Natuurlijk, maar nu even niet. (volgens mij is geen oliehaven meer in handen van de rebellen)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Olie is ook van de rebellen te kopen.
Hopelijk laten de Fransen Europa zien wat ballen zijn.
[ afbeelding ]
Staat op 't Groene Plein Gadhaffi's fanclubje?quote:arnoldkarskens
Juichende menigte op t Groene Plein in Tripoli na val van Ajdabiyah, 150 km van Benghazi. De Arabische lente lijkt hier voorbij.
Twitter - 2 uur geleden
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:47 schreef BeSimple het volgende:
Ik vind het erg moeilijk om alle ontwikkelingen goed bij te houden. Maar via Twitter kan ik dit vinden over Libya.
Eentje is nog in hun handen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:49 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar nu even niet. (volgens mij is geen oliehaven meer in handen van de rebellen)
Trouwens bestaat het Franse Vreemdelingen Legioen nog?
Ga bij Militante Islamitische organisaties even kijken zou ik zeggen. En misschien dat het echte legioen eventueel er naar toe gaat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:00 schreef BeSimple het volgende:
Ja bestaat er eigenlijk wel een soort van 'vreemdelingen legioen' of 'militie' die vanuit EU naar Libya zou kunnen gaan?
Ik ga helemaal niets doen, ik vroeg het me af ;-)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:03 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ga bij Militante Islamitische organisaties even kijken zou ik zeggen. En misschien dat het echte legioen eventueel er naar toe gaat.
Uiteraard, maar ik denk dat ontzettend weinig mensen uit europa vertrekken om daar te helpen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:18 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niets doen, ik vroeg het me af ;-)
I know, maar ik doelde op berichten dat rebellensteden overgenomen waren door kazafiquote:
Let me get this straight: dus we hebben nu een Free Libyan Airforce en een Revolutionary Libyan Navy?quote:sabway78 RT @Libyan4life: Revolutionary #Libyan Navy from Tobruk intercepted a fuel tanker heading from Turkey to #Tripoli. Rerouted and now heading to #Benghazi
Twitter - 3 uur geleden
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:29 schreef MangoTree het volgende:
BBC
Britain and France to table UN resolution tonight to impose a no-fly zone over Libya amid reports of progress by #Gaddafi forces about 1 hour ago via TweetDeck
Doen ze wel goed natuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:32 schreef starsailor het volgende:
[..]
Let me get this straight: dus we hebben nu een Free Libyan Airforce en een Revolutionary Libyan Navy?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |