Hey Koenquote:
Slingeren niet maar het ging wel snelquote:
Boefjequote:Op maandag 14 maart 2011 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
He, Wok? Kun je iemands Fok account hacken?
Ja, want sommige mensen verdienen datquote:
jij had die van Muck al gehackt gisterenquote:
Niets denk ikquote:
ehm...quote:Op maandag 14 maart 2011 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want sommige mensen verdienen dat
Jammerquote:Op maandag 14 maart 2011 20:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm...
kunnen misschien wel maar aangezien ik nog wel eens een verklaring omtrent gedrag nodig heb, fok de ip adressen opslaat, de halve crew hier mee post misschien beter van niet?
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm...
kunnen misschien wel maar aangezien ik nog wel eens een verklaring omtrent gedrag nodig heb, fok de ip adressen opslaat, de halve crew hier mee post misschien beter van niet?
Precies datquote:
Doe eens een stiekem berichtje over wie dit gaatquote:Op maandag 14 maart 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JammerHelp je me dan met andere wraak verzinnen?
Volgens mij willen er dat wel veel wetenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe eens een stiekem berichtje over wie dit gaat?
over mijquote:Op maandag 14 maart 2011 20:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe eens een stiekem berichtje over wie dit gaat?
Iets met oogje dichtknijpen voor wok, of zelf meedenken![]()
Ik zag gisteren een mailtje langskomen aan alle domain admins, of er eoa account even uit AD verwijderd kon worden. Verwijderd. Niet disabled, gearchiveerd of whatever, maar echt "Kill him, burn the body and the gun"quote:Op maandag 14 maart 2011 20:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm...
Mooiquote:
Alsof die vast staanquote:Op maandag 14 maart 2011 20:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mooi
Wat, 3 meets gepland in 1 dag
Was er niet ook nog een vaar-meet met Friemel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |