Dat jij dat nu ziet, ziet er een beetje indiaas uit. Geweldig, hoe opmerkzaamquote:Op maandag 14 maart 2011 20:50 schreef Capt1caveman het volgende:
Ineens krijg ik het idee dat zelfs de tattoo van Karim een clue is voor zijn geheim.....
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Had ik vandaag al gepost dat Laura lievvvv is??![]()
Zo niet, bij dezen dan: LAURA IS LIEVVVV!!!!!!!1![]()
![]()
![]()
Chronische leugenaar ben jequote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
![]()
een sri yantra om iets preciezer te zijn, hij heeft alleen de volgorde van de figuren iets aangepastquote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is ook zo, het is een mandala, indiaas.
Ze denkt dat ze weer genoeg heeft gezegd voor de kijkcijfersquote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers dan![]()
Ik ben geloof ik een beetje in "Guido-mode" terecht gekomen.....quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vanwaar die razendsnelle conclusie?
Jaaah ze is lief!!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
![]()
Ach, ze hebben zaterdag ook hun best gedaan om haar missie te verneuken, dus an eye for an eye...quote:Op maandag 14 maart 2011 20:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog niet officieel hoor. Maar ze blijft er maar over doorblaten, ze zegt niks volgens haarzelf, maar ze blijft er maar over doorgaan.
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:52 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik een beetje in "Guido-mode" terecht gekomen.....
Ben wel blij dat ik daar nu achter ben gekomen![]()
![]()
* mootie geeft doekje tegen het kwijlenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:52 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik een beetje in "Guido-mode" terecht gekomen.....
Ben wel blij dat ik daar nu achter ben gekomen![]()
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef roosjuhhhh het volgende:
Pfffff wordt zo moeeeee van die Luira
goedenavod trouwens
Hoe kan iemand dit mooi noemen. Saai, uitdrukkingsloos en volkomen non-actief.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers dan![]()
Je moety blijkbaar in een ander topic zeggen dat Laura lievvvv is.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
![]()
hoiquote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef roosjuhhhh het volgende:
goedenavod trouwens
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, ze heeft zaterdag ook haar best gedaan om haar missie te verneuken, dus an eye for an eye...
goedenavond ookquote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef roosjuhhhh het volgende:
goedenavod trouwens
Het popje denkt dat ze niet ouder word als ze maar niet beweegt, vermoed ik...quote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kan iemand dit mooi noemen. Saai, uitdrukkingsloos en volkomen non-actief.
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Het popje denkt dat ze niet ouder word als ze maar niet beweegt, vermoed ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |