quote:Op maandag 14 maart 2011 21:14 schreef -Engel- het volgende:
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL....Beetje matig weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ligt er aan sommige mensen vinden de andere kant van het dorp al verquote:Op maandag 14 maart 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval moet ik voor een Amerikaan of zo gaan, de andere kant van 't land is niet ver
Statistiekenquote:
Kunt beter trouwen want dan heb je nog een leuk feestje gehad als je gaat scheiden. Bij geregistreerde partnerschappen gaan scheiden is nog erger zonder feestje...ofzo.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
Scheiden schijnt hip te zijn.
En ik las vandaag nog dat er minder getrouwd wordt en meer geregistreerde partnerschappen worden aanngegaan
Wie is hij?quote:
Scheidingsfeest dat je alle cadeau's terug geeft en de bruid weer terug geeft aan haar vaderquote:Op maandag 14 maart 2011 21:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kunt beter trouwen want dan heb je nog een leuk feestje gehad als je gaat scheiden. Bij geregistreerde partnerschappen gaan scheiden is nog erger zonder feestje...ofzo.
Dat feest kun je ook wel geven als je een geregistreerde partnerschap aangaat. En scheiden is makkelijker bij dat laatstequote:Op maandag 14 maart 2011 21:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kunt beter trouwen want dan heb je nog een leuk feestje gehad als je gaat scheiden. Bij geregistreerde partnerschappen gaan scheiden is nog erger zonder feestje...ofzo.
Jaaa, maar het is toch niet helemaal hetzelfde. Je hebt geen bruidsjurk (althans, lijkt me toch anders) en niet het "Ja, ik wil"-momentje. En wat dat laatste betreft, je moet jezelf wel een uitdaging gunnen he. Je trouwt niet, of sluit geen geregistreerd partnerschap af om er weer makkelijk vanaf te kunnen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat feest kun je ook wel geven als je een geregistreerde partnerschap aangaat. En scheiden is makkelijker bij dat laatste
Dat weet ikquote:
Moet je aan venco vragenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ikmaar wie is diegene die eerst alcohol moet drinken om met vrouwen te kunnen praten?
Volgens mij spelen er ook fiscale belangen mee. En een geregistreerd partnerschap is veul goedkoper. Dat ja-woord doet 't hem voor mij niet iig.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaa, maar het is toch niet helemaal hetzelfde. Je hebt geen bruidsjurk (althans, lijkt me toch anders) en niet het "Ja, ik wil"-momentje. En wat dat laatste betreft, je moet jezelf wel een uitdaging gunnen he. Je trouwt niet, of sluit geen geregistreerd partnerschap af om er weer makkelijk vanaf te kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |