Hij kent de kijkcijfers van voetbalfans. Het zou een stuk erger zijn wanneer hij in beeld was gekomen tijdens de samenvatting van Psv-Nac.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap niet waarom hij z'n blauwe oog pas weg laat werken als hij al gefilmd is door tv-ploeg van Voetbalfans. Je weet toch dat ze komen die dag? Zegt ie 'Ja misschien kom ik op tv in het stadion, je weet maar nooit'
Hij heeft een scheidsrechters-shirt aan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:13 schreef leonsrum het volgende:
[ afbeelding ]
Verdediger , je zal ermaar doorheen moeten hahahaha
zag ik ook wel pfff , gaat om zijn postuur gast !!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:14 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Hij heeft een scheidsrechters-shirt aan.
Zeg dat dan!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:16 schreef leonsrum het volgende:
[..]
zag ik ook wel pfff , gaat om zijn postuur gast !!!
Dat snap ik, maar ik vraag me af hoe hij daar nou weer aan komt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:16 schreef leonsrum het volgende:
[..]
zag ik ook wel pfff , gaat om zijn postuur gast !!!
Als je op die site kijkt, lijkt hij idd de vaste scheidsrechter van 1 of ander bierteam uit de 6e klasse ofzo. Die hebben vaak nog hun eigen scheidsrechters. Toevallig staan ze ook nog dik bovenaan.quote:
Ok, ik wist niet dat Heracles ook voorkwam in de reeks. Twente wist ik wel..quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heracles is maandag aan de beurt
[ afbeelding ]
De opnames zijn gemaakt van 26 feb bij de wedstrijd Heracles - Vitessequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Ok, ik wist niet dat Heracles ook voorkwam in de reeks. Twente wist ik wel..
Volgens mij gaf z'n dochter er meer om dat haar vader er goed uit zag op tv dan hij zelf. Hij liet zich ook filmen in de badkamer zonder shirt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap niet waarom hij z'n blauwe oog pas weg laat werken als hij al gefilmd is door tv-ploeg van Voetbalfans. Je weet toch dat ze komen die dag? Zegt ie 'Ja misschien kom ik op tv in het stadion, je weet maar nooit'
6-1 toch? kan niet beter getimed zijn voor de supportersquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De opnames zijn gemaakt van 26 feb bij de wedstrijd Heracles - Vitesse
Het perfecte moment idd. Ben wel benieuwd wat ze er van gemaakt hebben met voetbalfans!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
6-1 toch? kan niet beter getimed zijn voor de supporters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |