abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94109152
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:57 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee dit is onmogelijk, en ik wil het liever niet meer hebben over mijn "kansen". Ik ga me focussen op het alleen leven en hoe gelukkig te worden zonder partner. Ik ben een beetje opzoek naar ervaringen van mensen die hun hele leven single zijn maar toch gelukkig zijn.
Ook heb ik al een handboek gevonden met manieren waarop in je in je eentje een gelukkig leven kan leiden. DIt ga ik als ik slapen ga nog eens rustig doornemen.
Misschien wel verstandig inderdaad. Dingen lukken vaak toch beter als je er niet te geforceerd mee bezig bent.
pi_94109190
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
Aankomend weekend ga ik sowieso naar het mannelijk geslacht. Het eerste kwartier zal verschrikkelijk zijn. Dan zal ik met mijn mobiel gaan spelen en doen alsof ik op iemand zit te wachten. De wc-bezoeken terwijl ik niet hoef. Naar het plafond staren. Iets te drinken bestellen zodat ik Iets heb om in mijn handen vast te houden.

Ohohoh... maar het Moet. Ik ga naar De Witte Aap.

Voorafgaand aan het euforische moment een week geleden stond ik in het begin ook een kwartier als een goudvis ( nog wel in een groepsformatie). Toch kwam een man nog aan mij vragen of het wel goed ging en mijn arm pakken. Nu maar hopen dat er weer zo'n man is. Maar eigenlijk ook weer niet, toch? Want dan houdt dat misschien potentiëlen af.
Euforisch Moment mag best met hoofdletters hoor.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:02:36 #3
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94109349
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:53 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je laat haar als warme wax in je handen smelten door complimentjes te geven. En dan jaag je haar weer weg door in haar tieten te knijpen.
nee, het gaat allemaal indirecter dan dat. het is een gevoelskwestie waarmee als je die goed toepast haar gevoel kan beinvloeden en sturen.

zomaar in haar tieten grijpen geeft haar (in die fase meestal) een naar gevoel. dus niet zo dom doen

en zoveel heb ik het nog niet geprobeert. ik heb alleen maar contact met kassameisjes(hoi zeggen, betalen, en weggaan), me moeder, en nog wat andere oppervlakkige contacten. en ben nog maar een paar keer in totaal uitgegaan de laatste maanden

over lanterfanteraar.
ik wil volk als haar tegenkomen! dat wil ik gewoon!. :P
ik heb even op google gezocht waar meisjes zoals zij heengaan, maar dat de witte aap is jammer genoeg veels te ver weg :(
  maandag 14 maart 2011 @ 20:04:16 #4
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_94109466
quote:
Op maandag 14 maart 2011 19:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Misschien wel verstandig inderdaad. Dingen lukken vaak toch beter als je er niet te geforceerd mee bezig bent.
Zal je net zien dat juist dan een leuke meid voorbij komt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_94109513
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:02 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee, het gaat allemaal indirecter dan dat. het is een gevoelskwestie waarmee als je die goed toepast haar gevoel kan beinvloeden en sturen.

en zoveel heb ik het nog niet geprobeert. ik heb alleen maar contact met kassameisjes(hoi zeggen, betalen, en weggaan), me moeder, en nog wat andere oppervlakkige contacten. en ben nog maar een paar keer in totaal uitgegaan de laatste maanden

over lanterfanteraar.
ik heb even op google gezocht waar meisjes zoals zij heengaan, maar dat de witte aap is jammer genoeg veels te ver weg :(
Je moet er wat voor over hebben he :P
pi_94109518
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

one night stand is meestal het laatste meisje dronken uit de kroeg meenemen, en relatiemateriaal is in de kroeg nummer vragen en een andere keer afspreken :).
Precies, relatiemateriaal...maar met iemands telefoonnummer regelen ben je er dan nog lang niet. En het meisje dronken uit de kroeg meenemen zal na de OST geen vervolg krijgen, vaak dan.

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je hoeft niet normaal over te komen. Sommige meiden kicken juist op een psycho, vooral als ze zelf ook problemen hebben.
In die gevallen is de psycho meestal wel goodlooking...

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kan wel hoor. Iemand winnen voor een serieuze relatie is wat anders dan iemand winnen voor een one night stand. Een one night stand krijg je op basis van 'n uurtje met iemand omgaan in een discotheek of café en wat slap ouwehoeren. Een serieuze relatie vergt wat meer inspanning dan alleen een uurtje slap ouwehoeren.
Zo zie ik het ook. :)
pi_94109594
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:02 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

zomaar in haar tieten grijpen geeft haar een naar gevoel. dus niet zo dom doen

over lanterfanteraar.
:') :')

Okay sorry.
Ron Paul 2012
pi_94109600
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Mits je in contact komt met vrouwen in je dagelijks leven en er wel voor open staat (en niet bang bent oogcontact te maken) wel ja. En een beetje vrolijk overkomen is dan ook belangrijk. Niet depressief en zo.
pi_94109777
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mits je in contact komt met vrouwen in je dagelijks leven en er wel voor open staat (en niet bang bent oogcontact te maken) wel ja. En een beetje vrolijk overkomen is dan ook belangrijk. Niet depressief en zo.
Yep, maar ik denk dat een vrolijke vrijgezel beter overkomt dan een gefrustreerde vrijgezel. Als je lang vrijgezel bent kun je er maar beter het beste van maken in plaats van de hele dag te gaan zitten bokken.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:08:19 #10
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94109782
"Iedere zaterdag!!!
Het is altijd feest in De Witte Aap. Op zaterdag gooien wij daar nog een schepje bovenop met verrassende dj's. Soms bekend, soms onbekend, maar altijd leuk.
Zorg dat je op tijd komt, want als het te druk wordt gooien wij uit hoofde van onze gezelligheidsgarantie de deur dicht. Vol = vol."

Ja nu durf ik niet meer hoor. Vooral dat laatste, dan kom ik Alleen aangelopen in een slettenoutfitje, dan mag ik er niet meer in omdat het te laat is en dan moet ik op straat tussen alle br33zahs op een bankje gaan uitrusten.
pi_94109783
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wegkijken bij oogcontact, is dat een onvergeeflijke fout?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 14 maart 2011 @ 20:10:01 #12
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94109915
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Precies, relatiemateriaal...maar met iemands telefoonnummer regelen ben je er dan nog lang niet. En het meisje dronken uit de kroeg meenemen zal na de OST geen vervolg krijgen, vaak dan.
Na het telefoonnr ben je al heel ver in mijn ervaring ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 14 maart 2011 @ 20:10:22 #13
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94109948
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
"Iedere zaterdag!!!
Het is altijd feest in De Witte Aap. Op zaterdag gooien wij daar nog een schepje bovenop met verrassende dj's. Soms bekend, soms onbekend, maar altijd leuk.
Zorg dat je op tijd komt, want als het te druk wordt gooien wij uit hoofde van onze gezelligheidsgarantie de deur dicht. Vol = vol."

Ja nu durf ik niet meer hoor. Vooral dat laatste, dan kom ik Alleen aangelopen in een slettenoutfitje, dan mag ik er niet meer in omdat het te laat is en dan moet ik op straat tussen alle br33zahs op een bankje gaan uitrusten.
ik weet niet hoe het irl gaat, maar in de comedy series die ik kijk kunnen de single vrouw altijd nog wel binnenkomen
pi_94109964
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:10 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Na het telefoonnr ben je al heel ver in mijn ervaring ;).
Telefoonnummers krijg je ook te pas en te onpas.
pi_94109982
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:10 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik weet niet hoe het irl gaat, maar in de comedy series die ik kijk kan je als single vrouw altijd nog wel binnenkomen
De Big Bang Theory toch? _O-
pi_94110003
quote:
"Iedere zaterdag!!!

_O-

Volgens mij zeg je dat alleen maar om mylifeisgrey te misleiden. :')
  maandag 14 maart 2011 @ 20:12:20 #17
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94110075
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

Telefoonnummers krijg je ook te pas en te onpas.
Klopt maar telefoonnr in combinatie met 'we gaan een keer afspreken' is echt al heel wat. Dan hoef je hem er vaak nog alleen maar in te koppen, en het moet buiten de discotheek/kroeg natuurlijk ook klikken hè.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_94110094
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Yep, maar ik denk dat een vrolijke vrijgezel beter overkomt dan een gefrustreerde vrijgezel. Als je lang vrijgezel bent kun je er maar beter het beste van maken in plaats van de hele dag te gaan zitten bokken.
True that. :)
  maandag 14 maart 2011 @ 20:12:49 #19
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94110113
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

De Big Bang Theory toch? _O-
ja die kijk ik ook
en volgens de amerikaanse pua boeken is het vooral in new york het geval.
pi_94110142
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

True that. :)
Ja, maar off-topic. :P
  maandag 14 maart 2011 @ 20:13:24 #21
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94110152
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:11 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

_O-

Volgens mij zeg je dat alleen maar om mylifeisgrey te misleiden. :')
deze snap ik niet

wat denk jij als je een meisje in een slettenoutfitje alleen over straat ziet sukkelen? ik voel me zo breekbaar 's nachts met blote benen en hakjes
  maandag 14 maart 2011 @ 20:13:56 #22
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94110188
genoeg lelijke mensen in de witte aap hoor :)
Een gedicht over Maanvis
  maandag 14 maart 2011 @ 20:14:51 #23
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94110252
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Afgelopen weekend ook, een heel leuk meisje dat ik sinds oud en nieuw weer zag. Ik noem haar Leidse Lisa, want ze heet lisa en ze komt uit leiden, en ze is een hele mooie meid en intelligent. Maar ze liep met van die hockeytypes rond, maar uit het feit dat haar vriend er niet was kon ik opmaken dat het uit was, en daar had ik gelijk in blijkt. En nu zit ze dus alleen in mijn woonplaats, zonder vriend. Dus ik dacht een poging doen om haar te versieren.
Maar helaas stond de muziek te hard dus ik kon mezelf niet echt verstaanbaar maken, en ik was moe dus ik had er eigenlijk ook geen zin meer in ;).
Maar mijn punt dus; ik zou haar nooit meenemen met een one night stand :D. maar gewoon wachten en nummer vragen, en dan romantische date :).
Een gedicht over Maanvis
pi_94110285
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:13 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

deze snap ik niet

wat denk jij als je een meisje in een slettenoutfitje alleen over straat ziet sukkelen? ik voel me zo breekbaar 's nachts met blote benen en hakjes
Pics van je blote benen
Ron Paul 2012
  maandag 14 maart 2011 @ 20:15:45 #25
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94110318
quote:
"Iedere zaterdag!!!

Meiden laten ze altijd binnen.
I never workout
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')