Het was meer eenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je het niet zeker wist. Miscommunicatie.
Helemaal mee eens. En Alex hangt er altijd maar wat bij rond en doet of ie er ontzettend aan mee gewerkt heeft.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:01 schreef Stability het volgende:
[..]
gerard en karim, de enigen met initiatief
Ja wilde ie 1 of 2 weken geleden al omdat Guido zich zo verveelde maar Guido kon niet schaken dus deden ze het maar niet. Wel een cool idee, ik kan niet heel goed meer schaken maar slimme manier om je te vermaken daar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Karim wil één dezer dagen zelf een schaakspel maken.
ik snap ook niet dat ze die alex om zich heen blijven verdragen met zn domme opmerkingen altijd . ik zou helemaal gek van die vent wordenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En Alex hangt er altijd maar wat bij rond en doet of ie er ontzettend aan mee gewerkt heeft.
Alex kan schaken, vertelde 'ie net.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja wilde ie 1 of 2 weken geleden al omdat Guido zich zo verveelde maar Guido kon niet schaken dus deden ze het maar niet. Wel een cool idee, ik kan niet heel goed meer schaken maar slimme manier om je te vermaken daar.
En elke keer dat domme lachje als ie weer een domme opmerking maakt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:03 schreef Stability het volgende:
[..]
ik snap ook niet dat ze die alex om zich heen blijven verdragen met zn domme opmerkingen altijd . ik zou helemaal gek van die vent worden
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En elke keer dat domme lachje als ie weer een domme opmerking maakt.
Zij hoeven zich niet te vermaken, wij moeten vermaakt wordenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja wilde ie 1 of 2 weken geleden al omdat Guido zich zo verveelde maar Guido kon niet schaken dus deden ze het maar niet. Wel een cool idee, ik kan niet heel goed meer schaken maar slimme manier om je te vermaken daar.
Iemand Servio gezien of is ie al naar huis?![]()
Ze heeft nog niet door dat ze op tv isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:05 schreef TimeJumper het volgende:
Gatver ik wil Aafke niet zien praten met heel haar bek vol tandpasta
Daar wordt je idd moe van.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:03 schreef Stability het volgende:
[..]
ik snap ook niet dat ze die alex om zich heen blijven verdragen met zn domme opmerkingen altijd . ik zou helemaal gek van die vent worden
Smerig....quote:
echt niet normaal meer, en maar doorgaan met een onschuldige smoel erbij...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:08 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Daar wordt je idd moe van.
Wat kan die Alex drammen zeg
Charming huh?quote:
hij nodigt zichzelf bij iedereen uit...laatst ook tegen sharon...mee naar amerikaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex nodigt zichzelf verkapt uit bij Joanna thuis; om haar hond te bekijken.
Het is haar kind. 'Je wil niet weten wat ze al 2 jaar voor hem over heeft'.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:12 schreef Stability het volgende:
joanna....mijn bulletje is zo mooi gespierd....je denkt toch niet dat daar 1 gram vet aan zit?!
die tiefen we er gewoon uit, net als Guido ,Laura en Maikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:13 schreef Stability het volgende:
belachelijke aktie van flip...constant bij de telefoon zitten. hoe zielig !
ook cosmetische operaties gehad?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:14 schreef mYsca het volgende:
Heb die bull van Jo gezien die ziet er niet uit
vreselijk eng stukje mens dierding:Xquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:14 schreef mYsca het volgende:
Heb die bull van Jo gezien die ziet er niet uit
Maakt ie geen vrienden meein het huis tenminste, thats for sure.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:13 schreef Stability het volgende:
belachelijke aktie van flip...constant bij de telefoon zitten. hoe zielig !
dat is precies waar die kwal op doelt....slaappillen vragen zodat ze denken dat zijn geheim slapeloosheid is...en ondertussen kassa laten rinkelen voor zn kluis....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:15 schreef Urb het volgende:
Mo " we gaan vrijdag drukken " Op Servio en slapeloosheid waarschijnlijk..![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:16 schreef Stability het volgende:
[..]
dat is precies waar die kwal op doelt....slaappillen vragen zodat ze denken dat zijn geheim slapeloosheid is...en ondertussen kassa laten rinkelen voor zn kluis....
eruit met die glijbaan
Prima hoef ik me ook niet te ergeren aan zijn : Geeeeeeeeeerard , kak en lekah.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:14 schreef Stability het volgende:
onze 20 jarige kleuter gaat maar weer eens slapen , niet te geloven !!
hahaha indddquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:18 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
Prima hoef ik me ook niet te ergeren aan zijn : Geeeeeeeeeerard , kak en lekah.
Jo heeft Alex ook gehad ?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:19 schreef Urb het volgende:
Laura verteld over problemen met d'r luie ex, en rara wie heeft hetzelfde gehad maar 200 miljoen procent zekur...![]()
sst is meer een titanic op ramkoersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:22 schreef Stability het volgende:
sharon: hierbij doop ik de SS1 ...op een behouden vaart
Geer zegt dat er een kiel onderzit.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:25 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
sst is meer een titanic op ramkoers
Niks ervan! Eerst die pisnicht!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:27 schreef mYsca het volgende:
[..]
Wanneer niet....
Met beetje geluk kan ie er donderdag uit
Dit gaat hem echt niet helpen met blijven op donderdag, de enige die willen dat hij blijft vinden dat omdat hij actie in het huis brengt, maar dat is nu ook over!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:29 schreef Flashbox het volgende:
De volgende zoutzak hebben ze ook weer gevonden met de camera
[ afbeelding ]
nee zijn grapjes zijn gewoon raar en flauw , net als hij zelf , ridder !quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:29 schreef marky het volgende:
Die grapjes van Faalex zijn ook niet echt leuk die komen niet echt aan.
En stiekem maakt dat het nu juist wel weer grappig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:29 schreef marky het volgende:
Die grpajes van Faalex zijn ook niet echt leuk die komen niet echt aan.
Nee joh, Die relnicht erin zodat Karim gaat ontploffen. Gewoon om nog iets meer irritatie bij mensen op te wekken.quote:
nee karim is lief ! die wil ik niet zien ontploffen... gewoon eruit met de pisnichtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:30 schreef mYsca het volgende:
[..]
Nee joh, Die relnicht erin zodat Karim gaat ontploffen. Gewoon om nog iets meer irritatie bij mensen op te wekken.
Doet ie alleen maar om Joan te neten. Niet zielig maar juist leuk!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:31 schreef Dutchguy het volgende:
Hoeveel uur zit Philip al bij de telefoon. Wordt beetje zielig.
AMEN!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:31 schreef Stability het volgende:
[..]
nee karim is lief ! die wil ik niet zien ontploffen... gewoon eruit met de pisnicht
Met z`n allen aanloopje nemen en massaal op em storten en roepen "groepshug"!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:32 schreef Stability het volgende:
als ik in dat huis was kiepte ik die rode bank ff hard om
Ik ben voor!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:33 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Met z`n allen aanloopje nemen en massaal op em storten en roepen "groepshug"!
Aaf moet dat leuke bloesje die ze met het zuipfestijn aan had weer aan doen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aaf heeft weer iets te pulken gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |