Je hals zit niet helemaal recht vastgeschroefdquote:
Kekke fretless van Ebay!quote:Op maandag 28 maart 2011 08:03 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Je hals zit niet helemaal recht vastgeschroefd
quote:
Ja, ik ben er ook wel blij meequote:Op maandag 28 maart 2011 13:47 schreef stephanbass het volgende:
Best mooi kleurtje!![]()
Ik heb ooit mijn body wit gelakt gehad.. ook meteen de laatste keer geweest..
Dat doet me dan weer aan Stryper denkenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:59 schreef stephanbass het volgende:
Zo val je wel goed op bij een optreden, zwarte kleding en dan deze gele bas ervoor zie je zelfs nog in het donker!
To Hell with the Devil!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat doet me dan weer aan Stryper denken.
[ afbeelding ]
Dat was de aim inderdaadquote:Op maandag 28 maart 2011 14:59 schreef stephanbass het volgende:
Zo val je wel goed op bij een optreden, zwarte kleding en dan deze gele bas ervoor zie je zelfs nog in het donker!
Vet, ik heb Squarepusher wel eens gehoord, maar nooit gerealiseerd dat die bass geen synthesizer is.quote:
Veel plezier dan bij deze, kei leuk om te doen namelijkquote:Op maandag 25 april 2011 22:52 schreef Hunterish het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit aan een gitaar "gesleuteld"
Dat geloof ik bestquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:11 schreef KaMo het volgende:
[..]
Veel plezier dan bij deze, kei leuk om te doen namelijk
Had jij em nou zwart of chrome? Want ik ben nog aan het twijfelen wat ik precies met mijn bas wil. Hij is blauw en ik zat te denken om de rest zwart te maken. Brug, slagplaat, control panel en mechanieken in het zwart.quote:
Die van mij is chrome en zit verstopt onder een coverquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef Hunterish het volgende:
[..]
Had jij em nou zwart of chrome? Want ik ben nog aan het twijfelen wat ik precies met mijn bas wil. Hij is blauw en ik zat te denken om de rest zwart te maken. Brug, slagplaat, control panel en mechanieken in het zwart.
Dat wil niet zeggen dat het niet past. Meet de ruimte op je bas en bekijk hoe groot de elementen zijn op de EMG-site.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:14 schreef Hunterish het volgende:
Dit haal ik net van een forum:
Deze pickups (Trouwens alle Fender replacements) zijn gemaakt naar de specificaties van Fender (dus niet Squire!...) Alles is aan te passen, maar houd er rekening mee dat de nodige aanpassingen aan de routings in de body nodig zijn... Bij Squire zijn beide elementen even groot, bij Fender niet, het brugelement is langer...
Say whut :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |