Nee, dat heeft PGR gedaanquote:Op maandag 14 maart 2011 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
Weer kleine letters in het begin, ik hoor Tombo al gillen![]()
Tombo heb je trouwens aan de OP gezeten in het vorige deel?
Heb je die vorige gezien?quote:
Haha, lekker wiefquote:
Dat geeft extra aandacht aan de TTquote:Op maandag 14 maart 2011 22:51 schreef -Vaduz- het volgende:
O verhip, die kleine letters laten staan.
ja, ik wil de echtequote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb ooit een boek van zo'n 700 pagina's in één dag gelezen. Niet om te Jan Pronken ofzo.
Niet gillen Nicolequote:
Ja, maar jouw grenzen soms. He.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb ooit een boek van zo'n 700 pagina's in één dag gelezen. Niet om te Jan Pronken ofzo.
Correctie, het waren er 831.quote:
Okee. Ik weet niet meer hoelang ik over de Nederlandse versie deed, wel meer dan een week volgens mij. Maar ik moest toen volgens mij overdag nog "koekhappen"quote:Op maandag 14 maart 2011 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
Harry Potter and the Deathly Hallows! In het Engels dus.
Koekhappen tussen aanhalingstekens omdat het iets anders is? Of letterlijk koekhappen?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Ik weet niet meer hoelang ik over de Nederlandse versie deed, wel meer dan een week volgens mij. Maar ik moest toen volgens mij overdag nog "koekhappen"
Ik heb als uitzendkracht bij de Peijnenburg gewerktquote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Koekhappen tussen aanhalingstekens omdat het iets anders is? Of letterlijk koekhappen?
O wacht dat is waar ook! Ik was echt verbaast toen ik in Geldrop langs het hoofdgebouw reed, had werkelijk waar geen idee dat het uit Geil d'r Op kwam.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb als uitzendkracht bij de Peijnenburg gewerkt
Ja al sinds de 19e eeuw bestaat het bedrijfquote:Op maandag 14 maart 2011 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O wacht dat is waar ook! Ik was echt verbaast toen ik in Geldrop langs het hoofdgebouw reed, had werkelijk waar geen idee dat het uit Geil d'r Op kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |