Yamaha maakt erg goede basjes.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:11 schreef acidd91 het volgende:
Vraagje. Ik zit er over te denken om mijn eerste basgitaar aan te schaffen, ik kan een tweedehandse Yamaha RBX300 krijgen voor 100 euro, is het wat?
Nog nooit bespeeld, sorryquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:09 schreef brother52 het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe die line 6 lowdown versterkertjes zijn?
Maar je kunt me vast wel vertellen wat een leuk alternatief is in het goedkope segmentquote:
Probeer eens tweedehands naar een kleine Ashdown of Harkte te zoeken. Ook met Peavey zit je sowieso wel goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar je kunt me vast wel vertellen wat een leuk alternatief is in het goedkope segment![]()
Qua bas zit ik trouwens te denken aan één van deze 3.
Ibanez
Squier
Yamaha
Nieuw zijn die ook niet zo heel erg duur.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:39 schreef KaMo het volgende:
[..]
Probeer eens tweedehands naar een kleine Ashdown of Harkte te zoeken. Ook met Peavey zit je sowieso wel goed.
Veel meer keuze heb ik ook nietquote:En alle drie de basjes kan je prima op beginnen
Ik was niet zo onder de indruk van die Squier toen ik hem testte met een gitaristenmeetingquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar je kunt me vast wel vertellen wat een leuk alternatief is in het goedkope segment![]()
Qua bas zit ik trouwens te denken aan één van deze 3.
Ibanez
Squier
Yamaha
En wat komt er aan die knoppen en dat batterijding te hangen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:56 schreef Hoihoihoihoi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Besteld.
Dus binnenkort zelf een batterijgat frezen
Die verkopen ze niet in de winkels waar ik zaterdag ga kijken. Ze staan ten minste niet op de sites.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik was niet zo onder de indruk van die Squier toen ik hem testte met een gitaristenmeeting.
Waarom geen Dean trouwens?.
Thomann, Musik Produktiv en Musicstore hebben ze niet eens.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:51 schreef The_Dean het volgende:
Er zijn weinig zaken naast de Feedback waar Deans in de winkel hangen.
Wel een voordeel. Maakt mijn V net weer een beetje uniekerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Thomann, Musik Produktiv en Musicstore hebben ze niet eens.
Nou ja, Dean hebben ze wel maar geen linkshandige bassen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wel een voordeel. Maakt mijn V net weer een beetje unieker
Die is helaas net wat boven budget.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:29 schreef The_Dean het volgende:
Marktplaats in de gaten houden, daar heeft Witchfynder zijne ook gekocht geloof ik.
En wat een ding is dat
Yep, gelukkig wel.quote:
Haha, dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Yep, gelukkig wel.
Anders had mijn huis al helemaal vol gestaan met gitaren.
Ik heb de mijne nieuw gekocht voor 349,- bij Feedbackquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:29 schreef The_Dean het volgende:
Marktplaats in de gaten houden, daar heeft Witchfynder zijne ook gekocht geloof ik.
En wat een ding is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |