kokkkkieeeeequote:Op maandag 14 maart 2011 20:21 schreef superkokje het volgende:
Goooooeeeeedeeeeeee Aaaaaaaaavoooond
In de schaarse momenten dat ik heb kunnen kijken, heb ik iets meegekregen over
ganzepas en tantrasex
Wie meer info
daar heb ik niks van mee gekregen...was tijdens hints zekerquote:Op maandag 14 maart 2011 20:21 schreef superkokje het volgende:
Goooooeeeeedeeeeeee Aaaaaaaaavoooond
In de schaarse momenten dat ik heb kunnen kijken, heb ik iets meegekregen over
ganzepas en tantrasex
Wie meer info
laura isquote:
Karim, Sharon en Mo gaan voor het geheim van Joannaquote:Op maandag 14 maart 2011 20:25 schreef Niki.P het volgende:
Ik vind het wel leuk Jo een beetje fucken..
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:25 schreef Niki.P het volgende:
Van mij mogen ze het 'n beetje boel doenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:25 schreef Niki.P het volgende:
was toch vogeltjesdans en lotushoudingquote:Op maandag 14 maart 2011 20:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
kokkkkieeeee
jij hoort ook alleen maarwat je wilt horen he....
heb er niks van meegekregen
ik vind laura ookquote:Op maandag 14 maart 2011 20:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou bollokus zo is het wel weer genoeg he![]()
jou ook hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 20:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou bollokus zo is het wel weer genoeg he![]()
Ze krijgt echt de hele tijd bijna de slapelach!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laura weet van zijn missie, maar wil het niet verklappen.
Nou ze legt hem wel een beetje het vuur aan de schenen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laura weet van zijn missie, maar wil het niet verklappen.
Die krijg ze alleen niet als als SST stoptquote:Op maandag 14 maart 2011 20:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou ze legt hem wel een beetje het vuur aan de schenen.
Dat moeten ze eens bij haar doen.
Gelijk terugpakken die hap bij haar volgende missie (als die er ooit nog komt)
Ze hebben haar missie ook verraden!!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou ze legt hem wel een beetje het vuur aan de schenen.
Dat moeten ze eens bij haar doen.
Gelijk terugpakken die hap bij haar volgende missie (als die er ooit nog komt)
Welnee, die heeft ze gewoon niet volbracht.quote:
Zeker welquote:Op maandag 14 maart 2011 20:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Welnee, die heeft ze gewoon niet volbracht.
Mo en Aafke hadden het er buiten wel over , maar brachten het niet verder voglens mij.
Die gingen niet rond lopen roepen tegen iedereen dat dat haar missie was
Mo heeft het aan iedereen gevraagd, of Laura hun liefdes liedje had gehad, en aan iedereen vertelt later op de bank, toen ze uit de kamer kwam riep iedereen liefdes liedjes!!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Welnee, die heeft ze gewoon niet volbracht.
Mo en Aafke hadden het er buiten wel over , maar brachten het niet verder voglens mij.
Die gingen niet rond lopen roepen tegen iedereen dat dat haar missie was
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:34 schreef Misiuuu het volgende:
Wat is er gebeurd?? Ik heb vandaag even GTST gekeken naar 4 weken!
Waarom Joanna boos??
Ect..
gaan jullie heel snel naar [SST SC9] Waar we wederom naar de Tetten van Day smachtenquote:
je kan beter vragen wanneer is JO niet boosquote:Op maandag 14 maart 2011 20:34 schreef Misiuuu het volgende:
Waarom Joanna boos??
Ect..
Joanna is Joanna niet als ze niet boos of beledigd is.....quote:Op maandag 14 maart 2011 20:34 schreef Misiuuu het volgende:
Waarom Joanna boos??
Ect..
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
gaan jullie heel snel naar [SST SC9] Waar we wederom naar de Tetten van Day smachten
en doe de deurachter je dicht
Hey jonge kut, ge zet nie blauquote:Op maandag 14 maart 2011 20:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
gaan jullie heel snel naar [SST SC9] Waar we wederom naar de Tetten van Day smachten
Volgens mij maakt het niet uit als ze het doorhebben nadat de missie af is zowieso. Maar Lau was zowieso niet te doen hoewel ze het wel wat beter had kunnen doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:33 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Mo heeft het aan iedereen gevraagd, of Laura hun liefdes liedje had gehad, en aan iedereen vertelt later op de bank, toen ze uit de kamer kwam riep iedereen liefdes liedjes!!
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 14 maart 2011 20:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
van de sangriaquote:
nee, zal over omgeroepen wordenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:36 schreef Capt1caveman het volgende:
Zijn ze al op de bank geroepen voor missie geslaagd/mislukt?
Goh, Flip is nu wel toegevoegd, anders reset je niet ff die screwed poll.quote:Poll
Wie gaat er zeker genomineerd worden?
Alex 26%
Karim 9%
Maik 11%
Guido 8%
Gerard 11%
Servio 33%
Philip 2%
foutjequote:Op maandag 14 maart 2011 20:36 schreef Capt1caveman het volgende:
Zijn ze al op de bank geroepen voor missie geslaagd/mislukt?
Mmmm sneaky, dat was een ideetje van Sharon, een maatje toch wel van Jo.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:25 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Karim, Sharon en Mo gaan voor het geheim van Joanna
Dankquote:
dat horen we als ze op de bank gaan, of niet dan morgen in de uitzendingquote:Op maandag 14 maart 2011 20:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee of Karim zn missie nu wel geslaagd is
Dat horen we na 2 uur pas neem ik aan?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee of Karim zn missie nu wel geslaagd is
Kan, maar ik begreep dat Karim al klaar was...quote:
Mo weet em al, of ze heeft iig meerdere keren hardop insomnia/slapeloosheid gelinked aan Joan incluis zo'n beetje alle kloe's.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:37 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Mmmm sneaky, dat was een ideetje van Sharon, een maatje toch wel van Jo.
Maar goed het kan Jo wel wat extra geld opleveren
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze zijn strings kwijt, Ik heb nog wel een rol touw liggen, mocht de redactie er om verlegen zitten.
Ja maar ik bedoelde omdat ze het door hebben en er over pratenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:39 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dat horen we als ze op de bank gaan, of niet dan morgen in de uitzending
Maar je zwaait niet!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef MargrietV het volgende:
Ze gunnen ons vast wel nog een paar SL, kunnen we koffie halen, vaatwasser uitruimen, broodtrommeltjes vullen voor morgen, echt geweldig! Hond uitlaten en als het lange zijn nog ff stofzuigen hoeven we dat morgen niet te doen!
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:43 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een keer voor de mensen die zeggen dat Laura nooit iets doet
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:43 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
ze gleed net uit en had pijn aan de polsquote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
wat? Die staat toch buiten in de regen bij de telefoon
ze raakt de ijskast aan?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:43 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
Kan niet !!!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:43 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
traumahelicopter!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze gleed net uit en had pijn aan de pols
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Die staat al lang op het lijstje 'lost causes'
Mamaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze gleed net uit en had pijn aan de pols
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |