ik probeerde alleen maar de aandacht af te leiden hoor. Vind het niet zo tof dat iedereen ineens LL aanpakte.quote:
sssssssssssstquote:Op maandag 14 maart 2011 20:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet anders om is?
Gammaquote:Op maandag 14 maart 2011 20:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet anders om is?
Iedereen? Trev zei wat, en dat trok ze slecht. Kan toch? Meer was er niet aan de hand vgs mijquote:Op maandag 14 maart 2011 20:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik probeerde alleen maar de aandacht af te leiden hoor. Vind het niet zo tof dat iedereen ineens LL aanpakte.
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik probeerde alleen maar de aandacht af te leiden hoor. Vind het niet zo tof dat iedereen ineens LL aanpakte.
niet alleen trev hoor maar maakt verder niet uit.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen? Trev zei wat, en dat trok ze slecht. Kan toch? Meer was er niet aan de hand vgs mij
Doei laafliequote:Op maandag 14 maart 2011 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is echt onzin... en anders heb ik er zelf om gevraagd ..
En nu ben ik echt weg
Hierom hoef je echt niet hier weg te gaan hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En nu ben ik echt weg
Precies. Trek je consequenties zou ik zeggenquote:
het is niet koud buitenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Bye LLquote:Op maandag 14 maart 2011 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En nu ben ik echt weg
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is niet koud buitenDat is het zeker niet, heb vandaag ,nog mijn trui uitgedaan op het werk, was me iets te warm afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo hard prei staan slingeren?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zeker niet, heb vandaag ,nog mijn trui uitgedaan op het werk, was me iets te warm af
zet je mij nu aan tot misdadenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
He, Wok? Kun je iemands Fok account hacken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |