en ik deed nog niet eens mijn bestquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
Mijn verbinding raakte gewoon oververhit van al die geile praatjes van je Knetters
Kankerinternet.quote:
Preciesquote:
Denk aan je onderburen.quote:
quote:
hahaha oepsie hahaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:49 schreef Stokstaart het volgende:
Ow je moet opeens minder met kk schelden van Murp he.
Sowieso Murp
Welterusten lief schatjequote:
slaap zacht, droom fijn, goed welzijn, t was fijn, tabee, hoezeequote:
Ja hequote:
Dit was toch die clip waarbij zo'n chickie vanuit de auto alles naar buiten tieftequote:
Yes, al ken ik het als de legendarische intro van GT2 op de PlayStationquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit was toch die clip waarbij zo'n chickie vanuit de auto alles naar buiten tiefte
op dit moment penetreert hij jouw oren met snoeiharde geluidenquote:
penetratiefrustratiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
op dit moment penetreert hij jouw oren met snoeiharde geluiden
je kunt het ook zien als een verkrachting van jouw oren met zijn muzieksmaakquote:
dat is het frustrerende er aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je kunt het ook zien als een verkrachting van jouw oren met zijn muzieksmaak
Doet deze muziek je dan helemaal niets?quote:
weinig, het enige wat het doet is een lichte hoofdpijn opwekkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doet deze muziek je dan helemaal niets?
true thatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:04 schreef Stokstaart het volgende:
Boudewijn de Groot is wel mooi.
Jammer dat Vlinder er niet instaat.
Ga je kut met een dildo bewerken.quote:
hey jij ook weer terug, meteen een fijne inkopper toppie toppiequote:
En dan wel pics postenquote:
je had toch alles al gezien en gedeletedquote:
Van jou niet. Mocht ik willenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je had toch alles al gezien en gedeleted
dat zou jij heul niet willenquote:
wellicht gaat t over zn neukertjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:11 schreef Stokstaart het volgende:
Hij is een hypocriete lul wel zo'n liedje maken en ondertussen vreemdgaan.
quote:
soms wordt t allemaal eventjes te veel. bij jou zijn is alles wat ik wil. vraag me niks. praat niet met mequote:
Zeker wachten op mn meisje van 16quote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmzz ik twijfel.. hierna diggy-dex en dan slapen.. of nog 1 verzoekje en dan diggy-dex en dan slapen
Ik ga zo ook slapen en dromen over jouquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmzz ik twijfel.. hierna diggy-dex en dan slapen.. of nog 1 verzoekje en dan diggy-dex en dan slapen
nachtmerriesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ga zo ook slapen en dromen over jou![]()
Hopen dat het geen nachtmerries worden.
Zometeen een nummer aangevraagd voor je.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik eis een zwijmelnummer die jullie niet totaal verneuken
oke, goed dat je het erbij zegtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zometeen een nummer aangevraagd voor je.
Je zal het vast weer haten en erover heen pissen maar komt met goede bedoelingen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
even for the record : ik pis nergens over heen
Je draagt toch geen luiersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
even for the record : ik pis nergens over heen
logisch welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:18 schreef Stokstaart het volgende:
Ragboer vraagt deze nummers speciaal voor Knetter aan die gekke boer
quote:
mag dan wel half 4 zijn maar ben niet dronkenquote:
hmzzz.. ik zal het nog luisteren ook voor deze keer.. normaal mute ik hazesquote:
saai dromenland danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
straks lekker naar dromenlandwaar iedereen lief is en er alleen maar leuke dingen zijn, en goede muziek
Het gaat om de tekst van mij naar jouquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmzzz.. ik zal het nog luisteren ook voor deze keer.. normaal mute ik hazes
nee hoor, heerlijke plek om tot rust te komen... zijn ook alleen maar leuke mensen, de niet leuke mensen zitten op de nachtmerries en die rennen rond in een andere wereldquote:
ok.. zal luisterenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het gaat om de tekst van mij naar jou
Het gaat om de tekst liefjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind hem van guus ook kut,, maar beter
dat snap ik.. en dies wel mooiquote:
Omdat ze oprecht zijn.quote:
Oprecht glad en smeuïgquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat ze oprecht zijn.![]()
En dan haat ik amsterdam nog ook. Inhoudelijk heeft Hazes echt heel veel moois gemaakt.
Klein jongetje is ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Denk je?quote:
Jawel, wellicht niet in deze uitvoeringquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk je?
Zitten gewoon goed in elkaar die teksten. Misschien te smeuïg voor jou omdat je niet openstaat voor dergelijke gevoelens?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
welterusten schatjes![]()
heb me vermaakt met jullie
Liefquote:
Jij ook welterustenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:31 schreef n8n het volgende:
Ik gaat ook heen, ff House kijken nog. Slaap lekker StokSlaap lekker Knetter
![]()
Jij bent echt niet goed hehquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Goedemorgen piepels die net uit bed rollen![]()
Fijne Dinsdag gewenst, geniet ervan![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:43 schreef sharr het volgende:
Wat is opstaan toch teringkut, graftakketyfusteringmoederneukendkut.![]()
eh, goedemorgen wel.
carnaval optokten zijn niet vers mangquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe vinden jullie het filmpje wat ik gemaakt heb voor carnaval dit jaar?
Deze wel vriendquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:16 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
carnaval optokten zijn niet vers mang
aa ik maak zo'n wagen in 1 woensdag middag jongequote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Deze wel vriend
Kijk de helft van het filmpje of desnoods een kwart.
Die wagens zo zo super gruwelijk gemaakt!
Kan iemand hem eruit trappen dan?quote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben gisteren bij een bekende van radio-onz thuisgeweest, en ik ben niet eens aangerand
Voor mannen ben ik niet zo aantrekkelijk hoor hahaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik had echt wel verwacht dat hij je zou bespringen
Dat hoop jequote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Voor mannen ben ik niet zo aantrekkelijk hoor haha
Nja ff snel peukie gedaan en toen weer gegaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hoop je![]()
Maar was wel gezellig bij hem?
Dat zijn lange dagen jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ff snel peukie gedaan en toen weer gegaan.
Was al vanaf 5:15 op pad, en was pas 19:30 thuis, moest nog koken en vriendin ophalen
Jaloers, ik ben het!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb zo een stoelmassage op mijn werk.
Dat krijg ik iedere week gewoon gratis
je moet het alleen even uit de knoop halen denk ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zijn lange dagen ja![]()
Hij whatsappte al een foto van het setje
Uit de knoop halen ben ik goed inquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
je moet het alleen even uit de knoop halen denk ik
De boodschappentas krijg je er bij hoor!
Wel eentje van de MediaMarkt hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uit de knoop halen ben ik goed in![]()
Echt?![]()
Die had ik ook nodig!!_!
Die miste ik nog in mijn verzameling!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wel eentje van de MediaMarkt hoor
zal draakje wel worden denk ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt koelkast zo een lifeshow doen of zal draak erin gaan?
Ik denk het ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zal draakje wel worden denk ik
Ik ga ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk het ook![]()
200.000 gasten voor feestje 16-jarige
Echt he
Ik had niet anders verwacht van jequote:
Trol draait leuk hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
godver de ouden zijn er dus nog niet uitik moet vaker naar trololo luisteren
ja meestal val ik slaap met trolquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trol draait leuk hoor.
Geweldige mix tussen kwaliteitsmuziek en foute muziek_!
Hoezo dat dan? Die horen erbij hoor!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja meestal val ik slaap met trol![]()
alleen hij zou de oude ingsproken teksten van mij eruitpleuren
omdat ik nieuwe voor hem ingesproken heb die het over een ochtendautomaat hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Die horen erbij hoor!
Ah zoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat ik nieuwe voor hem ingesproken heb die het over een ochtendautomaat hebben.
Waarom zo vroeg al?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
godver die ambtenaren hebben het echt makkelijk.. gemeentehuis is om 12 uur al dichtbha dan moet ik straks al uit bed en al
dat is tie hier dus altijd zie ik.. behalve op donderdag.quote:
Hoi!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:04 schreef trolololo het volgende:
Goedemorgen
Zit nu in informatica lesmaar ik ben om 12.15 uit
hoiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:04 schreef trolololo het volgende:
Goedemorgen
Zit nu in informatica lesmaar ik ben om 12.15 uit
Ik doe het niet om te pesten hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Patje, leuke he nummers die heel lang duren aanvragen
Ik vind het niet erg. Ben ook wel blij dat je het verkeerd getagd hebt. Nu heb je niet artist recently played meldingquote:
Wanneer draai jij weer eens?quote:
Is goed hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:29 schreef Patje1987 het volgende:
Zal ik vanavond een uurtje Zeeuwse Rap draaien?
Waarom niet? Ik, en anderen met mij, genoten best wel van je showsquote:
Omdat ik fulltime werk. En savonds er geen zin in heb. Omdat ik dan al 8uur lang achter een pc gezeten heb.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed hoor
[..]
Waarom niet? Ik, en anderen met mij, genoten best wel van je shows
Logisch wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Omdat ik fulltime werk. En savonds er geen zin in heb. Omdat ik dan al 8uur lang achter een pc gezeten heb.
Wel lekker altijd, met je knieën in iemands rug beukenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Pff dat wijf van die stoelmassage heeft me echt gesloopt gewoon
Die was me toch een partij mijn rug aan het kraken zeg !
Gewoon met haar knieën in mijn rug enzo
De vorige was veel knapper en liever
Ik voel me altijd zo voor lul liggen wanneer iemand zo op je in loopt te rammen met vuisten en knieënquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wel lekker altijd, met je knieën in iemands rug beuken.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik voel me altijd zo voor lul liggen wanneer iemand zo op je in loopt te rammen met vuisten en knieën!
Hey babequote:
ja dat welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Maar erna voel je je wel weer een stuk beter, of niet dan?
[..]
Hey babe
Ik heb al eeuwen geen massage meer gehadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja dat welje voelt die afvalstoffen wegstromen lijkt wel, daarom moet je ook achteraf veel water drinken.
Maar ik voel me wel ontspannender / losser ja!
haiiii!quote:
Haii skat! hoe is et ??quote:
Ja ik heb tafels. Ik ben dolgelukkigquote:
Muisknop wil ons iets vertellen?quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Muisknop
Bericht:
LSD! Geen idee wat het voor muziek is.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik heb tafels. Ik ben dolgelukkig![]()
En over een paar weken heb ik een stoer speakersetjeEN EEN BOODSCHAPPENTAS VAN DE MEDIAMARKT!!
Zo ziet het er leuker uit dan die foto die Bart whatsapptequote:
Ohh! Je hebt tafels!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik heb tafels. Ik ben dolgelukkig![]()
En over een paar weken heb ik een stoer speakersetjeEN EEN BOODSCHAPPENTAS VAN DE MEDIAMARKT!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jeeeeeeeeeej! Een stoer speakersetje en een tas van de mediamarkt!![]()
![]()
Wat voor speakersetje ???
*wijst naar plaatje van SSB ?*
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Ik hou van die man. Voetstukliefdequote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Prophecy67
Bericht:
SHOUTOUT NAAR HUPPELTJE <3 van je. Succes in je huisje ;D
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:57 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ohh! Je hebt tafels!!
Lang verhaal kort. Weg bij vriendje, flatje, geen geld, geen meubels, nu heb ik bank en tafelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jeeeeeeeeeej! Een stoer speakersetje en een tas van de mediamarkt!![]()
![]()
![]()
Ja ik krijg sop sop baby zn setje
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
oohh ouch...das idd zuur ja...Weer helemaal opnieuw beginnen enzquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou van die man. Voetstukliefde
[..]
Lang verhaal kort. Weg bij vriendje, flatje, geen geld, geen meubels, nu heb ik bank en tafels![]()
Ja ik krijg sop sop baby zn setje
Shit just got realquote:Op zondag 13 maart 2011 15:46 schreef kcidymkcus het volgende:
De VS heeft vele levens verloren op 11-09-01. Japan veel meer op 10-03-11. Tel ze bij elkaar op en je krijgt 21-12-12! Is het dan toch waar?
omg dat is wel heel erg toevalligquote:
Ja zekerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:00 schreef DjinN het volgende:
[..]
oohh ouch...das idd zuur ja...Weer helemaal opnieuw beginnen enzMaar gelukkig komt het allemaal goed he! Hulde aan SSB dat ie zijn setje doneert!
![]()
Ja we moeten eens gaan afsprekenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb hier ook nog spullen voor je staan he
Ja kut, laat dan maar gewoon zitten dusquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Voor proppert. Omdat hij metallica al net zo leuk vindt als koelkast
prop kan dit nummer wel spelen op zn gitaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja kut, laat dan maar gewoon zitten dus
Voetstukliefdequote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:05 schreef Prophecy67 het volgende:
Wegens forcering moest ik hoi zetten hierzoIk meen er allemaal niks van hoor.. Niks hoi aan jullie!
Ja, ze zijn echt een aanwinst voor draakje al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:04 schreef djkoelkast het volgende:
Patje ik heb weer zo'n fijne plaat aangevraagd
Eens!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja, ze zijn echt een aanwinst voor draakje al zeg ik het zelf
Hij zorgt er voor dat jij het design van de nieuwe site niet af krijgtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:08 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ] Wat is er mis met deze animatie?
Niets?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:08 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ] Wat is er mis met deze animatie?
Krijg je die van de woningbouw dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja we moeten eens gaan afspreken![]()
Ik heb geen zin meer om op mn vloer te wachten. Dat kan namelijk nog maanden gaan duren ben ik bang
Ik zit op stage weinig tijd... Ik wil mijn psd ook wel naar iemand sturen die hem afmaakt heur..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij zorgt er voor dat jij het design van de nieuwe site niet af krijgt
Dat was ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:10 schreef djkoelkast het volgende:
Is eggs er stiekem?
Ik zie Agneton in de lijst
Pizzalucht staat te popelen en wij staan te springen want deze site is zwaar verouderd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:10 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik zit op stage weinig tijd... Ik wil mijn psd ook wel naar iemand sturen die hem afmaakt heur..
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:57 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ohh! Je hebt tafels!!
Heb mijn oude setje aan Huppel gegeven, ik heb deze sinds 2 wekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jeeeeeeeeeej! Een stoer speakersetje en een tas van de mediamarkt!![]()
![]()
Vond het leuker om iemand er een plezier mee dan dat ik het weggooi.
oeh! Die heb ik gezien bij de MMquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb mijn oude setje aan Huppel gegeven, ik heb deze sinds 2 weken
[ afbeelding ]
Haha oude bokquote:
Ja, onder het bureau gaat het te hol klinken.quote:
Jij bent echt een rare kerel jijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, onder het bureau gaat het te hol klinken.
Nu klinkt het goed en hebben mijn ouders en buren er niet zo'n last van...
Luchtdruk komt er aan de bovenkant uit.
Ik heb hem nog nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb mijn oude setje aan Huppel gegeven, ik heb deze sinds 2 weken
[ afbeelding ]
Daar passen wel 20 negerpiemels inquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:15 schreef djkoelkast het volgende:
We hebben een behoorlijk gat12-20u
Ik ga even broodjes maken.
Die passen ook in Naatjes mond.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar passen wel 20 negerpiemels in
Zij kan jou toch neucken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kreeg gister weer op mijn flikker omdat ik te moe was voor seks
Ik kan er toch niks aan doen met die lange dagen?
Kreeg je straf jongequote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kreeg je "HEB JE SOMS EEN ANDER?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
TQ was vroeger echt baas man, stond nog op mijn minidisk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:28 schreef djkoelkast het volgende:
Kom op dit![]()
Ik doe wel even goeden rap zo.
Ik wil vanavond goede rap doen, vishopquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:28 schreef djkoelkast het volgende:
Kom op dit![]()
Ik doe wel even goeden rap zo.
Zodra ik "west side" of "east side" of "west coast" hoor ben ik er al meteen klaar mee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
TQ was vroeger echt baas man, stond nog op mijn minidisk.
Jammer dat dat nooit een succes werd trouwens
Stop dan eens wat Jedi Mind Tricks of Killarmy op ding van jequote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zodra ik "west side" of "east side" of "west coast" hoor ben ik er al meteen klaar mee.
Dit is een samenwerking. De ene gewoon Vlaams, de andere plat Antwerps.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wtf is dit man?!
Waar komen die gasten vandaan ?
Toch weer 7 min genieten dit hoorquote:
Hey Popsquote:
Te moe?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent toch te moe om er wat mee te doen
Net alsof ik ooit aan iemands anders vriendin zou zittenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent toch te moe om er wat mee te doen
Morgequote:
Partnerruil tochquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Net alsof ik ooit aan iemands anders vriendin zou zitten!
zeker waarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze is zeker wel beter als die van Limp Bizkit
Waar moet ik dan aan denken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:51 schreef n8n het volgende:
hehe net een leuk nummer ontdektnu nog een kwartier wachten
![]()
hahahaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:55 schreef djkoelkast het volgende:
SSB, de partnerruil is accoord hoor. Jij valt in slaap en Popje en ik wonen jouw vriendin uit
bongo song, kan me nog goed herinneren dat ik de lyrics voor het eerst snaptequote:
Lyrics snappen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:06 schreef n8n het volgende:
[..]
bongo song, kan me nog goed herinneren dat ik de lyrics voor het eerst snapte![]()
Metaforen die ik eerder niet door had, naïeve ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lyrics snappen?
Ik luister nooit naar lyrics
Dan ben ik ook naïef denk ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:08 schreef n8n het volgende:
[..]
Metaforen die ik eerder niet door had, naïeve ik
nee dan ben je een cultuurbarbaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan ben ik ook naïef denk ikIk luister helemaal niet naar teksten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |