Neeee echtquote:Op maandag 14 maart 2011 19:12 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dan is er geen BigDik maar wel andere feesten
nee, groetjesquote:Op maandag 14 maart 2011 19:11 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Ik zweer deze is gruwelijk zet in OP
[ afbeelding ]
Jammer doet niet iedereen datquote:
na een kleine berekening kunnen er 8 luchtbedden geplaatst wordenquote:Op maandag 14 maart 2011 19:13 schreef trolololo het volgende:
[..]
Jammer doet niet iedereen dat
Oja ik weet al waar iedereen dan een luchtbed in de kamer gaat plaatsen
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:11 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Ik zweer deze is gruwelijk zet in OP
[ afbeelding ]
Er kan ook nog iemand bij jou in bedquote:Op maandag 14 maart 2011 19:14 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
na een kleine berekening kunnen er 8 luchtbedden geplaatst worden
Oja vergeten sorry, weetniet of de meeste ook nog blij zijn als ik om 6 uur weer opsta om te werkenquote:Op maandag 14 maart 2011 19:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Er kan ook nog iemand bij jou in bed
Ik zweer die boi, moet thuis WOW spelen. Wat gaat hij naar bigdik, hij is echt bezem!quote:Op maandag 14 maart 2011 19:14 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb zojuist een WARE FOK!ker gevonden op de foto site
Die linker voldoet gewoon aan IEDER mogelijk vooroordeel dat ik heb
over het uiterlijk van een FOK!ker ..
Enkel had hij iets dikker gemogen!
[ afbeelding ]
Je mag heir komen slapen eh sahbi! Ik heb een tweelingzus van 19quote:Op maandag 14 maart 2011 19:15 schreef Swomp het volgende:
Ik moet tijdens die meet natuurlijk wel een chikkie scoren, want ik heb natuurlijk wel een slaapplaats nodig... Moet helemaal uit Limburg komen
14-18 die wonen nog bij hun ouders.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:15 schreef Swomp het volgende:
Ik moet tijdens die meet natuurlijk wel een chikkie scoren, want ik heb natuurlijk wel een slaapplaats nodig... Moet helemaal uit Limburg komen
Die moet op de avond zelf gehosseld worden.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Er kan ook nog iemand bij jou in bed
He's chasin all the food!quote:Op maandag 14 maart 2011 19:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een niuewe persoonlijke held
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |