weekend.... ow ja dat heb ik voor de verandering ook morgen en overmorgen...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:26 schreef Fogel het volgende:
Bijna weekend! Ik ga zo mijn collegas overhoop knallen op de paintballbaan en daarna bier drinken
Meestal is het weekend om uit te rustenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:26 schreef ManAtWork het volgende:
Weekend! Tijd om de stapel werk aan te pakken.
Normaal wel. Maar dit weekend moet ik er even vol gas tegenaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Meestal is het weekend om uit te rusten
Daar waar in NL 'u' staat, moet je volgens mij 'gij' tikken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:24 schreef Sessy het volgende:
Weet er iemand hoe ingebrekestellingen naar Belgisch recht moeten? Toevallig? Ons mam heeft een probleem.
Idem hier. Fuckzooi is er niet een manier om boeken je hoofd in te downloaden?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:40 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Normaal wel. Maar dit weekend moet ik er even vol gas tegenaan.
Love U2.quote:
Geen idee of dat kan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:41 schreef Sessy het volgende:
[..]
Idem hier. Fuckzooi is er niet een manier om boeken je hoofd in te downloaden?
Ik heb donderdag 300 blz in een halfuur doorgelezenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:41 schreef Sessy het volgende:
[..]
Idem hier. Fuckzooi is er niet een manier om boeken je hoofd in te downloaden?
Ja, de bijwerkingen zullen alleen tegenvallen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:41 schreef Sessy het volgende:
Fuckzooi is er niet een manier om boeken je hoofd in te downloaden?
Heb je enkel gezien dat er letters op die pagina's stonden of weet je de inhoud ook nog?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb donderdag 300 blz in een halfuur doorgelezen
Ik weet de inhoud ook nog, maar dat komt doordat ik de beschreven methode al kende in een andere notatie.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:38 schreef Light het volgende:
[..]
Heb je enkel gezien dat er letters op die pagina's stonden of weet je de inhoud ook nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |