Horen oranjerieen niet tegen een (blinde) zuidmuur gebouwd te zijn, om de warmte goed op te kunnen vangen? Dan is dit een orangerie zonder de oorspronkelijke muur, maar wel met de goede vorm.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:11 schreef Gwywen het volgende:
Dat ziet eruit als een oranjerie, inderdaad. Eigenlijk meer als een halve oranjerie.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:28 schreef krullebol81 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)at-101/fotos/#foto-1
in dit huis houden ze vooral van heel veel vloerkleden!
dit soort dingen laat je afvragen hoe die parketvloer er zonder uit ziet. Waarschijnlijk belabberd. Mijn oma had ook de gewoonte om kleedjes neer te leggen op al de versleten plekken in de vloerbedekking.... Zag er op een gegeven moment ook zo uit!quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:35 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gruwel!!!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:35 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
linkje?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:42 schreef yoppybt het volgende:
Volgens mij is dit de opbouw. Helemaal rechtsboven zie je nog net een hoekje van de buren die wel begrepen dat een extra raam nodig is.
[ afbeelding ]
In Hoofddorp doet de gemeente doorgaans helemaal niet moeilijk over opbouwen, ramen, uitbouwen etc etc. Hoofddorp is van zichzelf al zo lelijk dat een welstandscommissie geen zin meer heeft. Daarom begrijp ik de dakopbouw niet. Een lelijke schoenendoos met uitzicht op een blinde muur. Heel lelijk, en heel vreemd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:56 schreef Miendientje het volgende:
Zal wel iets met de bouwvergunning van de (latere) opbouw te maken hebben. Misschien heeft er bij de buren een ambtenaar niet helemaal zitten opletten want verder heeft niemand een raam aan de voorkant.
Rechter muis knop --> Pagina info --> en dan bij het tabblad media op zoek naar de foto. Van klein maak je groot en voilla u heeft uw foto'squote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:10 schreef SEMTEX het volgende:
Funda heeft een nieuwe fotofunctie, waardoor je minder makkelijk foto's kunt jatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |