Legertent in een weilandquote:Op maandag 14 maart 2011 20:00 schreef sharr het volgende:
Eigenlijk zouden we gewoon één enorme plek moeten hebben waar we dan allemaal kunnen slapen in dezelfde stad, dan heeft niemand er problemen mee
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
HihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee die zijn door photoshop geweest en te oud en lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee
[..]
Utrecht is minder ver, 69 km, hihih
[..]
Ah oke
gewoon van jou met vrienden
There is a time of cumming and going.
Als we nu gewoon allemaal via inception naar dezelfde droomwereld gaan en daar tantoehard chillen?....quote:Op maandag 14 maart 2011 20:00 schreef sharr het volgende:
Eigenlijk zouden we gewoon één enorme plek moeten hebben waar we dan allemaal kunnen slapen in dezelfde stad, dan heeft niemand er problemen mee
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:00 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ze dan ding op haar kin een naam hebben gegeven?
[ afbeelding ]
Dibs op die linker!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:00 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[ afbeelding ]
Door haar zie je op het eerste gezicht niet eens hoe afschuwelijk de rest ook nog eens is..quote:Op maandag 14 maart 2011 20:00 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[ afbeelding ]
Over een half jaar zit ik op kamers, maar daar passen waarschijnlijk niet zoveel mensenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:00 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
Soberso dibs op die travo, 2e van rechts.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dibs op die linker!
Nadat ik de puist van de rechtse kapot heb geswaffeld
dat is een man en heel vroeger zelfs nog een vriend geweestquote:
kan hier wel maar wie wil er nou naar limburg komenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:00 schreef sharr het volgende:
Nice dan pak ik die dikke 4e van rechts. Je weet niet wat je mist man.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:03 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Dibs op die 3e gozer van rechts
Verder weg voor mij kan niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:04 schreef Swomp het volgende:
[..]
kan hier wel maar wie wil er nou naar limburg komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |