Mijne lenen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:50 schreef DeBassist het volgende:
ik zie me volgend jaar maart al in paradiso aankomen met een behringer combo van 30 euro
ja is goedquote:
Hoop jequote:
Laat, maar: The New, eerste nummer wat ik geleerd hebquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:06 schreef On het volgende:
Nog één nummer en dan kan ik heel Turn On The Bright Lights van Interpol achter elkaar spelen. Alleen 'the New' nog.
De verwarringquote:
Ik speel bijna alleen maar over headset thuis, via de computerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:22 schreef Sjoegerd het volgende:
Goede vraag, zo bekend ben ik niet met het spul. Heb op nog maar weinig versterkers en bassen gespeeld. En via koptelefoon eigenlijk nooit.
Een LC combo had daar veel mooier gestaan.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:23 schreef KaMo het volgende:
Nee sorry, maar ik wel een nieuwe amp:
[ afbeelding ]
Gaat eigenlijk veel te hand voor op mijn studentenkamer
Haha, deze is ook gaaf hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 15:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een LC combo had daar veel mooier gestaan.
Of je zet een LC combo aan de andere kant van het bed. Heb je daar ook een nachtkastje
Dat geloof ik meteenquote:
Neequote:Op dinsdag 27 september 2011 10:31 schreef Rechterbal het volgende:
Poeh, al lang niet meer geweest. Hebben jullie me gemist?
Voor zover ik weet worden die Triumphs niet meer gemaakt, dus zul je waarschijnlijk op Marktplaats of Ebay moeten kijken. Gibson heeft geloof ik nog wel andere Les Paul Bass modellen, maar daar weet ik verder weinig van afquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:55 schreef 73 het volgende:
Weet iemand waar ik een Les Paul Triumph basgitaar kan vinden? Ik zoek er een zoals in deze video:
Introquote:Op zondag 10 juli 2011 22:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens voor de bass fanboys. Zelf speel ik geen baas maar vind dit toch wel een gruwlijke basssolo
Hoe gaat dat inmiddels? Ik denk dat ik de baslijnen van TOTBL de beste vind die ik ooit heb gehoord.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:06 schreef On het volgende:
Nog één nummer en dan kan ik heel Turn On The Bright Lights van Interpol achter elkaar spelen. Alleen 'the New' nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |