quote:Op maandag 14 maart 2011 21:20 schreef asfalthooligan het volgende:
Heeft iemand me handtasje nog gezien
Jij hebt nog wat uit te leggen, jongeman?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet niet, vaak als ik zo binnenval zie ik meer van je ín een spoiler dan er buiten
Neuh, ik doe een extended Ynskequote:Op maandag 14 maart 2011 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij hebt nog wat uit te leggen, jongeman?
Je huis! Doet eens vertellen?
Dan val je op de verkeerde momenten binnen, want zo vaak typ ik niet in een spoilerquote:Op maandag 14 maart 2011 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet niet, vaak als ik zo binnenval zie ik meer van je ín een spoiler dan er buiten
Moet je maar niet zo sloom zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 21:24 schreef Qwea het volgende:
De TT's zijn niet meer wat ze geweest zijn.
Ik mis oh-oh's, Ll's en mijn eigen TT's
Omdat de helft van het topic je vroeg of je iets duidelijker wilde zijn met je "wellichtquote:
dan laat je m toch aanpassenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:24 schreef Qwea het volgende:
De TT's zijn niet meer wat ze geweest zijn.
Ik mis oh-oh's, Ll's en mijn eigen TT's
ja. 5 kiloquote:Op maandag 14 maart 2011 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft er nou nog iemand steak gegeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Nou, als het nou nog alleen de buurt wasquote:
Ga je naast AH wonen dan?quote:
Ik niet, jij?quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef Ynske het volgende:
![]()
staat je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Doe je dat elke dag ja?quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef Qwea het volgende:
[..]Is inderdaad prettig gestoord kan het ook nie helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahahaha, dat wist ik al, slecht hequote:Op maandag 14 maart 2011 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
tis 1 maand na Valentijn, het is dag voor de mannen....
Steak and Blowjob-day!
http://steakandbjday.com/
Het is maar wat je prettig gestoord noemt, hequote:Op maandag 14 maart 2011 21:30 schreef asfalthooligan het volgende:
[..]
Is inderdaad prettig gestoord kan het ook nie helpen
Geen man in de buurtquote:
IEUWquote:
Ja heuj, ik pijp niet jan en alleman hoorquote:
Je eigen poes kun je toch wel pijpen?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja heuj, ik pijp niet jan en alleman hoor
kater, ze kan dr poes alleen likkenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je eigen poes kun je toch wel pijpen?
Ik zeg nergens dat het niet kanquote:Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je eigen poes kun je toch wel pijpen?
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:40 schreef asfalthooligan het volgende:
Hij moest spul voor de planten halen zij die tombo
Ach kinneke toch...kus op je bolquote:
Ja nu niet meer dusquote:
Nee, patat en frikandelquote:
Door Ll, die geeft gewoon geen antwoordquote:
Na het "op zn grieks"-verhaal moet je misschien eerst vragen of ze weet wat een BJ isquote:
Het is echt droevig gesteld met jequote:Op maandag 14 maart 2011 21:40 schreef asfalthooligan het volgende:
Hij moest spul voor de planten halen zij die tombo
Ben & Jerry toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Na het "op zn grieks"-verhaal moet je misschien eerst vragen of ze weet wat een BJ is
Dat is niet het enige wat niet 100% bij je isquote:Op maandag 14 maart 2011 21:59 schreef asfalthooligan het volgende:
Sorry typen is niet altijd 100 % bij mij
Fuck you, trut!quote:
sstttttquote:Op maandag 14 maart 2011 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat niet 100% bij je is
Arme meneer I.quote:
Ik ben heul haske lief vandaagquote:Op maandag 14 maart 2011 22:02 schreef Goodbye het volgende:
Wat zijn we kattig met z'n allen, zeg![]()
Ik kijk een oude GA, met de heart transplante van Denny![]()
Jij wel!quote:
Dat dus. Je had me gisteren moeten meemakenquote:
Wat doe ik?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:02 schreef Goodbye het volgende:
Wat zijn we kattig met z'n allen, zeg![]()
Ik kijk een oude GA, met de heart transplant van Denny![]()
Hou es op met je enorrrrme Ynske-praktijken en vertel of jullie het huis nou es hebben gekochtquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Buuf en buum hadden trouwens beiden op hun werk op peludo gegoogled om mensen te laten zien wat voor pups het zijn
![]()
Oh, en op peluda wil je ook nie googelen nie![]()
Geil heaquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Buuf en buum hadden trouwens beiden op hun werk op peludo gegoogled om mensen te laten zien wat voor pups het zijn
![]()
Oh, en op peluda wil je ook nie googelen nie![]()
I bet that you just googledquote:
Nee, nog niet. Wel nieuws van de makelaar vandaag maar daar slapen we ff nachtje overquote:Op maandag 14 maart 2011 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hou es op met je enorrrrme Ynske-praktijken en vertel of jullie het huis nou es hebben gekocht
Spanning erin houden kun je wel he!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Wel nieuws van de makelaar vandaag maar daar slapen we ff nachtje over
Slaap lekker!quote:Dat ga ik zo dus maar doen
Ik was spuit elfquote:Oh en voor wie Greys mist; ze heeft KPN troubles
Jaquote:
Ik heb dr mn nr gewoon nooit gegevenquote:
Ik wel....* senesta checkt phone ....*kras*quote:
Ik denk dat wij maar gewoon weer geil moeten gaan bellen zodat ik je kan vertellen dat je dingen rectaal bij de griek moet gaan inbrengen en waarop jij kunt kreunen dat je liever hebt dat de griek dingen bij jou rectaal inbrengtquote:
Jij voelt je ook buiten gesloten hea?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik wel....* senesta checkt phone ....*kras*
Weet ik eindelijk hoe meneer I. zich voeldequote:
pics or ...quote:Op maandag 14 maart 2011 22:21 schreef Qwea het volgende:
omfg. Ik krijg een ranzig sex smsje van Greys
Ja, pics van mijn foon maken met mijn foon. Not gonna work.quote:
Da was geil heaquote:Op maandag 14 maart 2011 22:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat wij maar gewoon weer geil moeten gaan bellen zodat ik je kan vertellen dat je dingen rectaal bij de griek moet gaan inbrengen en waarop jij kunt kreunen dat je liever hebt dat de griek dingen bij jou rectaal inbrengt
Oooooh waarom wou ze niet?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:59 schreef Nonneke het volgende:
[..]
nee![]()
wou niet kijken
Maar ik geloof nog 2 of 3
omdat ze de eerste zoveel niet gezien hadquote:Op maandag 14 maart 2011 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooh waarom wou ze niet?
Sneuneusje![]()
Truste Greys
Oh dan geef je haar de dvd maar nadat je klaar bentquote:Op maandag 14 maart 2011 23:07 schreef Nonneke het volgende:
[..]
omdat ze de eerste zoveel niet gezien had
En dan moeten wij zeker vragen wat het goede nieuws is?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:12 schreef Mama_Mia het volgende:
* Mama_Mia stuitert naar binnen
Volgens mij kan ik nog uuuuuren niet slapen, heb net goed nieuws gehad van mn scriptiebegeleider
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:13 schreef APK het volgende:
[..]
En dan moeten wij zeker vragen wat het goede nieuws is?
Nou meid, gooi het in de groep!quote:
Ik was bezig met discussie/conclusie van mn scriptie, had ik tot 18 april voor, eerste versie ingeleverd, en die was op 2 opmerkingen na zover goed dat ik nu het hele scriptiebestand mag opsturen, zodat ze dat kan beoordelen. Oftewel, met een beetje geluk studeer ik binnenkort afquote:Op maandag 14 maart 2011 23:15 schreef APK het volgende:
[..]
Nou meid, gooi het in de groep!![]()
Langer dan 3 regels in spoiler graag
hehehe ja dat zal ik doenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dan geef je haar de dvd maar nadat je klaar bent
Heb ik alles achter de rugquote:Op maandag 14 maart 2011 23:18 schreef APK het volgende:
Way Hay!![]()
Heb je ook 'meteen' het rottigste van de studie achter de rug
Dat bedoelde ik met 'meteen'quote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef Mama_Mia het volgende:
Heb ik alles achter de rugdat was het laatste
EINDELIJK
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef Nonneke het volgende:
[..]
hehehe ja dat zal ik doen![]()
Wat zal ik doen wil ook een restaurantje zaterdaggrieks of spaans/tapas ?
Dan was ik gelijk gestoptquote:Op maandag 14 maart 2011 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met 'meteen'
Ze zouden de scriptie aan het begin moeten doen
ja hequote:Op maandag 14 maart 2011 23:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Grieks natuurlijk!
Fijn van je scriptie MM
Dankjequote:Op maandag 14 maart 2011 23:32 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja he![]()
ik voorzie een fles Ouzo en een taxi![]()
![]()
en een kater in de kerk
![]()
en bij die griek kwam ik ook al toen ik nog een heul klein Nonnetje was![]()
Gefeli met je scriptie M_M![]()
Nouja ik wel iig, ofquote:Op maandag 14 maart 2011 23:34 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dankjejullie gaan lekker uit eten binnenkort begrijp ik?
Leukquote:Op maandag 14 maart 2011 23:36 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nouja ik wel iig, ofdat ook vind moeten we nog maar even afwachten
vind ik ookquote:Op maandag 14 maart 2011 23:37 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Leukgewoon meesleuren die
![]()
Ik ga donderdag met mijn moeder uit eteneigenlijk tegen mijn principes in want Twente moet voetballen
We hebben het die dag druk, dus ik ken ons wel, geen zin enzoquote:Op maandag 14 maart 2011 23:40 schreef Nonneke het volgende:
[..]
vind ik ook![]()
Gezellig !
nouja je kan altijd voorstellen bij jou thuis te koken leuk samen, en dan daarna leuk samen voetbal kijken
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:55 schreef Mama_Mia het volgende:
Wat een lief liedje net tijdens de reclame (was niet aan het opletten)
Wat een geluk dat ik een stukje van de wereld ben
Dat ik de wijsjes van de sijsjes en de merels ken
En dat ik mee mag doen met al wat leeft
En mee mag ademen met al wat adem heeft
Ik wel, kom hier maar es een nachtje pups doenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
ik ben moe, maar heb geen zin om te slapen
Neuh.. ik moet over een paar weken er al voor zorgenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wel, kom hier maar es een nachtje pups doen
Ja dan ben jij aan de beurt voor de slapeloze nachten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:04 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Neuh.. ik moet over een paar weken er al voor zorgen
Oow lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:11 schreef oh-oh het volgende:
Bij mij pist alleen Sjon af en toe nu op bed, als pup deed ie t nie
Hoeveel uur werk je nu in de week eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:29 schreef Nonneke het volgende:
als die wasmachine nou ff opschiet kan ik ook naar bed![]()
morgen weer fijn een stukje werken
dat is elke week een verrassing op het momentquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoeveel uur werk je nu in de week eigenlijk?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:38 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ga vast opzoek naar partyhoedjes, die krengen zijn haast niet te krijgen
Hier hebben ze ze niet meer bij die hoerende kut Hema, en ik wilde zo graag Hemahoedjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
Bij de hema welhad ik die voor Jazz vorig jaar ook gekocht
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
Bij de hema welhad ik die voor Jazz vorig jaar ook gekocht
ik zal eens opzoeken wanneer Nacho 11 word.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Karel wordt 11 april 2011 11, en ik heb de hoedjes al klaarliggen![]()
Uh, mij nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:43 schreef Nonneke het volgende:
kan ik nog iemand blij maken met een stapeltje thunderbirds dvd's ?
Ik dacht dat jij me beter kendequote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:44 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Niet ?
nah dacht dat is echt iets voor jou !
HEEEEEEEEEL ZEKERquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
weet je zeker dat je mn full house en vrienden voor het leven niet wilt lenen ?
quote:
Oeh, 9 dagen ouder als Karel.quote:
Oh leuk!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Diaz gaat trouwens een workshop dogdance doen in augustus haha.
Ik organiseer met nog iemand dus een doedag voor het hondenforum. Is elk jaar, eerste keer dat wij het doen.
Kan je 2 workshops doen van 50 minuten.
Ik doe zelf agility met Jules en de rest van de dag ga ik fotos maken en ben druk met wat dingen. Heb Diaz uitgeleend voor een workshop. Heeft die ook lol
Naja op het naakthondenforum zitten ook zat mensen met alleen puffjes, en ook mensen zonder naakthond hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
Voor mij is het een uurtje rijden, ik ben er de hele dag. Opbouwen, moet de dag aan elkaar kletsen, bbq klaarzetten, slager betalen enz enz.. word leuk haha.
Oow ja naakthondenforum zei je pas al een keer. Ik heb alleen niet echt een naakthondZit een vachtje op
Die peludo uit het nestje van Badu is ook zo schattig. Alleen zwart, niet mijn kleur.
Heb je enig idee hoe lang ze bij jou blijven?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:37 schreef oh-oh het volgende:
Primadeluxe, weer gegroeid vandaag![]()
Ik zit te wachten tot ik nog een voeding kan doen, en dan ga ik wandelen en slapen
Djeez, het hakt er wel in die poot van jouquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:41 schreef oh-oh het volgende:
Tot ze kunnen eten, nog een week of 2 denk ik.
Of tot ik weer ga werken, maar volgens de fysio zou dat nog wel langer kunnen duren
Ow, maar ik kan dus nog wel een keer komen kijken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:41 schreef oh-oh het volgende:
Tot ze kunnen eten, nog een week of 2 denk ik.
Of tot ik weer ga werken, maar volgens de fysio zou dat nog wel langer kunnen duren
Zeker weten, roep maar wanneerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, maar ik kan dus nog wel een keer komen kijken?
Arme hondquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zeker weten, roep maar wanneer![]()
Oh Multi, die grote van je ouders is tof![]()
Mijn ouders hebben de lelijkste hond ter wereld die maar niet dood wil gaan, mijn papa wil zo graag een peruaan
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga morgen even met de baas overleggen
Ik ga op zoek naar de momenten waarop de beeb niet werkt of miniatuurtje elders verblijft. Question: zijn er dagen / momenten waarop het jou niet uitkomt? Zeg vanaf a.s. zaterdag tot de week erop zondag?quote:
Nee, maar wss ga ik op maandag en woensdag naar de fysio, ik moet woensdag nieuwe afspraken maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga op zoek naar de momenten waarop de beeb niet werkt of miniatuurtje elders verblijft. Question: zijn er dagen / momenten waarop het jou niet uitkomt? Zeg vanaf a.s. zaterdag tot de week erop zondag?
Owkee, zal morgen ff roosters naast elkaar leggen (wat klinkt dat alof het hier druk is hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:09 schreef oh-oh het volgende:
Nee, maar wss ga ik op maandag en woensdag naar de fysio, ik moet woensdag nieuwe afspraken maken.
Maar die dagen mag je ook wel komen, kun je ff puppysitten als ik weg ben , is maar heel ff![]()
Verder heb ik alleen nog maar afspraken voor deze week staan. Woensdag fysio en dan het kind van de griek en vrijdagavond visite.
Je weet nooit waar je ineens nog tekort aan hebt; just keep it in mindquote:
Wat zullen ze schrikkenquote:Laat maar weten wanneer je wil komen![]()
Ik denk dat ze tegen die tijd ook de oogjes open hebben
Of dat de mijne op onverklaarbare wijze ineens miraculeus volledig potdicht zittenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop dat de oortjes nog ff dicht blijven zitten dan
Ze schreeuwen niet meer zo hard als de eerste dagen, ze zijn nu constant tevreden en voldaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of dat de mijne op onverklaarbare wijze ineens miraculeus volledig potdicht zitten
Toch wel fijn dat ze zo konden inschuiven bij jou; alle aandacht en een goede kans om grote honden te worden. Niet iedereen kan zomaar het flessen inpassen in het eigen schema. Da's boffen dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:23 schreef oh-oh het volgende:
Ze schreeuwen niet meer zo hard als de eerste dagen, ze zijn nu constant tevreden en voldaan
Joh, het moest gewoon zo zijn; voorbestemdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:26 schreef oh-oh het volgende:
Ja is dat stomme ziek zijn toch nog ergens goed voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elluk nadeel heb zn voordeel
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou, dr waren trouwens vrijwilligers zat hoor, voor de pups, maar ik was degene met de meeste tijd en ook met de meeste ervaring en degene die ze het beste kende, dus ik was eerste keus
Slaap lekker. Ik voeder mezelf nog even en dan ben ik er ook weg vanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:47 schreef oh-oh het volgende:
Voedertijd en daarna wandeltijd en bedtijd
Heeeel grootquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat ze zo konden inschuiven bij jou; alle aandacht en een goede kans om grote honden te worden. Niet iedereen kan zomaar het flessen inpassen in het eigen schema. Da's boffen dus
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, 9 dagen ouder als Karel.
Maar Karel is nog een jonge god , echt, net een pup nog steeds
Echt hèquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je moet nodig weer aan het werk
Goedemorgen allen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:55 schreef Oognip het volgende:
Ik moet vandaag naar school maar ik heb geen zin dus ik ga niet
How kjoet; Turkse Tortelduivenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:52 schreef Rewimo het volgende:
Het ziet ernaar uit dat de lijsters in de spar inwoning krijgen van een stel duiven. We zijn vanmorgen uitgebreid wakker geroekoed door ze
Van dit merk zijn ze:
[ afbeelding ]
Ik zal voor je duimen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:23 schreef Oognip het volgende:
Mijn vader moet vandaag (eindelijk) naar de internist en ik ben best wel zenuwachtig
Geen idee, met de fysio gaat het wel rap beter maar we bekijken het echt van week tot week.quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Jeetje oh-oh dat is wel balen
en succes met je vader vandaag Oognip
Nee, das ne zwarte, die verbranden nietquote:
Hij ziet er zo roze uitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:11 schreef oh-oh het volgende:
Nee, das ne zwarte, die verbranden niet![]()
Billy zn neus verbrandt soms wel es
Ergens tussen 2 en half 3 meestal, afhankelijk van hoe laat ze begint.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Thanks!
Hoe laat gaat je hulp weg?
De bovenburen krijgen een nieuwe badkamer
Grijs issie nu, ik kan niet wachten tot ie weer lekker zwart isquote:
Ik hoor het wel maar vind het niet erg. Ik wil ook een nieuwe badkamerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:13 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ergens tussen 2 en half 3 meestal, afhankelijk van hoe laat ze begint.
En ik wil ook een nieuwe badkamer! Heb je veel last van het lawaai?
Moeten we ze gewoon heel lief aan gaan kijkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hoor het wel maar vind het niet erg. Ik wil ook een nieuwe badkamer
Die heeft volgens mij een gezwel op zijn nier en ze weten nog niet of het goed- of kwaadaardig is. Dat gezwel en een stukje nier gaan ze dus weghalen als ik het goed begrepen heb.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:16 schreef Pagan het volgende:
Fukushima staat in brand, Duitsland sluit zijn reactoren en ik krijg een aanbod om over te stappen op atoomstroom. Faal!
Wat liggen ze lekker in het zonnetje, hier is het bewolkt en nog geen 10 graden.![]()
Wan moet er met Indaha's man gebeuren? Die moet volgende week naar het zkh toch?
Aw, gadverdamme, dat soort dingen lijkt me zo erg, iets laten weghalen en dan moeten wachten op de uitslag. Die zorgen die je hebt!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij een gezwel op zijn nier en ze weten nog niet of het goed- of kwaadaardig is. Dat gezwel en een stukje nier gaan ze dus weghalen als ik het goed begrepen heb.
Kun je niet iets van shakes met veel calorieën krijgen? Dit is nu toch roofbouw op je eigen lichaam.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Spannende dag dus.
Ik heb wel een hulp die komt vanmiddag maar dan ga ik even boodschappen doen ofzo. Eigenlijk zou ik aan het werk zijn vandaag.
Ik heb een tosti op maar iets zegt mij dat die niet binnen gaat blijven.
Wat vervelend, maar fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hou vloeibaar ook niet binnen.
Gisteren wel mijn brood binnen gehouden. Het is niet te zeggen wat ik wel of niet binnenhou.
Het is idd wel roofbouw vriend en ik maken ons daar ook wel zorgen om. Maar ik word nu goed in de gaten gehouden ik denk alleen wel dat het herstel langer gaat duren. Ik ben nl nog niks aangekomen zit nog onder mijn start gewicht al kon ik wel wat missen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFK, LOGgen enzo.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Is daar dan niks anders voor, voor die ontsteking?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben nu wel in overleg met de fysio even helemaal gestopt met pijnstillers / ontstekingsremmers, want ik slikte al te lang van die troep.
Doe ik volgende week mss nog een kuurtje diclo.
Momenteel ziet ie eruit als een ouwe man met levervlekkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, das ne zwarte, die verbranden niet![]()
Billy zn neus verbrandt soms wel es
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |