Staat in Den Haag voor 499 nieuw, inclusief 410 cab.. En hoe beschrijf ik het geluid? Ben ik niet zo goed in, vind m gewoon lekkerquote:Op zondag 10 juli 2011 12:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoeveel dan? Krijg je hier al zo'n lekkere midrange crunch uit?
aha een touwtjesloos systeemquote:Op zondag 10 juli 2011 18:35 schreef Witchfynder het volgende:
Net mijn Line 6 G30 uitgeprobeerd in de oefenruimte. Groot succes!.
Zeker! Dat wordt lekker rennen op Roadgrillquote:Op zondag 10 juli 2011 18:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
aha een touwtjesloos systeem![]()
Wel lekker als je meer bewegingsvrijheid hebt
Ik dacht al, die naam komt me bekend voorquote:Op maandag 11 juli 2011 01:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zeker! Dat wordt lekker rennen op Roadgrill.
Klinkt eerlijk gezegd ook als gepriegel en hoor er geen funk in.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
http://www.esnips.com/doc(...)2011-bassloop-funcky
Net wat gepriegeld op de bass is het loopje wat als basis voor een funknummer?
Deze knort zo lekker, plus die 'solo'.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:46 schreef kipknots het volgende:
Wat vinden jullie de leukste baslijntjes om te spelen? Ben nu Badge van Cream aan het oefenen en dat is nu al wel m'n favoriet geworden. Heerlijke feel heeft die.
Ik speel nu thuis op de meest crap gitaarversterker die ik ken. Met basgitaar klinkt het nog wel enigszins okayquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:34 schreef DeBassist het volgende:
zou het kwaad kunnen om zelf mijn basgitaar af te stellen?![]()
het klinkt gewoon zo bagger allemaal qua klank.![]()
de E snaar klappert al in een D en de behringer ultrabass BT108 maakt alles ook niet bepaald beter.
waardeloze versterker
is het een vulcanoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik speel nu thuis op de meest crap gitaarversterker die ik ken. Met basgitaar klinkt het nog wel enigszins okay
Skytronic. Mijn basversterker is een Behringer, maar geloof een van de weinigen die wel goed isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:40 schreef DeBassist het volgende:
[..]
is het een vulcano? mijn basgitaar klinkt meer als een scheetkussen
ach prijs/kwaliteit verhouding, hij kost momenteel 57euro dacht ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Skytronic. Mijn basversterker is een Behringer, maar geloof een van de weinigen die wel goed is
Kzie dat ze op sommige plekken die Skytronics voor 30 euro verkopenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:52 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ach prijs/kwaliteit verhouding, hij kost momenteel 57euro dacht ik
daar zit waarschijnlijk het verschil in , en dan eerst nog een studie betalen , ik gooi m echt nog eens uit het raamquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kzie dat ze op sommige plekken die Skytronics voor 30 euro verkopen.. Die Behringer van mij moet nieuw nog 170 opbrengen.
Bij mij komt het wel als er een vaste baan is. Voorlopig is dit spul goed zat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:29 schreef DeBassist het volgende:
dat wordt dan maar ouderwets sparen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |