Je hals zit niet helemaal recht vastgeschroefdquote:
Kekke fretless van Ebay!quote:Op maandag 28 maart 2011 08:03 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Je hals zit niet helemaal recht vastgeschroefd
quote:
Ja, ik ben er ook wel blij meequote:Op maandag 28 maart 2011 13:47 schreef stephanbass het volgende:
Best mooi kleurtje!![]()
Ik heb ooit mijn body wit gelakt gehad.. ook meteen de laatste keer geweest..
Dat doet me dan weer aan Stryper denkenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:59 schreef stephanbass het volgende:
Zo val je wel goed op bij een optreden, zwarte kleding en dan deze gele bas ervoor zie je zelfs nog in het donker!
To Hell with the Devil!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat doet me dan weer aan Stryper denken.
[ afbeelding ]
Dat was de aim inderdaadquote:Op maandag 28 maart 2011 14:59 schreef stephanbass het volgende:
Zo val je wel goed op bij een optreden, zwarte kleding en dan deze gele bas ervoor zie je zelfs nog in het donker!
Vet, ik heb Squarepusher wel eens gehoord, maar nooit gerealiseerd dat die bass geen synthesizer is.quote:
Veel plezier dan bij deze, kei leuk om te doen namelijkquote:Op maandag 25 april 2011 22:52 schreef Hunterish het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit aan een gitaar "gesleuteld"
Dat geloof ik bestquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:11 schreef KaMo het volgende:
[..]
Veel plezier dan bij deze, kei leuk om te doen namelijk
Had jij em nou zwart of chrome? Want ik ben nog aan het twijfelen wat ik precies met mijn bas wil. Hij is blauw en ik zat te denken om de rest zwart te maken. Brug, slagplaat, control panel en mechanieken in het zwart.quote:
Die van mij is chrome en zit verstopt onder een coverquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef Hunterish het volgende:
[..]
Had jij em nou zwart of chrome? Want ik ben nog aan het twijfelen wat ik precies met mijn bas wil. Hij is blauw en ik zat te denken om de rest zwart te maken. Brug, slagplaat, control panel en mechanieken in het zwart.
Dat wil niet zeggen dat het niet past. Meet de ruimte op je bas en bekijk hoe groot de elementen zijn op de EMG-site.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:14 schreef Hunterish het volgende:
Dit haal ik net van een forum:
Deze pickups (Trouwens alle Fender replacements) zijn gemaakt naar de specificaties van Fender (dus niet Squire!...) Alles is aan te passen, maar houd er rekening mee dat de nodige aanpassingen aan de routings in de body nodig zijn... Bij Squire zijn beide elementen even groot, bij Fender niet, het brugelement is langer...
Say whut :/
Bij de Karwei, maar dat zijn volgens mij geen houtschroeven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:58 schreef Hunterish het volgende:
Weten jullie waar ik zwarte schroeven kan vinden? Ik heb schroeven nodig voor mijn slagplaat maar ik kan ze nergens vinden.Vox Humana heeft ze wel. 24 voor ¤7.50
Past de batterij niet gewoon in de cavity? Je vervangt hem toch niet elke week!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:22 schreef Hunterish het volgende:
Kennen jullie een adresje omgeving Amsterdam waar ik een batterijgat kan laten frezen?
Dat weet ik dus nog niet zo zeker. Als ik zo kijk dan heb ik mijn twijfels of het wel gaat passenquote:Op zondag 1 mei 2011 13:13 schreef KaMo het volgende:
[..]
Past de batterij niet gewoon in de cavity? Je vervangt hem toch niet elke week!
Jij had toch een bas laten bouwen bij ene Peter? Waar was dat ergens en kan hij denk je een batterij cavity fixen?quote:Op zondag 1 mei 2011 13:13 schreef KaMo het volgende:
[..]
Past de batterij niet gewoon in de cavity? Je vervangt hem toch niet elke week!
Peter is gaaf!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:43 schreef Hunterish het volgende:
[..]
Jij had toch een bas laten bouwen bij ene Peter? Waar was dat ergens en kan hij denk je een batterij cavity fixen?
Peter de Boer uit Gouda. Die besteed zijn freeswerk uit aan Sander de Gierquote:Op maandag 2 mei 2011 15:43 schreef Hunterish het volgende:
[..]
Jij had toch een bas laten bouwen bij ene Peter? Waar was dat ergens en kan hij denk je een batterij cavity fixen?
Ga ik onthouden voor als het niet past in mijn control cavityquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:06 schreef KaMo het volgende:
[..]
Peter de Boer uit Gouda. Die besteed zijn freeswerk uit aan Sander de Gier![]()
http://www.degierguitars.com/
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:31 schreef KaMo het volgende:
Wordt mooi! Dat zie je zo!
Ben aan het oefenen op slap licks, best leuk nu het aan het lukken is!
Veel succes. Is het onvriendelijk om te zeggen:quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:56 schreef ariehaan het volgende:
Mijn buurjongen is drummer en zijn band zoekt dringend een bassist!!
Omgeving Rotterdam.
Brutal Death Metal.
5 snarige bass vereist.
De CD zal in juni gratis te downloaden zijn op de site.
http://www.twisteroftruth.com
[ afbeelding ]
Thanks. Dat was mijn plan ja. Ik kan alleen de cosmo black gotoh 201 vinden..quote:Op zondag 8 mei 2011 15:32 schreef J0ttem het volgende:
Nice, ik denk dat een zwarte brug die bas zeker niet zou misstaan(en eventueel zwarte tuners
)
Dat idee had ik ook. Heb toen een tweedehandse gekocht die vakkundig door mijn vader ontfret is. Was wel ff wennen, maar ging best goed. Beter dan ik verwacht had. Ik heb nog wel fretlijnen om te spieken, maar die heb ik amper nodig.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:00 schreef tjoptjop het volgende:
Heeft er iemand ervaring met fretless bassen? Ik zit er aan te denken zo'n Harley Benton (thomann) acoustische bass te kopen en zag dat ze ook en fretloze hebben. Zou wel een mooie opstap zijn richting contrabas
Yamaha maakt erg goede basjes.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:11 schreef acidd91 het volgende:
Vraagje. Ik zit er over te denken om mijn eerste basgitaar aan te schaffen, ik kan een tweedehandse Yamaha RBX300 krijgen voor 100 euro, is het wat?
Nog nooit bespeeld, sorryquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:09 schreef brother52 het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe die line 6 lowdown versterkertjes zijn?
Maar je kunt me vast wel vertellen wat een leuk alternatief is in het goedkope segmentquote:
Probeer eens tweedehands naar een kleine Ashdown of Harkte te zoeken. Ook met Peavey zit je sowieso wel goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar je kunt me vast wel vertellen wat een leuk alternatief is in het goedkope segment![]()
Qua bas zit ik trouwens te denken aan één van deze 3.
Ibanez
Squier
Yamaha
Nieuw zijn die ook niet zo heel erg duur.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:39 schreef KaMo het volgende:
[..]
Probeer eens tweedehands naar een kleine Ashdown of Harkte te zoeken. Ook met Peavey zit je sowieso wel goed.
Veel meer keuze heb ik ook nietquote:En alle drie de basjes kan je prima op beginnen
Ik was niet zo onder de indruk van die Squier toen ik hem testte met een gitaristenmeetingquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar je kunt me vast wel vertellen wat een leuk alternatief is in het goedkope segment![]()
Qua bas zit ik trouwens te denken aan één van deze 3.
Ibanez
Squier
Yamaha
En wat komt er aan die knoppen en dat batterijding te hangen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:56 schreef Hoihoihoihoi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Besteld.
Dus binnenkort zelf een batterijgat frezen
Die verkopen ze niet in de winkels waar ik zaterdag ga kijken. Ze staan ten minste niet op de sites.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik was niet zo onder de indruk van die Squier toen ik hem testte met een gitaristenmeeting.
Waarom geen Dean trouwens?.
Thomann, Musik Produktiv en Musicstore hebben ze niet eens.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:51 schreef The_Dean het volgende:
Er zijn weinig zaken naast de Feedback waar Deans in de winkel hangen.
Wel een voordeel. Maakt mijn V net weer een beetje uniekerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Thomann, Musik Produktiv en Musicstore hebben ze niet eens.
Nou ja, Dean hebben ze wel maar geen linkshandige bassen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wel een voordeel. Maakt mijn V net weer een beetje unieker
Die is helaas net wat boven budget.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:29 schreef The_Dean het volgende:
Marktplaats in de gaten houden, daar heeft Witchfynder zijne ook gekocht geloof ik.
En wat een ding is dat
Yep, gelukkig wel.quote:
Haha, dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Yep, gelukkig wel.
Anders had mijn huis al helemaal vol gestaan met gitaren.
Ik heb de mijne nieuw gekocht voor 349,- bij Feedbackquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:29 schreef The_Dean het volgende:
Marktplaats in de gaten houden, daar heeft Witchfynder zijne ook gekocht geloof ik.
En wat een ding is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |