quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Momenteel ziet ie eruit als een ouwe man met levervlekken
quote:
Mwoah, ben ik ook weleensquote:
Koud->Trek wat warms aanquote:
Ja, dat is ie ook. Da's niet minder charmant. Chico is een allercharmantste ouwe heer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Nou, lekker charmant over mijn liefste baby, ik lach die bullen toch ook niet uit
![]()
Chico is nou eenmaal een oude man met levervlekken
Nou Pagan lacht m uitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, dat is ie ook. Da's niet minder charmant. Chico is een allercharmantste ouwe heer.
Ik heb alleen de TT maar uitgelegd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Nou, lekker charmant over mijn liefste baby, ik lach die bullen toch ook niet uit
![]()
Chico is nou eenmaal een oude man met levervlekken
Hier volop. En ik heb al bijen, hommels en een heel leger aan lieveheersbeestjes gezien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit idd ook te wachten op het voorjaarszonnetje.
Tis hier nog frisjes
Goed he, gisteren hadden ze ff een minder dagje wat aankomen betreft, maar dat komt wss omdat ze eindelijk na bijna elke voeding ook schijtenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ah lieve foto's in het oude topic van jouw honden en de pups.
En ze zijn weer goed aangekomen zeg
Men, hier is het koud en minder dan 1500 meter zicht. Brrrr.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier volop. En ik heb al bijen, hommels en een heel leger aan lieveheersbeestjes gezien.
DAT DEED IK NIET!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Moeten ze elke week verdubbelen of zoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:09 schreef oh-oh het volgende:
Gewichtjes van de pups vorige week dinsdag Noche 310 gram, Diaz 303 gram.
Vandaag Noche 419 gram, Diaz 448
Mooi, ik ga na de koffie mezelf eens wassen en scheren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:15 schreef oh-oh het volgende:
Hier is het echt schitterend weer, stralende zon
![]()
![]()
Ik ga es een paar chinezen scheren en wassen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:15 schreef Pagan het volgende:
[..]
DAT DEED IK NIET!God straft met mist en kouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ze moeten zsm je weegschaal op OVER krijgenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moeten ze elke week verdubbelen of zo
Psies!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dan sta ik er goed op; prachtig weer hier
Dan toch zeker de Godin/Gaya.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |