Wat dacht je? Ik ben hier al zo populair, laat ik eens de spellingnazi uit gaan hangen?quote:
Maar dat beweerde toch ook niemand?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zelfs rossdaleMaar bekender wil niet zeggen beter.
Normaal boeit het me niet zoveel, maar ik wordt vind ik toch wel zo tenenkrommend.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat dacht je? Ik ben hier al zo populair, laat ik eens de spellingnazi uit gaan hangen?
klopt. my badquote:
Ik ben in het echt niet zo gespierd als een UFC fighter? No shit...quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Normaal boeit het me niet zoveel, maar ik wordt vind ik toch wel zo tenenkrommend.
Ik moet trouwens elke keer lachen als ik dat poppetje van je zie vechten. In het echt zal die wel niet zo gespierd zijn.
Hoezo niet? Ga is sportenquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben in het echt niet zo gespierd als een UFC fighter? No shit...
Ik doe cardio, geen spiermassa. Ik ben al breed genoeg van mezelfquote:
Maar ik moet er daardoor steeds om lachen dat je hem dus wel naar je evenbeeld gemaakt hebt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben in het echt niet zo gespierd als een UFC fighter? No shit...
Als jij bij cod je eigen poppetje zou kunnen maken maak je hem toch ook geen lange dunne slungel?quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Maar ik moet er daardoor steeds om lachen dat je hem dus wel naar je evenbeeld gemaakt hebt.
Alsof jij een held bent in het echt..quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Maar ik moet er daardoor steeds om lachen dat je hem dus wel naar je evenbeeld gemaakt hebt.
Nee hoor, hij lijkt enigszins maar niet echt perfect. Verkeerde ogen, wenkbrouwen, geen sik etcquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik zou sowieso juist een 300 pound fatso maken. Omdat het kan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als jij bij cod je eigen poppetje zou kunnen maken maak je hem toch ook geen lange dunne slungel?
mijn poppetje bij ufc is een 1 op1 gelijkenis van mij inc. Tatoo'squote:Op woensdag 16 maart 2011 11:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik zou sowieso juist een 300 pound fatso maken. Omdat het kan.
Heb je bulletstorm gespeeld? Zo ja, vertel. want ik wil die misschien kopen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:33 schreef Rossdale het volgende:
Nee, Bulletstorm zuigt... Homefront weet ik dus niet...
Download dan de demo, als je weer live hebt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Heb je bulletstorm gespeeld? Zo ja, vertel. want ik wil die misschien kopen.
De graphics blijken bar slecht te zijn en de SP ram je binnen een uurtje of 5 doorheen. De MP lijkt me echter wel erg leuk, maar ik twijfel of hij leuk genoeg is om met de release te halenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
Waaraan twijfel je dan om hem (niet) te kopen?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:33 schreef Rossdale het volgende:
Nee, Bulletstorm zuigt... Homefront weet ik dus niet...
Dan zou ik die 50/60 euro liever houden voor wat pilsjes.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De graphics blijken bar slecht te zijn en de SP ram je binnen een uurtje of 5 doorheen. De MP lijkt me echter wel erg leuk, maar ik twijfel of hij leuk genoeg is om met de release te halen
Dat sta ik bij BO ook dus dat boeit me nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Homefront is fucking saai heb hem gisteren bij een maatje van me gespeeld en een ronde duurde 15 minuten en ik stond 12-2!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |