SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
En deze heb ik ook nog gekocht bij de H&MSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heitieh
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef Lutte het volgende:
Ik las Kally.
En jouw kleren zijn echt hip c_a, ons mam liep op jouw leeftijd al in vuilniszakken.
scheermes kaal heerst manquote:Op maandag 14 maart 2011 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga niet scheermes kaal hoor
het is nu tondeuze zonder kammetje kaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen ze zo oud was als ik dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef Lutte het volgende:
Ik las Kally.
En jouw kleren zijn echt hip c_a, ons mam liep op jouw leeftijd al in vuilniszakken.
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Verlourse trainingsbroeken en shirten vol tomatensoep. In die fase is ze blijven hangen.
[..]
Verlourse trainingsbroeken en shirten vol tomatensoep. In die fase is ze blijven hangen.
hehe dat is echt erg hequote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat ik dat ook ga doen.quote:
dat heb je zelf allemaal inde hand hequote:Op maandag 14 maart 2011 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dat ook ga doen.
Dat groene shirtje en die witte trui zijn ook echt dingen die ik aan zou trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |