Omg Tux.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik denk alleen aan je als ik masturbeer.
Oh wacht, jij bent nogsteeds geen 18 he.quote:
En is het dan extra lekker?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe dan? Door een brandende hoepel springen?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij bent een Amsterdammer, je moet je nog bewijzenEn VV post hier nooit meer
Het licht van de familie; het zonnetje in huisquote:
En ik dan?!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend van je ondertussen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh wacht, jij bent nogsteeds geen 18 he.
Shampoo in de fontein gooien!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hoe dan? Door een brandende hoepel springen?
Mn stembanden slopen zodat ik een zachte G kan uitspreken?
De binnendieze leegdrinken?
Logisch hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het licht van de familie; het zonnetje in huis
Ja doe es!quote:
Dat gaat toch niet, hij zit bij VV aan de ketting.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend van je ondertussen.
Serieus regel AT.![]()
En lenen?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet, hij zit bij VV aan de ketting.
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet, hij zit bij VV aan de ketting.
Ik denk dat ze hem voor veel geld verhuurt, maar ik was niet van plan om ervoor te betalen.quote:
Dat lelijke autobandendingquote:Op maandag 14 maart 2011 20:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Witte ijsbeer een kleurtje geven.
Witte ijsbeer? que?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Witte ijsbeer een kleurtje geven.
Andere voorstellen? want het gaat natuurlijk niet zomaarquote:Op maandag 14 maart 2011 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem voor veel geld verhuurt, maar ik was niet van plan om ervoor te betalen.
Nee duh. Hij zou jou moeten betalen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem voor veel geld verhuurt, maar ik was niet van plan om ervoor te betalen.
Maar ik ben dat geld dan ook dubbel ende dwarsch waardquote:Op maandag 14 maart 2011 20:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ben daar vanmiddag nog op mn bek gegaan.quote:
Bij het Lucas/stad in de buurt. Kei mooie ijsbeer.quote:
Oh da's wel erg cheap ass!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:13 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Andere voorstellen? want het gaat natuurlijk niet zomaar
edit: paar bosche bollen?
Vertel!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben daar vanmiddag nog op mn bek gegaan.
Ja ag, ik moet toch iets doen om de lieve vrede hier in db te bewarenquote:
Gewoon kut in iedere zin zeggen en dan hoor je er helemaal bij.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:16 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Ja ag, ik moet toch iets doen om de lieve vrede hier in db te bewaren![]()
anders krijg ik straks niet eens een kans om in te burgeren van jullie
Dat zei ST gister ookquote:Op maandag 14 maart 2011 20:18 schreef Ceased2Be het volgende:
godallejezus wat gaat het weer hard hier.. ben ook ekkes eten hoor
Kut je hebt nog gelijk ook verrekte kutquote:Op maandag 14 maart 2011 20:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gewoon kut in iedere zin zeggen en dan hoor je er helemaal bij.
Ik weet niet wat jij aan het doen was, maar ik was het niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |