quote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef zhor het volgende:
Halve kapsalon opeten, halve kapsalon door elkaar hosselen, laten afkoelen, in de koelkast bewaren en dan opeten.Ook lekker.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef zhor het volgende:
Halve kapsalon opeten, halve kapsalon door elkaar hosselen, laten afkoelen, in de koelkast bewaren en dan opeten.Ook lekker.
afkoelen ?!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef zhor het volgende:
Grappenmaker.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:18 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Ja uhh, nee. Biologisch gezien spreek je niet de waarheid.
[..]
Verwar em niet met je overgeefsel dan he.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef zhor het volgende:
O jee, nee geen patat nooit niet voor mij, en geen drank, geen drugs, geen tabak, geen cola light want daar zit aspartaam in helemaal niks allemaal kkslecht voor mij!!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die niet weten van Panzermaus.
[..]
Minstens.
dit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 06:52 schreef nightday2011 het volgende:
elke dag pizza´s eten en bier drinken dat is pas het echte leven![]()
klacht: gezonde mensenmensen die niet roken
vegetariers
faggs
Koud?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef zhor het volgende:
Kapsalon is lekkerder.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
Je haalt de paupers wel uit dit topic zeg
Praten over 'kapsalon' alsof Angelina Jolie zich voor je klaar aan het vingeren is
Woon je in het buitenland ofzo, dat het nieuws je zo laat bereikt?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Aangezien je tegenwoordig overal hoort en ziet dat het de nieuwe snacksensatie is
kk slecht idd :squote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
O jee, nee geen patat nooit niet voor mij, en geen drank, geen drugs, geen tabak, geen cola light want daar zit aspartaam in helemaal niks allemaal kkslecht voor mij!!
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
Je haalt de paupers wel uit dit topic zeg
Praten over 'kapsalon' alsof Angelina Jolie zich voor je klaar aan het vingeren is
die doen niets anders dan wat?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef o.us het volgende:
Mensen die zeuren dat het te vet is. Ga dan godverdomme sporten naast het FOK!ken, dan is er geen probleem wat je vreet.
Uitgezonderd vrouwen, die doen niets anders.
Ja idd sowieso mensen met een trage metabolismequote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef o.us het volgende:
Mensen die zeuren dat het te vet is. Ga dan godverdomme sporten naast het FOK!ken, dan is er geen probleem wat je vreet.
Zeuren die of dat te ongezond is maar wel hip staan te doen bij suikerbommen als chocolade and Starbucks.quote:
Is net zo vet als de meeste pizza's bijvoorbeeld, 1300 KJ geloof ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef o.us het volgende:
Haha, ik mis die zondagen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:23 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Gatverdamme!!!!Ik gruwel al van koude pizza.
Ik sport niet, Fok! veel en word nooit dik. En ik eet vaak kapsalon/turkse pizza en zo.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef o.us het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |