toch vind ik je lievv hoorquote:
Fjieuwquote:Op maandag 14 maart 2011 21:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toch vind ik je lievv hoor
quote:
Sorryquote:Op maandag 14 maart 2011 21:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
had je al veel eerder moeten doen
tis je vergeven, omdat je sorry zegtquote:
Thanks! Het is wel waar inderdaadquote:Op maandag 14 maart 2011 21:36 schreef Monopoly het volgende:
Snuf is een DJ die vooruitgang heeft geboekt.
Van onsamenhangende shows met irritante jingles, naar een waardige show met qualiteit.
WTF is dit voor topic?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:32 schreef quaas het volgende:
BigDik #3: Er moet toch gewoon een MEET komen., Serieus even hier kijken mensen
En ook Hallo
quote:
Haha ik heb echt geen idee wie het isquote:Op maandag 14 maart 2011 21:41 schreef Lama443 het volgende:
Ik ben bang dat die Beatle een stalker is van Snuf.
Afgewezen!quote:
sharr woont niet in Rotterdam.quote:
Da's eigenlijk altijd zo, wordt vanzelf opgevuldquote:Op maandag 14 maart 2011 21:44 schreef Zokunen het volgende:
Wel een eng leeg rooster deze week, zal eens kijken wanneer ik tijd heb en zulks.
Morgen moet ik te veel werken dus dan sowieso niet, zal eens kijken voor woensdag.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Da's eigenlijk altijd zo, wordt vanzelf opgevuldUiteraard mede door jou
Zal zo effe kijken moet nu effe snel weg daarom start ik liedje in ipv praatjequote:Op maandag 14 maart 2011 21:47 schreef Zokunen het volgende:
Snuf heb je fool to cry toevallig nog? (rollende stenen)
Geen leven enzoquote:Op maandag 14 maart 2011 21:47 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik dact al, Gouvis_ kan toch niet een avond niet online komen
Ja iddquote:
WAT SCHATTIGquote:
Huppppppelquote:Op maandag 14 maart 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben net op tijd voor de laatste 10 minuten tisjeboisnuf?
Zo, kind op bed?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben net op tijd voor de laatste 10 minuten tisjeboisnuf?
Offtopic is niet erg, die kutplaatjes zijn wèl irritant en zo verliezen wij straks de reeks.quote:
HOIIIIIIIIIIIIIquote:
Knetterquote:
Ja over 10 minuten als zn show klaar isquote:
Zijn 'show'?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja over 10 minuten als zn show klaar is
Issie toch al?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:52 schreef Stokstaart het volgende:
Gaat die kernreactor in Japan nou toch nog de lucht in.
Staat ie nou echt op ontploffen?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:52 schreef Stokstaart het volgende:
Gaat die kernreactor in Japan nou toch nog de lucht in.
Ghehehe ja tisjeboisnufquote:
Kennelijk wel ja.quote:
Ik haat niets. Ik heb niets van Phil Collins, die man heeft een stem die door merg en been gaat.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:52 schreef Zokunen het volgende:
Koelkast kan je beginnen met een nummer dat je "haat": Can't stop loving you van phil collins
Heb je het alweer goed gemaakt.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik haat niets. Ik heb niets van Phil Collins, die man heeft een stem die door merg en been gaat.
WAT LIEFquote:Op maandag 14 maart 2011 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
SNUFFFFFF
IK WIL DE GROETJES DOEN AAN JOU!!!
Heerlijk ditquote:
MONERRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
Thuis wel een klein beetje toch.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoef hier niks goed te maken hoor
Ik zwijg over jouw bonerquote:
Er is beter sap...quote:
Er is maar weinig slechte dance gelukkig.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:56 schreef Snuf. het volgende:
Hierna een riekwest van Dockx ik heb hem nog niet geluisterd en het is dance. Ik ben benieuwd, als het kut is gaan we hem opzoeken
Moest je niet lachen toen je die zag?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe nou niet, what has been seen cannot be unseen en ik heb de boner van moner gezien op foto
Ik heb een foto verkregen waar jij en Huppel heel interessant op staan.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:56 schreef Snuf. het volgende:
Hierna een riekwest van Dockx ik heb hem nog niet geluisterd en het is dance. Ik ben benieuwd, als het kut is gaan we hem opzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |