quote:Op maandag 14 maart 2011 21:09 schreef knagsje het volgende:
[..]
zoiets als; laura breng je zusjes naar dkvdw
zoek de verschillenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:10 schreef markvanrinsum het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:10 schreef Chuckster het volgende:
Goooooooooeeeedenavond!
Wat ziet mijn neus nu? Is John weer emo aan het doen in de tuin? Is het uit met Philip?
OMG ik mag hopen dat flipje snel wakker wordt en inziet waarmee ze bezig isquote:Op maandag 14 maart 2011 21:10 schreef Chuckster het volgende:
Goooooooooeeeedenavond!
Wat ziet mijn neus nu? Is John weer emo aan het doen in de tuin? Is het uit met Philip?
Nee, nee ze wacht tot de telefoon gaat.. ze voelt echt dat die gaatquote:Op maandag 14 maart 2011 21:10 schreef Chuckster het volgende:
Goooooooooeeeedenavond!
Je krijgt nu vast inspiratie voor een nieuw gerecht. Dit wil je absoluut vermijden als je je klanten een hapje voorzetquote:
Jij zou GEEN tijd meer hebben...tskkkkk move.....quote:Op maandag 14 maart 2011 21:10 schreef versabommie het volgende:
Aaaaaaaaaaah Joanna heeft eindelijk een rustig plekje gevonden waar de rest van het ontbindingsproces kan plaatsvinden?
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je krijgt nu vast inspiratie voor een nieuw gerecht. Dit wil je absoluut vermijden als je je klanten een hapje voorzet
Flip wilt gelukkig niks omdat Joan thuis een vriend heeft gelukkig.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:11 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
OMG ik mag hopen dat flipje snel wakker wordt en inziet waarmee ze bezig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |