Draai toch plaatjesquote:Op maandag 14 maart 2011 22:30 schreef Stokstaart het volgende:
Een dj zonder stem zal snel werkeloos zijn.
Heb ik niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:30 schreef quaas het volgende:
[..]
Leuk en aardig enzo, doe mijn riekwest eens...
Die was er net ja.quote:
Nee wil hem PM'en maar weet zijn username niet preciesquote:Op maandag 14 maart 2011 22:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die was er net ja.
Hoezo mis je hem?
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee wil hem PM'en maar weet zijn username niet precies
Symphonicquote:Op maandag 14 maart 2011 22:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee wil hem PM'en maar weet zijn username niet precies
Downloaden! Bazennummer. Anyway...quote:Op maandag 14 maart 2011 22:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb je PM wel, maar het nummer wat jij aanvraagt niet.
Zit je in een bejaardentehuis?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Uhuh. Ander keertje. Ik draai nu lekker zo veel mogelijk vinyl
Nodig uw mede-Fok!kers uit en het zal al snel vol zitten, denk ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Naamtopique![]()
En ik zit hier alleen hoor
Lees jij de TT niet?quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:34 schreef killerbee911 het volgende:
Ik denk niet dat sharr weg gaat hoor
Als Sharr weggaat laat ik mij ook bannen!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:33 schreef Ragboer het volgende:
Sharr ben je er nog? Nu begin ik een beetje bang te worden...
Volgende maandquote:Op maandag 14 maart 2011 22:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Nodig uw mede-Fok!kers uit en het zal al snel vol zitten, denk ik.
Hij is schor van al het schreeuwen tegen popjequote:
Hm hm, denk het ookquote:Op maandag 14 maart 2011 22:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij is schor van al het schreeuwen tegen popje
Wat een dictator issie toch ook, Ook al thuis.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
haha je weet hoe het moetquote:Op maandag 14 maart 2011 22:35 schreef quaas het volgende:
[..]
[..]
Als Sharr weggaat laat ik mij ook bannen!
Ik heb net griep gehad.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Professionele dictators nemen hun werk mee naar huis he.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:35 schreef quaas het volgende:
[..]
Wat een dictator issie toch ook, Ook al thuis.
Ik vind het nu wel klaar hoor. Heb het nooit leuk gevonden en dat vind ik nu nog steeds niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Professionele dictators nemen hun werk mee naar huis he.
Minimalquote:
Vraag maar vast een ban aan dan.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel klaar hoor. Heb het nooit leuk gevonden en dat vind ik nu nog steeds niet.
Neequote:Op maandag 14 maart 2011 22:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vraag of je er mee wil stoppen.
Wow, ik wist niet dat je er zo mee zat man. Ik zal stoppen dat zweer ik plechtigquote:Op maandag 14 maart 2011 22:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vraag of je er mee wil stoppen.
Dat is het niet, maar ik steek verdomme elke fucking vrije seconde in die kutradio en het enige wat ik er voor terug krijg is gezeik en nu ben ik dat gewoon even he-le-maal zat ok?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:39 schreef quaas het volgende:
[..]
Wow, ik wist niet dat je er zo mee zat man. Ik zal stoppen dat zweer ik plechtig
Als het hem uitkomt. Net loopt ie er zelf nog grapjes over te maken.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:39 schreef quaas het volgende:
[..]
Wow, ik wist niet dat je er zo mee zat man. Ik zal stoppen dat zweer ik plechtig
en toch vind ik je lievquote:Op maandag 14 maart 2011 22:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is het niet, maar ik steek verdomme elke fucking vrije seconde in die kutradio en het enige wat ik er voor terug krijg is gezeik en nu ben ik dat gewoon even he-le-maal zat ok?
Ga lekker je goddelijke gang, vraag lekker hakkuh aan overdag, doe maar, hebben we na een week nog 2 luisteraars over.
Ik ben er gewoon klaar mee uitgezeken te worden om de tijd die ik er in steek.
Zo.
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is het niet, maar ik steek verdomme elke fucking vrije seconde in die kutradio en het enige wat ik er voor terug krijg is gezeik en nu ben ik dat gewoon even he-le-maal zat ok?
Ga lekker je goddelijke gang, vraag lekker hakkuh aan overdag, doe maar, hebben we na een week nog 2 luisteraars over.
Ik ben er gewoon klaar mee uitgezeken te worden om de tijd die ik er in steek.
Zo.
Bliepjes dusquote:Op maandag 14 maart 2011 22:42 schreef djkoelkast het volgende:
Ok we gaan of nu kappen of ik zend de resterende 19 minuten uit waar ik zin in heb en waar jullie zeker weten géén zin in hebben.
Nee, Masonna.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bliepjes dus![]()
En dan zeiken dat iedereen afhaakt zeker
dit dusquote:
Ik en stokstaart gingen tever.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dezen ik kom net binnen what happened?
Als ik ga vragen wat het is ga je het dan draaien.quote:
Gestrooid met bans en notes,quote:Op maandag 14 maart 2011 22:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dezen ik kom net binnen what happened?
Ja hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als ik ga vragen wat het is ga je het dan draaien.
Nee, ik vraag te stoppen en stokstaart vindt dat niet nodig. Dat ik maar een ban voor hem moet aanvragen en daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:43 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik en stokstaart gingen tever.
Over de dictatorshit enzo.
Kan ook goed incasseren hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 22:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh dat gaat stokstaart wel vaker
Lama443 is lievquote:
klopt, maar soms ga je echt te verquote:
Ik ook, anders had ik je allang een teringklap verkocht.quote:
Sociale relaties zijn niet mijn dingquote:Op maandag 14 maart 2011 22:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, ik vraag te stoppen en stokstaart vindt dat niet nodig. Dat ik maar een ban voor hem moet aanvragen en daar heb ik helemaal geen zin in.
Goed nummer dit.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:39 schreef djkoelkast het volgende:
Yann Tiersen & Jayz Haze - Comptine d'un autre
Voor wie het wil weten
Je lijkt af en toe wel een meisje man met die hormonale schommelingen van je.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, ik vraag te stoppen en stokstaart vindt dat niet nodig. Dat ik maar een ban voor hem moet aanvragen en daar heb ik helemaal geen zin in.
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:45 schreef quaas het volgende:
[..]
Sociale relaties zijn niet mijn ding
En hoe heet dezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze man.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ook, anders had ik je allang een teringklap verkocht.
Baasquote:Op maandag 14 maart 2011 22:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze man.
Zaterdag gaat het waarschijnlijk gebeuren! Vocals voor je moeder en kaas door mijn homeboys en chicks
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]HABBOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
GA HUILEN MANquote:Op maandag 14 maart 2011 22:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt, maar soms ga je echt te ver
Jij doet gewoon op knopjes drukken puur voor het drukken.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je lijkt af en toe wel een meisje man met die hormonale schommelingen van je.
KOM VECHTEN DAN KK NERDquote:Op maandag 14 maart 2011 22:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is dit niet general error van 047?quote:
Bliepjes 2.0quote:
Is goedquote:
Ik had het goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezellig, doen we.quote:
PATJENNNNNNNNNNN Heb je mn woonkamerpic gezien?quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:48 schreef Snuf. het volgende:
Even iets heel anders:
Wisten jullie dat een eekhoorn 3 tot 6 weken zwanger is en dat dit afhangt van de soort eekhoorn? Wisten jullie dat een eekhoorn 2 keer per jaar zwanger kan zijn?OK DAN!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:48 schreef Snuf. het volgende:
Even iets heel anders:
Wisten jullie dat een eekhoorn 3 tot 6 weken zwanger is en dat dit afhangt van de soort eekhoorn? Wisten jullie dat een eekhoorn 2 keer per jaar zwanger kan zijn?Dat kan een vrouw ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Die heb ik gemistquote:Op maandag 14 maart 2011 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PATJENNNNNNNNNNN Heb je mn woonkamerpic gezien?
Krijg je wel prematuurtjes van.quote:
Postenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PATJENNNNNNNNNNN Heb je mn woonkamerpic gezien?
Ik vermoed dat een boomstam in je kont pijn doet maar dat zeg ik ook niet..quote:Op maandag 14 maart 2011 22:49 schreef mc-Piel het volgende:
Ik vermoed dat Stokstaart dalijk zijn post vakje onderin niet meer terug kan vinden!
Wel, tweelingquote:Op maandag 14 maart 2011 22:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Een vrouw kan niet 2 keer per jaar een kind werpen
Tuurlijk wel..quote:Op maandag 14 maart 2011 22:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Klopt want die zit bij mij bovenaan.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:49 schreef mc-Piel het volgende:
Ik vermoed dat Stokstaart dalijk zijn post vakje onderin niet meer terug kan vinden!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel in januari bevallen en dan voor maart weer zwanger zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 22:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
jahoor 2 baby's tegelijk? Ze komen toch achter elkaar?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
2 keer per jaar. Een tweeling komt in 1 keer. PWNED.
Ik heb biologie laten vallenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:50 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel..
Als ze er eentje in Januari dropt.. en dan vervolgens in oktober?
Ze kan niet 2 keer per jaar een volledige zwangerschap meemaken! Dat klopt!
Daar kan ook een uur tussen zittenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
2 keer per jaar. Een tweeling komt in 1 keer. PWNED.
Goeden keuze.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]Wadden teringbende. Laat je je kind daarin rondspeulen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jawel in januari bevallen en dan voor maart weer zwanger zijn
Huppelkoelquote:Op maandag 14 maart 2011 22:51 schreef Snuf. het volgende:
Stel je voor dat huppel en koelkast een kind maken. Kastmuts
Huppelkast :xquote:Op maandag 14 maart 2011 22:51 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]Ziet er netjes uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jawel in januari bevallen en dan voor maart weer zwanger zijnWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Beter van niet gewoon.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:51 schreef Snuf. het volgende:
Dude!!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:51 schreef quaas het volgende:
[..]
Wadden teringbende. Laat je je kind daarin rondspeulen?
Tactischquote:Op maandag 14 maart 2011 22:51 schreef quaas het volgende:
[..]
Wadden teringbende. Laat je je kind daarin rondspeulen?
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude!!
Nee hier speelt mn zoon niet rond. Ik had de foto gemaakt voor ik de dozen weg had gegooid. Sorry hoor.
Je zoontje daarmee laten spelen. Nouja met haar...quote:
Ja echt helemaal superquote:Op maandag 14 maart 2011 22:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik draai altijd graag zo veel mogelijk vrolijke, melodieuze muziek
Ja hequote:
Dat zou ie wel willenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef quaas het volgende:
[..]
[..]
Je zoontje daarmee laten spelen. Nouja met haar...
Ik ga je helpen man kk-lijers allemaalquote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga slapen gegroet succes en als ik morgenochtend online kom en onzin radio topic is weg GA IK JULLIE PERSOONLIJK 1 VOOR 1 KAPOT MAKEN WANT DAN IS MIJN LEVEN ZO LEEG
Wat?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een stom gedoe eigenlijk. bha
Het was een sarcasme... achtig...quote:Op maandag 14 maart 2011 22:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat klopt niet, hij is 3x voorbij gekomen in dit uur.
Jij bent ook niet zo vrolijk vandaag?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een stom gedoe eigenlijk. bha
dat aanstellerige, onvolwassen gekloot.. waarom kan iedereen niet gewoon normaal en lievv doenquote:
Ratquote:
Spet-en-Spankjorumquote:Op maandag 14 maart 2011 22:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat aanstellerige, onvolwassen gekloot.. waarom kan iedereen niet gewoon normaal en lievv doen
dies beter dan die andere die je bedacht hadquote:
Hee sorry hoor koelkast...quote:Op maandag 14 maart 2011 22:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar heb je smiles/PI's voor, om dat te verduidelijken.
't is al goedquote:Op maandag 14 maart 2011 22:58 schreef quaas het volgende:
[..]
Hee sorry hoor koelkast...![]()
Volgensmij ben ik op het goed moment gestopt hoor... Zoniet, hoe kan ik je mij verontschuldiging aanbieden, wat ik al gedaan heb met woorden.
Spetterspankporumquote:Op maandag 14 maart 2011 22:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dies beter dan die andere die je bedacht had
Ben je lauw. Zorg wel dat ik voor die tijd weg ben.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:58 schreef djkoelkast het volgende:
Zo, nog 1 laatste supervrolijk nummer er in!
En ik sluit af met Masonna, voor Stokstaart.
Whahahahahaquote:
Jij wil weten wat het is, zal je het horen ook.Seconde of 20 duurt het.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben je lauw. Zorg wel dat ik voor die tijd weg ben.
DOE HET NIETquote:Op maandag 14 maart 2011 22:58 schreef djkoelkast het volgende:
Zo, nog 1 laatste supervrolijk nummer er in!
En ik sluit af met Masonna, voor Stokstaart.
Kan nooit zulke terreur zijn als die bliepjes-overkill van laatst.quote:
Wacht maar dit is echt ergquote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan nooit zulke terreur zijn als die bliepjes-overkill van laatst.
Dat had je gehooptquote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Whehehequote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Awquote:
Ik word nu toch wel heel nieuwsgierigquote:Op maandag 14 maart 2011 22:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij wil weten wat het is, zal je het horen ook.Seconde of 20 duurt het.
Weet je 't zeker?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik word nu toch wel heel nieuwsgierig
Jammerquote:
quote:
Knetterstankejorum, Want als je op de wc zit knetter je soms, en dan stink je ook meteen.quote:
ik mute hem, sorryquote:Op maandag 14 maart 2011 23:02 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb de laatste 40 seconden van de remix uitgezocht
Nee Masonna ofzo zometeenquote:
Zo ergquote:
OK SORRY IK LAAT HEM WEL AANSTAANquote:Op maandag 14 maart 2011 23:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het begint nog niet en probeer het gewoon eens te beluisteren.
ah jho.. eerst maar eens afwachten wat het is.. muten kan altijd nogquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ah jho.. eerst maar eens afwachten wat het is.. muten kan altijd nog
Weltrustequote:Op maandag 14 maart 2011 23:04 schreef Zokunen het volgende:
Hmm vaagheid hier, ik ga pitten, vandaag ~16 uur geslapen / in bed gelegen vandaag. Als ik morgen wakker blijf op het werk ben ik fitter.Tot ergens morgen!
vooral in bed gelegen though, ik slaap bijna niet
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 maart 2011 23:04 schreef Zokunen het volgende:
Hmm vaagheid hier, ik ga pitten, vandaag ~16 uur geslapen / in bed gelegen vandaag. Als ik morgen wakker blijf op het werk ben ik fitter.Tot ergens morgen!
Welterusten kut-amsterdammerquote:Op maandag 14 maart 2011 23:04 schreef Zokunen het volgende:
Geen ideequote:Op maandag 14 maart 2011 23:04 schreef quaas het volgende:
[..]
Wat heeft u voor ons in het laatje vandaag?
Lul. Ik heb begrepen dat jij hierom vroeg.quote:
Dat gekanker en kk in postsquote:Op maandag 14 maart 2011 23:05 schreef Stokstaart het volgende:
WAT IS DIT VOOR OORKANKER MIJN C64 LOOPT VAST
Ik vroeg alleen wat het was hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 23:05 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Lul. Ik heb begrepen dat jij hierom vroeg.
Masonna, zie liveoptredens op youtube.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:05 schreef Stokstaart het volgende:
WAT IS DIT VOOR OORKANKER MIJN C64 LOOPT VAST
Ik ben geen Amsterdammer, wel een Ajacied!quote:
Ja euhmm helemaal leukquote:
In zekere zin wel, als in "je vroeg er om"quote:Op maandag 14 maart 2011 23:05 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Lul. Ik heb begrepen dat jij hierom vroeg.
Flauw hoor dit.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In zekere zin wel, als in "je vroeg er om"
Als je gewoon positief had geantwoord op mijn of je wil stoppen vraag had ik dit niet hoeven doen.quote:
Trustenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:08 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga slapen, trek het niet eens om een film af te kijken
En ik wil VI zien, morgen de dokter maar ff bellen, maar het is nog een lekker ding ook, en dan zeg jij "nou ik faal zo en zo"... ideaal
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik denk dat ik ook maar ga ofzo
Je schopt je hond toch ook niet dood als hij niet wil stoppen met blaffen man.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je gewoon positief had geantwoord op mijn of je wil stoppen vraag had ik dit niet hoeven doen.
Oceans Thirteen geprobeerd te kijkenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:08 schreef Zokunen het volgende:
En ik wil VI zien, morgen de dokter maar ff bellen, maar het is nog een lekker ding ook, en dan zeg jij "nou ik faal zo en zo"... ideaal
Doeiquote:Op maandag 14 maart 2011 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gewoon ergens anders heenquote:
Jij gaat vroeg...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:08 schreef Zokunen het volgende:
En ik wil VI zien, morgen de dokter maar ff bellen, maar het is nog een lekker ding ook, en dan zeg ik "nou ik faal zo en zo"... ideaal
Al gezienquote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Oceans Thirteen geprobeerd te kijken?
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gewoon ergens anders heen
Saai man.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gewoon ergens anders heen
Daaagquote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
misschien tot later mensjes.![]()
liefde voor jullie, mogen jullie allemaal een stukkie vrolijker worden
Doei meisquote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Deadmau5 - Ghosts 'N Stuffquote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef quaas het volgende:
Vraagje, waarmee worden de gaten in de nacht opgevuld in het rooster?
En ook Hoe heet dezen?
Goeden keuzequote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Er is een korte poging geweest om over te stappen naar .ogg, failed gelukkig imho.quote:
WAAROM HATEN JULLIE HEM ZO!?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef Monopoly het volgende:
We zijn het eens. Jordy van Loon is een faler
die heeft de hont opgegetenquote:
JOUW HOND?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die heeft de hont opgegeten
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
godver nou ben ik er alweer afgegooit
heb alleen 3 kattenquote:
van de chatquote:
Ik heb ook 2 kattenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb alleen 3 katten
of nou ja.. ik heb er 1 en mams 2
Wat een onzin!!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van de chatik ben te seksistisch en te bot
Je moet ook niet meteen al je kleren uittrekken hequote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whaha mijn account is nog niet geblockt maar kom de chatrooms niet meer inquote:
dat deed ik ook heul niet..quote:Op maandag 14 maart 2011 23:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je moet ook niet meteen al je kleren uittrekken he
Heej je bent er nog, ik dacht dat je ging slapenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hahaha dat heb je snel voor elkaar danquote:Op maandag 14 maart 2011 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whaha mijn account is nog niet geblockt maar kom de chatrooms niet meer in
cam4.comquote:Op maandag 14 maart 2011 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat deed ik ook heul niet..
nee ging niet slapen, ging weg.. maar was daar niet gewenstquote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Heej je bent er nog, ik dacht dat je ging slapen
Waar wel eigenlijk?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee ging niet slapen, ging weg.. maar was daar niet gewenst
heb het al een keer in 2 minuten geredquote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha dat heb je snel voor elkaar danje bent nog geen 10 minuten weg
quote:
Je bent toch geen gothic?quote:
Eerst ging je hier weg naar elders en toen jaagden ze je daar ook weer weg.quote:
Eet het dan nietquote:Op maandag 14 maart 2011 23:32 schreef Zokunen het volgende:
wow dat is raar eten, broodje pindakaas,sambal en suiker
Best baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |