hap hapquote:Op maandag 14 maart 2011 22:27 schreef inZanity het volgende:
PSV publiek. het lachertje van Nederland.
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:27 schreef inZanity het volgende:
Je maakt jezelf ook niet echt populair he ?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:27 schreef inZanity het volgende:
Idd, wat een parodie op een normaal publiek.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:27 schreef inZanity het volgende:
Populair willen zijn op een forum.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:27 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Je maakt jezelf ook niet echt populair he ?
Moet dat dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:27 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Je maakt jezelf ook niet echt populair he ?
Genoeg zo. On-topic.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:27 schreef inZanity het volgende:
Je lokt reacties uit met je post en dat verziekt het topic.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je lokt reacties uit met je post en dat verziekt het topic.
Mwah, ik vond Obelix van FCU ook vrij normaal overkomen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:33 schreef Elusive het volgende:
nog de normaalste supporter uit de hele reeks (so far)
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:45 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Tenminste een gast die er altijd is, maakt niet uit hoe of wat..
Gelukkig niet van die gasten "Ben al 6 jaar niet meer in de Arena geweest, laten ze eerst maar eens fatsoenlijk voetbal laten zien"
Dat kun je bij Psv inderdaad n... Nee laat iemand anders het maar inkoppen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:45 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Tenminste een gast die er altijd is, maakt niet uit hoe of wat..
Gelukkig niet van die gasten "Ben al 6 jaar niet meer in de Arena geweest, moeten ze eerst maar eens fatsoenlijk voetbal laten zien"
Zonder leven.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:48 schreef Einthovuh het volgende:
Het is geen succes supporter. Dat zijn de echte
Zeker, heb het enkel ff over de aflevering.. Die Ajax gasten met hun geslip in die woonwijk worden (hopelijk) daar ook met de nek aangekeken.quote:
Nou vind het altijd een beetje apart als je zo opgaat in voetbal. Gebeurt er in je eigen leven dan zo weinig boeiends?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij werkt zoals een normaal mens.. Maar hij mag niks anders doen dan werken?
Als je leven voetbal is, waarom is dat dan verkeerd of raar?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nou vind het altijd een beetje apart als je zo opgaat in voetbal. Gebeurt er in je eigen leven dan zo weinig boeiends?
Dan leef je toch een beetje het leven van iemand anders. Of moet dit meer in R&Pquote:Op maandag 14 maart 2011 22:58 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Als je leven voetbal is, waarom is dat dan verkeerd of raar?
Het interesseren voor en het supporten van de club doet hij toch helemaal zelf? Hij vindt het waarsch. relax om trainingen te bekijken en 1x in de 2 weken een middagje naar het stadion te gaan. Wat is daar zoveel anders aan dan vissen of 6 films per week kijken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dan leef je toch een beetje het leven van iemand anders. Of moet dit meer in R&P
Zo letterlijk zou ik het ook niet nemen. Veel van die gasten werken gewoon, sporten zelf en doen vast ook wel andere dingen met vrienden en familie. Als je van 1 iemand geen last hebt in deze samenleving, is het wel die PSV'er die vanavond werd gevolgd. Laat hem lekker gaan..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nou als heel je leven in het teken staat van voetbal heb je toch geen tijd en interesse in andere dingen. Waardoor je een hoop andere leuke dingen mist.
Begrijp me niet verkeerd ik ga ook graag naar voetbal en kijk een hoop op tv maar deze mensen en dan bedoel ik niet per se die PSV'er hebben toch een soort obsessie voor hun club.
Ja maar hij is VOETBALFAN, dan weet je al dat er meerdere steekjes los zitten.. Dat snap je toch wel? Wanneer hij 24/7 op FOK had gezeten was hij wel normaal geweestquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:21 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Zo letterlijk zou ik het ook niet nemen. Veel van die gasten werken gewoon, sporten zelf en doen vast ook wel andere dingen met vrienden en familie. Als je van 1 iemand geen last hebt in deze samenleving, is het wel die PSV'er die vanavond werd gevolgd. Laat hem lekker gaan..
Hij moet wel stoppen met Engels te praten op zijn twitter..quote:@PSVEreNoord
Willem van der Veer
Late dienst op 't Operation Control Centre Rail in Utrecht. Aan 't nagenieten van de mooie aflevering van Voetbalfans met mij in de Hoofdrol
Is toch heerlijk man als je oprecht trots kunt zijn op zo'n aflevering.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij moet wel stoppen met Engels te praten op zijn twitter..
quote:@PSVEreNoord
Willem van der Veer
It's all over and finished for Louis van Gaal. No Champions League, No German Cup and als no Champion.of Germany. Veni Vidi, Fini
quote:@PSVEreNoord
Willem van der Veer
Van Gaal kan met een gerust hart naar vitesse toe. Munchen is passé.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:58 schreef leonsrum het volgende:
willem is een toffe gast.
PSVEreNoord is zijn twitter !!!
Ontroerend...quote:Van de medewerkers en directie van MIJN PSV een gigantisch mooie bos bloemen gekregen voor de reportage over mij in RTL7 Voetbalfans. SUPER MOOI
hij zag jou avatar en kon daar blijkbaar nie tegen !quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:39 schreef Stuurver het volgende:
Wat had ie trouwens met z'n oog behalve dat die blauw was? Hij keek als Quasimodo
Hij kijkt altijd zo. Alleen was zijn oog nu wat blauw door een ongelukje tijdens het voetbal. (Hij voetbalt zelf ook)quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:39 schreef Stuurver het volgende:
Wat had ie trouwens met z'n oog behalve dat die blauw was? Hij keek als Quasimodo
welk positie dan ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:55 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Hij kijkt altijd zo. Alleen was zijn oog nu wat blauw door een ongelukje tijdens het voetbal. (Hij voetbalt zelf ook)
Hij kent de kijkcijfers van voetbalfans. Het zou een stuk erger zijn wanneer hij in beeld was gekomen tijdens de samenvatting van Psv-Nac.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap niet waarom hij z'n blauwe oog pas weg laat werken als hij al gefilmd is door tv-ploeg van Voetbalfans. Je weet toch dat ze komen die dag? Zegt ie 'Ja misschien kom ik op tv in het stadion, je weet maar nooit'
Hij heeft een scheidsrechters-shirt aan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:13 schreef leonsrum het volgende:
[ afbeelding ]
Verdediger , je zal ermaar doorheen moeten hahahaha
zag ik ook wel pfff , gaat om zijn postuur gast !!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:14 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Hij heeft een scheidsrechters-shirt aan.
Zeg dat dan!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:16 schreef leonsrum het volgende:
[..]
zag ik ook wel pfff , gaat om zijn postuur gast !!!
Dat snap ik, maar ik vraag me af hoe hij daar nou weer aan komt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:16 schreef leonsrum het volgende:
[..]
zag ik ook wel pfff , gaat om zijn postuur gast !!!
Als je op die site kijkt, lijkt hij idd de vaste scheidsrechter van 1 of ander bierteam uit de 6e klasse ofzo. Die hebben vaak nog hun eigen scheidsrechters. Toevallig staan ze ook nog dik bovenaan.quote:
Ok, ik wist niet dat Heracles ook voorkwam in de reeks. Twente wist ik wel..quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heracles is maandag aan de beurt
[ afbeelding ]
De opnames zijn gemaakt van 26 feb bij de wedstrijd Heracles - Vitessequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Ok, ik wist niet dat Heracles ook voorkwam in de reeks. Twente wist ik wel..
Volgens mij gaf z'n dochter er meer om dat haar vader er goed uit zag op tv dan hij zelf. Hij liet zich ook filmen in de badkamer zonder shirt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap niet waarom hij z'n blauwe oog pas weg laat werken als hij al gefilmd is door tv-ploeg van Voetbalfans. Je weet toch dat ze komen die dag? Zegt ie 'Ja misschien kom ik op tv in het stadion, je weet maar nooit'
6-1 toch? kan niet beter getimed zijn voor de supportersquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De opnames zijn gemaakt van 26 feb bij de wedstrijd Heracles - Vitesse
Het perfecte moment idd. Ben wel benieuwd wat ze er van gemaakt hebben met voetbalfans!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
6-1 toch? kan niet beter getimed zijn voor de supporters
Dries lijkt op hem zegt iequote:Op maandag 28 maart 2011 22:06 schreef BB-King het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam op Dries Roelvink willen lijken (wat ie niet eens doet).
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:08 schreef GGMM het volgende:
Deze voetbalfan is een grappen stratenmaker, dat merk je meteen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:10 schreef Geo3kant het volgende:
Ik dacht nu zegt hij 'aardig hoog gevoetbald.. ik stond een keer op het dak van de gamma een balletje hoog te houden.. HA! snap je hem.. hoog.. gevoetbald"
Brabantquote:Op maandag 28 maart 2011 22:10 schreef GGMM het volgende:
Twents accent.Alleen Brabants is nog erger.
Waarom moet jij altijd stoken als ik iets post?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:10 schreef GGMM het volgende:
Twents accent.Alleen Brabants is nog erger.
sup Ludoquote:
Anders slaapt die s'nachts niet denk.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar gaat het nou om dan? Dat fucking logo?
Iets meer respect voor het Heracles-logo aub.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar gaat het nou om dan? Dat fucking logo?
Waarom voel jij je aangesproken?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd stoken als ik iets post?
Te laat de reclame is er al.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:14 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Dat wijf dat kruidvat reclames inspreekt moet deaud.
Zalando.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:14 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Een naakt reclame, nu weet ik waar Zalando inspiratie opdoet.
Gratis bier he.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:21 schreef Geo3kant het volgende:
Dat die man vrienden heeft.. wat een blije nep mongool.
Precies. En wij fokkers zijn kansloos op een grappige manier.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee... deze gast is mij iets te kansloos op een niet grappige manier.
Ik ontken niks, maar deze gast kan ik niet uitlachen of iets in die zin.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:22 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Precies. En wij fokkers zijn kansloos op een grappige manier.
Ze moeten hun eigen eiland krijgen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:23 schreef GGMM het volgende:
Dit soort inteeltvolk zou preventief geruimd moeten worden.
'ze doet meestal de catering' Je hebt nog gelijk ookquote:Op maandag 28 maart 2011 22:23 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Huh ? Who let you out of the Kitchen ?
Dat wordt Pvv stemmen dan.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:24 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Ze moeten hun eigen eiland krijgen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'ze doet meestal de catering' Je hebt nog gelijk ook
Ik deel je pijn...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit hier met tranen in de ogen man, na al dat werk nu deze beelden
idd wat een aanfluiting zeg =/quote:Op maandag 28 maart 2011 22:29 schreef BB-King het volgende:
Raul is toch geen best footballer ever... komop zeg.
Is GEroge Best nog niet geweest ofzo?
Hé.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Oh, het is een stratenmaker. Verklaard een hoop
Neuj maar toch..quote:Op maandag 28 maart 2011 22:46 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Scheelt niet veel met het niveau mensen dat je hier aan kan treffen
quote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef Nuchterheid het volgende:
Voetbalfans nu ook al over de grens zie ik
Klopt, dit is gewoon niet leukquote:Op maandag 4 april 2011 22:04 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ah we gaan weer verstandelijk gehandicapten trollen op de nationale tv.
Helaas geen gemiddelde Fortuna fanquote:Op maandag 4 april 2011 22:05 schreef Symer het volgende:
Ah, hier zijn we.
Een exposé in de geest van de gemiddelde Fortuna-fan is altijd interessant
RTL 7quote:Op maandag 4 april 2011 22:06 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Een half miljoen winnen in de Staatsloterij en dat doneren aan de club. Ook deze suggestie werd niet uitgewerkt door RTL 7.
Iedere keer ook gewoon he, steeds verstandelijk gehandicapten met suggestieve vragen te kijk zetten. Die andere interviewer is nog wel erger dan deze.quote:
Wel kansloos van RTL dat ze hem interviewen danquote:Op maandag 4 april 2011 22:07 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Helaas geen gemiddelde Fortuna fanwel een aardige gast dat wel. Maar 100% is hij niet, heeft ook nog een verstandelijk gehandicapt broertje.
Ik vind dit serieus wel mooi om te zien, hoe zo'n passie sommigen voor hun club hebben.quote:Op maandag 4 april 2011 22:07 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Helaas geen gemiddelde Fortuna fanwel een aardige gast dat wel. Maar 100% is hij niet, heeft ook nog een verstandelijk gehandicapt broertje.
Precies.quote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik vind dit serieus wel mooi om te zien, hoe zo'n passie sommigen voor hun club hebben.
Zie mijn eerdere bericht afkomstig van Fortunahome.com hoe ze aan hem gekomen zijn, wedden dat ze dat bij elke club zo doenquote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wel kansloos van RTL dat ze hem interviewen dan
Die gast van vorige week was gewoon simpel...da's nog wel leuk. Lachen om iemand met een duidelijke verstandelijke beperking slaat nergens op.quote:Op maandag 4 april 2011 22:08 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
Iedere keer ook gewoon he, steeds verstandelijk gehandicapten met suggestieve vragen te kijk zetten. Die andere interviewer is nog wel erger dan deze.
Uhu.quote:Op maandag 4 april 2011 22:10 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere bericht afkomstig van Fortunahome.com hoe ze aan hem gekomen zijn, wedden dat ze dat bij elke club zo doen
Ach het scoort, en dat willen de mensen zien, beetje SBS6 tv kwaliteitquote:Op maandag 4 april 2011 22:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Uhu.
En de uitzending van Heracles is helemaal verdraaid. Want het feest was super. ze hebben alleen de leuke/grappige/achterlijke dingen eruit gehaald
Dit zijn dorpsgekken die door niemand serieus worden genomen.quote:Op maandag 4 april 2011 22:12 schreef DrDentz het volgende:
De makers van 'Voetbalfans' haten voetbalfans en proberen ze zoveel mogelijk voor lul te zetten.
Dit zijn gewoon bijzondere fans. De doorsnee fan ken ik wel, daar zit ik elke week naast, dat boeit niet.quote:Op maandag 4 april 2011 22:12 schreef DrDentz het volgende:
De makers van 'Voetbalfans' haten voetbalfans en proberen ze zoveel mogelijk voor lul te zetten.
Nou die Fortuna Supporters die een half miljoen winnen in de staatsloterij en dan compleet doneren aan hun club vind ik toch wel iets wat ik zou willen zien op tv, maar dat zijn helaas normale supportersquote:Op maandag 4 april 2011 22:14 schreef Symer het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon bijzondere fans. De doorsnee fan ken ik wel, daar zit ik elke week naast, dat boeit niet.
Dat wil ik ook niet 'normaal' noemen, maar de één is net iets minder normaal dan de ander.quote:Op maandag 4 april 2011 22:15 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Nou die Fortuna Supporters die een half miljoen winnen in de staatsloterij en dan compleet doneren aan hun club vind ik toch wel iets wat ik zou willen zien op tv, maar dat zijn helaas normale supporters
Een halfmiljoen aan een ten dode opgeschreven club doneren vind ik niet normaal hoor...quote:Op maandag 4 april 2011 22:15 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Nou die Fortuna Supporters die een half miljoen winnen in de staatsloterij en dan compleet doneren aan hun club vind ik toch wel iets wat ik zou willen zien op tv, maar dat zijn helaas normale supporters
Blijft een prachtige reportagequote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef FortunaHome het volgende:
Ze kunnen ook gewoon een normale reportage maken zoals deze:
Maarja dat is te serieus en dat scoort niet
Wat heet ten dode opgeschreven? Al die clubs die als hoofdsponsor de gemeente hebben? Of Fortuna die het blijkbaar wel red zonder gemeentegeld?quote:Op maandag 4 april 2011 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een halfmiljoen aan een ten dode opgeschreven club doneren vind ik niet normaal hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |