abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94390671
Oh, het is zo moeilijk....
Ik wil gelukkig zijn met mezelf. Alleen kan ik het ook best, ik heb geen jongen nodig, in ieder geval niet een jongen die meer aan zichzelf denkt dan aan mij.
En soms lukt dat, de laatste tijd steeds beter eigenlijk, maar soms krijg ik terugvallen. Dan heb ik gewoon een arm om me heen nodig. Dan denk ik aan de fijne momenten met hem, maar ook aan de dingen waarmee hij me pijn gedaan heeft. Ik ben ook zo onzeker over mijn toekomst op dit moment (veel twijfels) en vind het moeilijk om met die verlangens om te gaan.
Hij smste weer, heb niet geantwoord omdat ik weet dat het me uiteindelijk toch maar pijn gaat doen, maar ik vind het wel moeilijk om er niet mee te zitten zegmaar.
There you go day and night, Up in the clouds flying so high. You see things that make your big heart sing, Like flowers, trees and pretty things. Dream on dreamer and might life get in your way... release yourself and fly away
  zondag 20 maart 2011 @ 20:44:38 #277
180703 Shivers
shivering
pi_94391072
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 20:21 schreef Octagon het volgende:

En toch gaat ook dat gevoel weer over... (al hoef je mij niet op mijn woord te geloven hoor ;) )

ik zie geen vooruitgang. Het maakt mij knetter. Er hoeft ook maar iETS te gebeuren of ik kan wel janken.... Ik wil m gewoon niet kwijt... Dat staat als een giga paal zo groot als de Eiffeltoren (misschien nog wel groter) boven een piepklein laagje water. Dat er geen contact meer is - dat maakt me helemaal idioot... Dat breekt me zo.. Elke dag weer en dat al best lang (tis bijna een jaar uit waarvan 3 maanden geen contact meer)

ik weet ook niet wat ik hier in dit topic doe aangezien ik niks met de goedbedoelde adviezen 'kan'/wil. Ik weet t niet meer. Ik red dit zo niet... Sorry
hier had uw tekst kunnen staan
  zondag 20 maart 2011 @ 20:58:22 #278
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_94391938
Je kan of wilt er niks mee doen? Om vervolgens in de zin er na aan te geven dat je het niet meer weet en het zo niet gaat redden.

Makkelijk he, zwelgen in zelfmedelijden? ;)
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_94392143
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 20:58 schreef Catkiller het volgende:
Je kan of wilt er niks mee doen? Om vervolgens in de zin er na aan te geven dat je het niet meer weet en het zo niet gaat redden.

:X
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 20 maart 2011 @ 21:04:18 #280
180703 Shivers
shivering
pi_94392332
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 20:58 schreef Catkiller het volgende:

ja heerlijk. Ook zo heerlijk dat NIEMAND je ooit es gaat begrijpen en dat iedereen zo heerlijk makkelijk kan doen: ah joh, get over it. Zoek afleiding en denk er gewoon niet meer aan. Jij voelt mij niet.

Thx! ^O^
hier had uw tekst kunnen staan
pi_94393818
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 21:04 schreef Shivers het volgende:

[..]

ja heerlijk. Ook zo heerlijk dat NIEMAND je ooit es gaat begrijpen en dat iedereen zo heerlijk makkelijk kan doen: ah joh, get over it. Zoek afleiding en denk er gewoon niet meer aan. Jij voelt mij niet.

Thx! ^O^
Neen, dat is waar - alleen jijzelf weet hoe jij je voelt op dit moment.

Alleen lezen/posten er een aantal mensen hier mee die in het verleden net hetzelfde ge-/beschreven hebben. En die mensen zijn, met vallen en opstaan weliswaar, aan de beter hand, hebben opnieuw zin in het leven, ...

En dan denk ik "Als die mensen dat kunnen, dan kan ik dat ook", en bij uitbreiding kun jij dat dus ook. ;)

Gewoon blijven schrijven wanneer je daar zin in hebt.
Je zal hier, net zoals op andere plaatsen in je leven, wel eens mensen tegenkomen die meewarig doen of een opmerking geven die kwetsend is. Ach ja, shit happens zeker ;)
pi_94394589
ok. Hij wil dus seks met me. Ik wil ook met hem, maar ik wil niet dat ik me er achteraf emotioneel onstabiel van word en wat zijn motivatie is. intern dilemma dus tussen wat ik wil, en waar ik uiteindelijk gelukkiger van word.
En tja, als ik dan zeg: ik wil niet dat het maar voor 1 keer is en ik me dan kut voel, dan zegt hij: wie zegt dat het maar voor 1 keer is?

Ik word gek van twijfels. Als ik met hem naar bed ga, is dat dan slecht voor mijn eigenwaarde? En wat als ik er dan van geniet? Maar of ik er van zal genieten, dat weet ik pas achteraf.
There you go day and night, Up in the clouds flying so high. You see things that make your big heart sing, Like flowers, trees and pretty things. Dream on dreamer and might life get in your way... release yourself and fly away
  zondag 20 maart 2011 @ 21:47:15 #283
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_94395060
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 21:39 schreef Adreamer het volgende:
ok. Hij wil dus seks met me. Ik wil ook met hem, maar ik wil niet dat ik me er achteraf emotioneel onstabiel van word en wat zijn motivatie is. intern dilemma dus tussen wat ik wil, en waar ik uiteindelijk gelukkiger van word.
En tja, als ik dan zeg: ik wil niet dat het maar voor 1 keer is en ik me dan kut voel, dan zegt hij: wie zegt dat het maar voor 1 keer is?

Ik word gek van twijfels. Als ik met hem naar bed ga, is dat dan slecht voor mijn eigenwaarde? En wat als ik er dan van geniet? Maar of ik er van zal genieten, dat weet ik pas achteraf.
als je er niet van geniet, waarom zou je het dan doen?
pi_94395226

[ Bericht 100% gewijzigd door Adreamer op 20-03-2011 22:54:11 ]
pi_94397582
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 21:50 schreef Adreamer het volgende:

[..]

Ik wéét niet of ik er van ga genieten. Zoals ik al had gezegd was het niet mijn ex, maar wel iemand die ik moeilijk los kan laten. We zijn ook nog niet met elkaar naar bed geweest.

En ik vind het echt moeilijk. Want ja, waarom wil ik zo graag dat hij bij me is op sommige momenten, en op andere momenten heb ik hem helemaal niet nodig? ik voel me wel aangetrokken tot hem maar ik vind het vervelend hoe alles gelopen is. aan de andere kant, ik geef wel om hem en wat als ik nou plezier met hem kan hebben? is dat het eventuele risico van pijn gedaan worden (kan ik hem wel op zijn woord vertrouwen dat hij me niet laat vallen?) waard?
Als je al moeite hem gewoon los te laten zou ik niet met hem naar bed gaan want dat lijkt me dat je dat jezelf al extra moeilijk maakt.
En of je hem nu al niet op zijn woord kan vertrouwen dan kan het helemaal niet als je met hem naar bed gaat.
Jij verwacht meer dan hij je gaat geven en dat werkt niet.
pi_94397950
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:28 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Als je al moeite hem gewoon los te laten zou ik niet met hem naar bed gaan want dat lijkt me dat je dat jezelf al extra moeilijk maakt.
En of je hem nu al niet op zijn woord kan vertrouwen dan kan het helemaal niet als je met hem naar bed gaat.
Jij verwacht meer dan hij je gaat geven en dat werkt niet.
Maar ik ben me er wel van bewust, dat hij dat niet gaat geven.
pi_94398072
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:33 schreef Adreamer het volgende:

[..]

Maar ik ben me er wel van bewust, dat hij dat niet gaat geven.
Des te meer reden om het niet te doen dus.
  zondag 20 maart 2011 @ 22:36:54 #288
336046 PlaceboEffect
Verwachtingseffect 150%
pi_94398212
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:34 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Des te meer reden om het niet te doen dus.
Precies... vindt jezelf niet dat je meer waard bent dan dit?
Ik bedoel, kom op.
Dit had ik niet verwacht.
pi_94398358
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:36 schreef PlaceboEffect het volgende:

[..]

Precies... vindt jezelf niet dat je meer waard bent dan dit?
Ik bedoel, kom op.
Zo ervaar ik het zelf niet zo.
  zondag 20 maart 2011 @ 22:45:26 #290
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_94398761
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:39 schreef Adreamer het volgende:

[..]

Waarom meteen sex? - Is dat waar je blij van wordt, of is het iets wat je wilt, omdat je dan, al is het maar tijdelijk, een man in je buurt hebt waarmee je voor een uurtje kan faken alsof jullie wat voor elkaar voelen?

Liefde komt eerst, sex pas later. Tenzij je geen liefde zoekt, maar alleen sex - wat niet het geval is bij jou, of wel? :o
pi_94398767
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:39 schreef Adreamer het volgende:

[..]

Soms moet je je gevoelens en verstand echt even kunnen scheiden. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar je wil uiteindelijk toch weer gelukkig worden? Als je weet dat dit geen zin heeft, dan weet je in ieder geval dat je iets anders moet gaan proberen..
Que Sera ~
pi_94399043
Als je gevoel al zegt , dat je er emotioneel onstabiel van word , wat eigenlijk je intuitie is die je probeert te waarschuwen, waarom zou je dat stemmetje dan negeren.

Ik denk namelijk al dat je de uitkomst van de situatie allang weet, maar er eigenlijk niet bij wilt.
Weet ook niet of het je eerste keer is of niet, maar ik zou het niet weggeven aan een jongen die je alleen maar slechter laat voelen.
pi_94399201
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:50 schreef formerjellybean het volgende:
Als je gevoel al zegt , dat je er emotioneel onstabiel van word , wat eigenlijk je intuitie is die je probeert te waarschuwen, waarom zou je dat stemmetje dan negeren.

Ik denk namelijk al dat je de uitkomst van de situatie allang weet, maar er eigenlijk niet bij wilt.
Weet ook niet of het je eerste keer is of niet, maar ik zou het niet weggeven aan een jongen die je alleen maar slechter laat voelen.
dus ik kan beter het contact afkappen? Hoe moeilijk het ook is.
  zondag 20 maart 2011 @ 22:56:09 #294
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_94399380
bluh, kan zelf ook wel wat een arm om me heen gebruiken, dat mis ik nog het meest, dat lekker tegen elkaar aanzitten knuffelen. en intimiteit natuurlijk.

-O-
pi_94399388
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:53 schreef Adreamer het volgende:

[..]

Ik zou het voor je eigen best wil wel doen, en gewoon met anderen vermaken, misschien ontmoet je wel een andere jongen die normaler doet en dan ben je achteraf blij dat je het niet gedaan hebt.
Als je namelijk sex gaat hebben met hem , dan worden de gevoelens nog erger dan eerst en denk dat je daar niet op zit te wachten.
  zondag 20 maart 2011 @ 22:57:56 #296
336046 PlaceboEffect
Verwachtingseffect 150%
pi_94399498
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:53 schreef Adreamer het volgende:

[..]

Ja. En als je het doet, dan goed.
En wat Jellybean zei, mocht het je eerste keer zijn...dan zeker niet alleen maar even voor de seks doen!

Ik kan je uit ervaring vertellen dat het een oneindig hoeveelheid fijner is om seks te hebben op het moment dat je beide verliefd bent / van elkaar houd.
Doe het voor je eigen bestwil... it's your life girl.
Dit had ik niet verwacht.
  maandag 21 maart 2011 @ 03:26:27 #297
331896 TrsK
_.-._.'.||./'._.-._
pi_94407359
Vanochtend echt de bodem bereikt. Totale waanzin en bijna eraan onderdoor. Heb zelfs mijn oom gebeld of hij een vinger aan de pols wilde houden omdat het echt niet goed ging en ik me misschien wilde laten opnemen.

Vanavond een verassend gesprek gehad met een huisgenoot over de gang van zaken in de wereld en hoe je als mens in het leven staat enzo.

Heel bizar maar ik kwam toen ineens tot het inzicht dat de reden waarom de mijn relaties tot nu toe vaak niet lekker liepen is omdat ik altijd een erg zwarte kijk op de wereld heb gehad. Dat mijn primaire missie nu moet zijn kansen te pakken en er iets van te gaan maken. Want tot nu toe ben ik daardoor altijd erg onzeker geweest en heb veel kapot gemaakt wat me lief is. Het besef dat ik daarna vast beter in staat ben er echt te zijn voor een ander was een echt nieuw inzicht.

Het voelde echt als een soort moment van verheldering. Ik zag ineens mijn hele - moeilijke - jeugd tot nu toe in mijn hoofd ontvouwen tot het heden en zag ineens alle momenten waarin ik door angst en onzekerheid kansen heb laten liggen of dingen gezegd en gedaan heb waar ik in mijn hart juist helemaal niet achter stond. De dingen die me zo ontzettend veel gekost hebben. Het verkloten van mijn middelbare school en het eraf brengen met MAVO. Het heel veel drugs gaan gebruiken. Het thuis zitten wegkwijnen zonder werk een aantal jaar en daarbij 30000 euro spaargeld door de wc jagen. Het proberen op te vullen van een leegte met vrouwen. Het meerdere keren ongelooflijk pijn doen van mijn ex.

Ik zag ook de punten waarop ik wel de goede dingen gedaan en gezegd heb. Het toch weer gaan volgen van volwassenenonderwijs en mijn HAVO halen. Bij mijn toenmalige stiefvader gaan wonen om weg te zijn bij mijn moeder. Met vallen en opstaan een HBO propedeuse bemachtigen. Het starten met een universitaire studie.

Ik besefte ineens dat ik moet gaan concentreren op vaker de goede dingen doen, vaker luisteren naar mijn gevoel. Concentreren op de positieve dingen in het leven.

Het is zoiets dat je altijd wel lekker makkelijk kunt zeggen tegen een ander, zo van: "je moet eerst zelf gelukkig zijn voor je een ander gelukkig kunt maken", maar het moment dat dat besef ineens echt bij jezelf inkickt besef je ineens hoe waar dat is. Vooral als je hebt verloren wat ik verloren heb. Heb zelfs een klein beetje het idee dat zelfs al ben ik de persoon nu kwijt geraakt met wie ik alles over had om oud mee te worden, ik me wel zal redden als ik zelf mijn zaken wat meer op een rijtje heb.

Ik word nog steeds letterlijk misselijk van de gedachte dat ik haar nooit meer terugkrijg en kan nog steeds geen energie vinden om wat dan ook te doen, maar het inzicht van vandaag kan weleens het verschil betekenen tussen leren leven of beginnen met sterven in de malle molen van de psychotherapie. Als ik het nu niet kan dan zal ik het nooit kunnen, dat voel ik. Dus ik moet het maar doen.

Aan alle anderen hier die kampen met het enorme soms plotselinge verlies van een intense relatie wil ik zeggen dat ik met jullie meeleef en dat we er allemaal wel uitkomen.

En aan diegenen hier die mij gesteund hebben, _O_
"But what is happiness except the simple harmony between a man and the life he leads?" - Albert Camus
  maandag 21 maart 2011 @ 10:08:27 #298
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94410639
Heel goed :) Ik herken de ontwikkeling die je door hebt gemaakt ;) Wat ik heel frapant vond was vlak nadat ik het eerste "inzicht" kreeg zegmaar, dit plaatje tegen kwam :P

Ik hoop dat je er weer goed bovenop komt, sterker nog ik denk dat je er zelfs béter uit komt. Neem mee wat je leren gaat en wees niet ál te hard voor jezelf.
  maandag 21 maart 2011 @ 10:28:29 #299
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_94411134
Gister een verdomd leuke dag gehad met mijn ex...... :X
pi_94412495
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 10:28 schreef DuracellPower het volgende:
Gister een verdomd leuke dag gehad met mijn ex...... :X
En nu?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')