quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:39 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
Paars hebben ze niet, wel blauw en rood.....volgens het kaartje dan.
Ik heb vanmiddag ook nog even wit en rood gekocht, nu heb ik alle kleurtjes...nu nog een plekje zoeken.
Ze gaan bij mij in een potquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Oh verrek je hebt helemaal gelijk. Blauw bedoel ik natuurlijk.
Je weet dat het behoorlijk grote struiken worden he! Niet te dickt op elkaar planten dus.Mijn ouders hebben er 1 in hun tuin en die is toch zeker 1 meter breed.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:26 schreef Bluezz het volgende:
Haal ik leuke violen in een pot met zo'n hanghaak eraan, wil ik het aan een stuk lelijke schutting hangen, hangt die pot helemaal scheef
Iemand een lumineus idee daarvoor![]()
Nee niet mijn smaak, sorryquote:
Wat leuk!quote:Op zondag 3 april 2011 13:55 schreef Erasmo het volgende:
Vandaag een Bijenhotel gemaakt:
[ afbeelding ]
En het is ook zo gemaakt, kwestie van even boren in een stammetje. Ben benieuwd of er nog huurders komen deze zomer.quote:Op zondag 3 april 2011 15:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee niet mijn smaak, sorryHeb ze maar gewoon zonder hengsels op het bankje gezet. Ook leuk
[..]
Wat leuk!
Dan neem je een ander type haakquote:Op zondag 3 april 2011 15:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee niet mijn smaak, sorryHeb ze maar gewoon zonder hengsels op het bankje gezet. Ook leuk
[
Nou je het zegtquote:Op maandag 4 april 2011 17:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Die plant met roze bloemen is schoenlappersplant volgens mij
Ik heb vroeger dure lampjes gehad...toen het nog niet zo in was zeg maarquote:Op maandag 4 april 2011 19:05 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben sinds een paar dagen ook zonnecellampjes. 10 voor nog geen 20 euroEn ze doen het verrassend goed
![]()
qltel heeft vandaag aardbeien, oregano en paprikaplantjes geplant. Plus een stel tweedehands dennen en sparren, van een collega KAA-er gekregen
En brem, niet te vergeten
Is het niet wat vroeg voor paprika?quote:Op maandag 4 april 2011 19:05 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben sinds een paar dagen ook zonnecellampjes. 10 voor nog geen 20 euroEn ze doen het verrassend goed
![]()
qltel heeft vandaag aardbeien, oregano en paprikaplantjes geplant. Plus een stel tweedehands dennen en sparren, van een collega KAA-er gekregen
En brem, niet te vergeten
Onze tuin is ruim een hectare..quote:Op maandag 4 april 2011 20:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij gaat een bos aanleggen met dennen en sparren?Tuinen zijn standaard wat groter in Duitsland?
Weet ik het. Ik eet ze toch nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |