Idd he vorige x ook al zoquote:Op maandag 14 maart 2011 20:04 schreef marky het volgende:
Karim kan dat echt niet die is veel te gespannen.
Er klopt nooit iets in de volgorde van de beeldenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:04 schreef TimeJumper het volgende:
Ze begon helemaal niet met Karim, ze begon met Monique
Ja lachen en aandoenelijk ook,quote:Op maandag 14 maart 2011 20:04 schreef marky het volgende:
Karim kan dat echt niet die is veel te gespannen.
Maar dat is vaker maar niemand zegt dan iets en doet dan toch meequote:
klopt, je kunt dat heel goed zien, met dieandere muziek missie sloeg het stopje ook ff doorquote:
niets van de beelden, en niets van de text dus blijkbaarquote:Op maandag 14 maart 2011 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Er klopt nooit iets in de volgorde van de beelden
Ja leuk tochquote:Op maandag 14 maart 2011 20:05 schreef TimeJumper het volgende:
Maar dat is vaker maar niemand zegt dan iets en doet dan toch mee
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:05 schreef suzi1 het volgende:
wat een leugen op tv: ze heeft alleen nog maar t liedje van karim
Ja zo worden we gefucked, de uitslag is volgens mij ook al bekendquote:Op maandag 14 maart 2011 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Er klopt nooit iets in de volgorde van de beelden
Ik kijk ook alleen maar om te kijken of ik iets gemist hebquote:Op maandag 14 maart 2011 20:06 schreef suzi1 het volgende:
[..]
niets van de beelden, en niets van de text dus blijkbaar
Ja en eigenlijk om te kijken hoe het gebracht word dus hoeveel er met de beelden word gesjoemeld of dingen anders neer te zettenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kijk ook alleen maar om te kijken of ik iets gemist heb
Tuurlijk. In werkelijkheid zit Philip al op het vliegtuig naar Hawaii om zijn winst te vierenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
[..]
Ja zo worden we gefucked, de uitslag is volgens mij ook al bekend
ons houden ze niet voor de gekquote:Op maandag 14 maart 2011 20:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja en eigenlijk om te kijken hoe het gebracht word dus hoeveel er met de beelden word gesjoemeld of dingen anders neer te zetten
jup moet mijn berichtje terug nemenquote:
Nah valt toch wel mee toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:08 schreef bollokus het volgende:
die karimjo faalt toch wel behoorlijk...pffff
hij word zo enorm gespannen, over niks eigenlijk dat bedoelde ik ermee.... maar heb mezelf al verbeterdquote:Op maandag 14 maart 2011 20:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nah valt toch wel mee toch?
Er is een grotere faler geweest
Ik denk dat ze niet hadden verwacht dat hij het zo snel zou doen, hij heeft 2 uurquote:Op maandag 14 maart 2011 20:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een domme redactie, om Karim's missie tegelijk met de reguliere te doen.
Je weet maar nooit of je straks de kans nog hebt. Als ze weer gaan sjoelen bijv.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:12 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet hadden verwacht dat hij het zo snel zou doen, hij heeft 2 uur
je kunt het maar achter de rug hebben, toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:12 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet hadden verwacht dat hij het zo snel zou doen, hij heeft 2 uur
Hij doet het echt meesterlijk, hoewel Sharon het wss wel doorheeft maar wijselijk haarm ond houd.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:12 schreef Niki.P het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:13 schreef Niki.P het volgende:
Even tegen iedereen die zegt dat Laura nooit iets in het huishouden doet en dit later terug leest, ze is aan het afwassen
[ afbeelding ]
Oh bedoel je dat, ja ben ik met je eens, hahahahaa daarom moe tik zo om hem lachen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij word zo enorm gespannen, over niks eigenlijk dat bedoelde ik ermee.... maar heb mezelf al verbeterd
Hij moest binnen een minuut starten. Heeft hij na mo en sharon al met meer vrouwen gedanst? Ik kijk naar uitzending?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:12 schreef Niki.P het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Je weet maar nooit of je straks de kans nog hebt. Als ze weer gaan sjoelen bijv.
Ik zei ook niet dat het niet slim was van Karim, alleen ik denk dat de redactie het niet had verwacht.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je kunt het maar achter de rug hebben, toch?
Met Joquote:Op maandag 14 maart 2011 20:14 schreef Day het volgende:
[..]
Hij moest binnen een minuut starten. Heeft hij na mo en sharon al met meer vrouwen gedanst? Ik kijk naar uitzending?
Dat is photoshop, fakking 100.000 miljoen% zeker weten.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:13 schreef Niki.P het volgende:
Even tegen iedereen die zegt dat Laura nooit iets in het huishouden doet en dit later terug leest, ze is aan het afwassen
[ afbeelding ]
Met Sharon (toch ook) en met Lijzige Laura die ineens begon te jumpenquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is photoshop, fakking 100.000 miljoen zeker weten.
Ze vroeg na Mo en Sharonquote:Op maandag 14 maart 2011 20:16 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Met Sharon (toch ook) en met Lijzige Laura die ineens begon te jumpenverbazend
Aaf net buiten tegen Servio: " Hij heeft een missie en moet alle dames een kus geven. "quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:17 schreef Chanel5 het volgende:
Zit ffkes de uitzending te kijken.
Alleen Aaf nog?
Jep!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:17 schreef Chanel5 het volgende:
Alleen Aaf nog?
Ja daar staat die buiten nu zenuwachtig om heen te draaien.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:17 schreef Chanel5 het volgende:
Alleen Aaf nog?
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:18 schreef mootie het volgende:
Aafke heeft natuurlijk weer een half jaar een stalker gehad. Nu is het wachten op Jo, die het erger had.
Hij is zoooo zenuwachtigquote:Op maandag 14 maart 2011 20:18 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja daar staat die buiten nu zenuwachtig om heen te draaien.
Ik kan het haast niet aanzien.
Maar het dansje mot nog komen
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:18 schreef mootie het volgende:
Aafke heeft natuurlijk weer een half jaar een stalker gehad. Nu is het wachten op Jo, die het erger had.
Iedereen heeft het altijd door met alle missies.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:17 schreef marky het volgende:
Ze hebben het volgens mij allemaal wel door
maar hij duggut wel goedquote:
Jaaaa, die werd natuurlijk al gestalked voor ze geboren werd ofzo, tweehonderd miljoen procent zekur.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:18 schreef mootie het volgende:
Sharon zag je door het raam vet glimlachend voornbij lopenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:19 schreef Niki.P het volgende:
Hij is al in zijn eentje aan het dansen.. nu aafke nog even vast pakkuh!
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:20 schreef suzi1 het volgende:
jaja dit is cos, maar zometeen spuugt de ma van mo zo dr koffie uit denk ik zo...
en dat is niet van t lachen
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:20 schreef suzi1 het volgende:
jaja dit is cos, maar zometeen spuugt de ma van mo zo dr koffie uit denk ik zo...
Huhquote:Op maandag 14 maart 2011 20:20 schreef suzi1 het volgende:
Hulde voor zenuwachtige Karimquote:Op maandag 14 maart 2011 20:21 schreef Little_Lunatic het volgende:
LOL .... hij heeft het voor elkaar
Hij moet nu gewoon lekker door blijven dansenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:22 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hulde voor zenuwachtige Karim![]()
![]()
maar met INZET en dat waarderen we
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |