Apeldoorn?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nieuw gekocht voor 349,- bij Feedback.
Edit: Negeer deze post, haalde even de twee zaken in Deventer door elkaar. Meibergen is juist wel de ok zaak.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die verkopen ze niet in de winkels waar ik zaterdag ga kijken. Ze staan ten minste niet op de sites.
Misschien dat Meibergen in Deventer er eentje heeft staan want die site is niet echt geweldig.
Vlakbij het bos en een woonwijk en een motorclubquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:51 schreef The_Dean het volgende:
Waar in Apeldoorn zit hij? Vlakbij de Kentucky?
Andere kant van de stadquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:51 schreef The_Dean het volgende:
Waar in Apeldoorn zit hij? Vlakbij de Kentucky?
Ik wilde net zeggen, Meibergen zit juist op een industrieterreintje en ik ben daar wel eens binnen geweest. Volgens mij is die winkel best wel goed. Er lopen ten minste mensen rond die met je meedenkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:53 schreef kipknots het volgende:
[..]
Edit: Negeer deze post, haalde even de twee zaken in Deventer door elkaar. Meibergen is juist wel de ok zaak.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En wat komt er aan die knoppen en dat batterijding te hangen?.
Goede vraag.. Standaard fabriekssnaren zitten nogsteeds op mijn T-Bird. Dat is zo langzamerhand al 2 jaarquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:56 schreef Hoihoihoihoi het volgende:
Welke snaren gebruiken jullie eigenlijk? En welke hebben jullie gebruikt.
Ernie Ball Hybrid Slinky's, ongeveer elke half jaar vervangen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:56 schreef Hoihoihoihoi het volgende:
Welke snaren gebruiken jullie eigenlijk? En welke hebben jullie gebruikt.
Toen ik bezig was vandaagquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:36 schreef Hoihoihoihoi het volgende:
Spulletjes net binnengekregen en gelijk eropBatterijgat ga ik dinsdag frezen
[ afbeelding ]
Hell yeah!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:34 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Toen ik bezig was vandaag![]()
[ afbeelding ]
Hij is af![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|