en ik deed nog niet eens mijn bestquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
Mijn verbinding raakte gewoon oververhit van al die geile praatjes van je Knetters
Kankerinternet.quote:
Preciesquote:
Denk aan je onderburen.quote:
quote:
hahaha oepsie hahaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:49 schreef Stokstaart het volgende:
Ow je moet opeens minder met kk schelden van Murp he.
Sowieso Murp
Welterusten lief schatjequote:
slaap zacht, droom fijn, goed welzijn, t was fijn, tabee, hoezeequote:
Ja hequote:
Dit was toch die clip waarbij zo'n chickie vanuit de auto alles naar buiten tieftequote:
Yes, al ken ik het als de legendarische intro van GT2 op de PlayStationquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit was toch die clip waarbij zo'n chickie vanuit de auto alles naar buiten tiefte
op dit moment penetreert hij jouw oren met snoeiharde geluidenquote:
penetratiefrustratiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
op dit moment penetreert hij jouw oren met snoeiharde geluiden
je kunt het ook zien als een verkrachting van jouw oren met zijn muzieksmaakquote:
dat is het frustrerende er aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je kunt het ook zien als een verkrachting van jouw oren met zijn muzieksmaak
Doet deze muziek je dan helemaal niets?quote:
weinig, het enige wat het doet is een lichte hoofdpijn opwekkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doet deze muziek je dan helemaal niets?
true thatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:04 schreef Stokstaart het volgende:
Boudewijn de Groot is wel mooi.
Jammer dat Vlinder er niet instaat.
Ga je kut met een dildo bewerken.quote:
hey jij ook weer terug, meteen een fijne inkopper toppie toppiequote:
En dan wel pics postenquote:
je had toch alles al gezien en gedeletedquote:
Van jou niet. Mocht ik willenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je had toch alles al gezien en gedeleted
dat zou jij heul niet willenquote:
wellicht gaat t over zn neukertjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:11 schreef Stokstaart het volgende:
Hij is een hypocriete lul wel zo'n liedje maken en ondertussen vreemdgaan.
quote:
soms wordt t allemaal eventjes te veel. bij jou zijn is alles wat ik wil. vraag me niks. praat niet met mequote:
Zeker wachten op mn meisje van 16quote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmzz ik twijfel.. hierna diggy-dex en dan slapen.. of nog 1 verzoekje en dan diggy-dex en dan slapen
Ik ga zo ook slapen en dromen over jouquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmzz ik twijfel.. hierna diggy-dex en dan slapen.. of nog 1 verzoekje en dan diggy-dex en dan slapen
nachtmerriesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ga zo ook slapen en dromen over jou![]()
Hopen dat het geen nachtmerries worden.
Zometeen een nummer aangevraagd voor je.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik eis een zwijmelnummer die jullie niet totaal verneuken
oke, goed dat je het erbij zegtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zometeen een nummer aangevraagd voor je.
Je zal het vast weer haten en erover heen pissen maar komt met goede bedoelingen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
even for the record : ik pis nergens over heen
Je draagt toch geen luiersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
even for the record : ik pis nergens over heen
logisch welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:18 schreef Stokstaart het volgende:
Ragboer vraagt deze nummers speciaal voor Knetter aan die gekke boer
quote:
mag dan wel half 4 zijn maar ben niet dronkenquote:
hmzzz.. ik zal het nog luisteren ook voor deze keer.. normaal mute ik hazesquote:
saai dromenland danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
straks lekker naar dromenlandwaar iedereen lief is en er alleen maar leuke dingen zijn, en goede muziek
Het gaat om de tekst van mij naar jouquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmzzz.. ik zal het nog luisteren ook voor deze keer.. normaal mute ik hazes
nee hoor, heerlijke plek om tot rust te komen... zijn ook alleen maar leuke mensen, de niet leuke mensen zitten op de nachtmerries en die rennen rond in een andere wereldquote:
ok.. zal luisterenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het gaat om de tekst van mij naar jou
Het gaat om de tekst liefjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind hem van guus ook kut,, maar beter
dat snap ik.. en dies wel mooiquote:
Omdat ze oprecht zijn.quote:
Oprecht glad en smeuïgquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat ze oprecht zijn.![]()
En dan haat ik amsterdam nog ook. Inhoudelijk heeft Hazes echt heel veel moois gemaakt.
Klein jongetje is ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Denk je?quote:
Jawel, wellicht niet in deze uitvoeringquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk je?
Zitten gewoon goed in elkaar die teksten. Misschien te smeuïg voor jou omdat je niet openstaat voor dergelijke gevoelens?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
welterusten schatjes![]()
heb me vermaakt met jullie
Liefquote:
Jij ook welterustenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:31 schreef n8n het volgende:
Ik gaat ook heen, ff House kijken nog. Slaap lekker StokSlaap lekker Knetter
![]()
Jij bent echt niet goed hehquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Goedemorgen piepels die net uit bed rollen![]()
Fijne Dinsdag gewenst, geniet ervan![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:43 schreef sharr het volgende:
Wat is opstaan toch teringkut, graftakketyfusteringmoederneukendkut.![]()
eh, goedemorgen wel.
carnaval optokten zijn niet vers mangquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe vinden jullie het filmpje wat ik gemaakt heb voor carnaval dit jaar?
Deze wel vriendquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:16 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
carnaval optokten zijn niet vers mang
aa ik maak zo'n wagen in 1 woensdag middag jongequote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Deze wel vriend
Kijk de helft van het filmpje of desnoods een kwart.
Die wagens zo zo super gruwelijk gemaakt!
Kan iemand hem eruit trappen dan?quote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben gisteren bij een bekende van radio-onz thuisgeweest, en ik ben niet eens aangerand
Voor mannen ben ik niet zo aantrekkelijk hoor hahaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik had echt wel verwacht dat hij je zou bespringen
Dat hoop jequote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Voor mannen ben ik niet zo aantrekkelijk hoor haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |