quote:Op maandag 14 maart 2011 22:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Als je 1,5 uur doet over het vinden van je smily's terwijl ze in je gezicht lachen zou ik niet aanbieden om te helpen, de patient is al begraven als jij je Tomtom aan hebt geslingerd.
[..]
Als je 1,5 uur doet over het vinden van je smily's terwijl ze in je gezicht lachen zou ik niet aanbieden om te helpen, de patient is al begraven als jij je Tomtom aan hebt geslingerd.
Innocent till proven quilty...or drunk.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:49 schreef versabommie het volgende:
Die Miss Jandoedel weet ook wel een hele sloot aan mensen op te stoken he?
Dan ga ik Yvonnen d'r zweetpoten masserenquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan ga ik Yvonnen d'r zweetpoten masseren
ik doe meequote:
quote:
mijn echtgenoot komt net z'n bed uit: wat er zo leuk is, hij hoort me boven lachen.quote:
Hij had erbij moeten zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn echtgenoot komt net z'n bed uit: wat er zo leuk is, hij hoort me boven lachen.![]()
tja, kennie uitlegge nie hč
Hier the same, zoon zit naar me te kijken of ik opgenomen moet worden.....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn echtgenoot komt net z'n bed uit: wat er zo leuk is, hij hoort me boven lachen.![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Zo kijkt die van mij altijdquote:Op maandag 14 maart 2011 22:54 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hier the same, zoon zit naar me te kijken of ik opgenomen moet worden.....
[..]
Innocent till proven quilty...or drunk.
mijn man ookquote:Op maandag 14 maart 2011 22:54 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hier the same, zoon zit naar me te kijken of ik opgenomen moet worden.....
thnx kokkiequote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, hij haalde nog net geen dwangbuis
donequote:Op maandag 14 maart 2011 22:54 schreef versabommie het volgende:
kunnen de mensen met Twitter even @Larzuy gaan volgen? Het is een werkschuwe stinkende kraakhippie en hij beloofte net dat hij bij 1000 followers zijn kop kaal gaat scheren
Uuh, nee, ik heb mijn principes zo tegen dat soort mensen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:54 schreef versabommie het volgende:
kunnen de mensen met Twitter even @Larzuy gaan volgen? Het is een werkschuwe stinkende kraakhippie en hij beloofte net dat hij bij 1000 followers zijn kop kaal gaat scheren
Dag anonimiteit...nu ook pics van MissJ.en haar handwerkclubje...quote:
Smeer hem een account op FOK! aan...?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit jouw handwerk wasquote:Op maandag 14 maart 2011 22:55 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Dag anonimiteit...nu ook pics van MissJ.en haar handwerkclubje...
(ja zelfspot is me ook niet vreemd)
Ik vind het mooiquote:Op maandag 14 maart 2011 22:55 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Dag anonimiteit...nu ook pics van MissJ.en haar handwerkclubje...
(ja zelfspot is me ook niet vreemd)
Zeg je nou dat zelfs de Mod niet naar je luistert.......misschien toch een andere carriere kiezen........quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:56 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit jouw handwerk was
[ afbeelding ]
ik vollug gelijkquote:Op maandag 14 maart 2011 22:54 schreef versabommie het volgende:
Ieuwwww........voeten van Aafke?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:56 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit jouw handwerk was
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:56 schreef danilel het volgende:
enne wie heeft er een vuurtje voor mijn cigje?
Hij luistert wel, maar in het foute topicquote:Op maandag 14 maart 2011 22:57 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat zelfs de Mod niet naar je luistert.......misschien toch een andere carriere kiezen........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |