Ik wel Joanna fanquote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hopelijk gaat die telefoon pas morgen over en gaat het keihard onwerengeen Jo fan hier zo
Hey lekkere Bitch
ga je er dan heel hard op slaan met je koekepan?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan wil ik me wel opofferen om er een beetje kleur op aan te brengen
Waarom blijft die opgespoten lip in haar eentje buiten zitten. Ze verwacht een telefoontje?quote:
Daar wil ik je wel bij helpenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan wil ik me wel opofferen om er een beetje kleur op aan te brengen
Neuhquote:Op maandag 14 maart 2011 21:01 schreef knagsje het volgende:
[..]
ga je er dan heel hard op slaan met je koekepan?
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:01 schreef knagsje het volgende:
[..]
ga je er dan heel hard op slaan met je koekepan?
Ze wil als eerste de foon oppakken, ze heeft een 'gevoel'.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom blijft die opgespoten lip in haar eentje buiten zitten. Ze verwacht een telefoontje?
Precies en Gerard is mijn Held van dag 1 al, en Servio heeft een hekel aan hem wedden dat die zijn haar gaat verknippenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]evaxsis
Die Spermavio met z'n opgespoten nichtlippen, mag nog niet naar mijn haar wijzen.
ze doet gewoon Gerard na, want die begon ermee. Ze is een naaperrrrrrrrquote:Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef Ransjih het volgende:
ze heeft weer een voorgevoel, gewoon 3 weken blijven liggen dan krijgt ze vast wel een keer gelijk
O, ik ben wel een beetje Jo-fan hoor...quote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hopelijk gaat die telefoon pas morgen over en gaat het keihard onwerengeen Jo fan hier zo
Hey lekkere Bitch
Oma?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze wil als eerste de foon oppakken, ze heeft een 'gevoel'.
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O, ik ben wel een beetje Jo-fan hoor...
Krijg ik nu billenkoek?
Kloptquote:Op maandag 14 maart 2011 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze wil als eerste de foon oppakken, ze heeft een 'gevoel'.
Haha dat was echt mooi, Joan zei toen ook iets van " Hij gaat toch niet hoor" en toen triiiing.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ze doet gewoon Gerard na, want die begon ermee. Ze is een naaperrrrrrrr![]()
Stond een kwartier of zo maar toen ging de telefoon ook![]()
![]()
Ik hoop dat die nu niet gaat
Of aan d'r oma.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:03 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Klopt
Ze voelt het aan haar Botox.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |