafke is. Die naam noemde hij aan de telefoon. Maar die hersencellen van de rest staan op nul.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
klopt maar ik zou persoonlijk dittochniet snel koppelen aanpiuercer(es)
Hij zit ook steeds warm met die perforator en nietjestang he?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
Oh ja mooi, da's een mooie bijkomstigheid iddquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:52 schreef knagsje het volgende:
en de chirurg gerard komt nu ook wel weer in beeld, geer lacht zich een bult van binnen
Hun ook niet. Maar misschien dat het ooit een deel van de puzzel kan zijn, icm die perforator en nietmachine.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
Denk ik ook niet.. maar het is weer beter dan niks.. vind het wel leuk dat het van Aafke is omdat daar nog weinig van was (voor mn gevoel).quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:53 schreef BONG4002 het volgende:
Toch best een lastige clue, denk niet dat dit doorslaggevend zal zijn om het geheim van Aafke juist te kunnen raden.
dat kloptquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:53 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Heti s maar goed dat jij niet meedoet dan
![]()
![]()
Lekker.......quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:53 schreef bollokus het volgende:
en dan ook nog, zag ergens eenreview van aafke op internet staan over haar piercing zetten, het blijkt dat ze helemaal geen handschoendraagt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:53 schreef bollokus het volgende:
en dan ook nog, zag ergens eenreview van aafke op internet staan over haar piercing zetten, het blijkt dat ze helemaal geen handschoendraagt![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |